Gå til innhold

Julegave til en som har ALT


kheira

Anbefalte innlegg

Noen tips til gave til en som har alt av duppedingser? Det er da til min kjære, og dette er våres første jul sammen.. Han har absolutt alt, og vil gjerne gi ham noe som betyr noe... Forslag?:) Tenkt litt på en reise da...Forslag til gode og billige plasser utenlands?

Endret av Skytte81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En romantisk reise er vel noe de fleste blir glad for. Det finnes plenty med billige flybilletter både hos Norwegian og SAS til de store europeiske byene. Jeg kan anbefale Praha, som er billig å reise til og billig å oppholde seg i... Jeg har også hørt mye positivt om Berlin, som jeg skal til nå i desember. Wien er en nydelig by, og København sjarmerer meg alltid, selv om jeg har vært der 5-6 ganger. Paris er jo den klassiske kjæreste-byen, men der er det forholdsvis dyrt da, hvertfall om du holder deg i nærheten av Champs Elyssés.

Barcelona er også en fin by... Har ikke vært i Roma enda, men det er en by jeg kunne tenke meg... men tror ikke den er blant de billigste da. Budapest er også en by som skal være verdt å få med seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte tur til Tallin til bursdagen til samboeren min i år, det slo an :). Det ble ikke så dyrt heller, bestilte hotell og fly separat, Norwegian flyr ganske billig. Det var en veldig koselig tur og jeg anbefaler Tallin på det varmeste. Veldig trivelig by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min var i Vilnius nå nylig. De hadde det fantastisk fint! Billig å dra, billig å bo og billig mat. Koselig, fin og romantisk by. Hun anbefalte det virkelig.

Ellers er det jo alltids dingser som gutter ikke har, og som de ikke trenger, men vil ha likevel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...