Gå til innhold

Småsmurfs lille prøverdagbok


Småsmurf

Anbefalte innlegg

Takk takk :)

Ja jeg tenkte jeg skulle lage marsipanfigurer eller noe og dyppe de i sjokolade. Det må da kunne gå som ett slag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går ble det bakt pepperkaker og lussekatter her i gården :) Også lagde vi marsipankuler ol og dyppet i sjokolade.

Så nå er det bare å pynte pepperkaker og pepperkakehus :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi avslag på visum.. :cry: Har søkt om familiegjenforening nå, så jeg håper det ikke tar så lang tid før vi får svar...

Savner mannen min jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist da! Hva gjør dere da? Familiegjenforening varer vel ikke evig?

Trodde ikke det var så vanskelig å få visum/oppholdstillatelse når man var gift men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de gjør det så vanskelig som mulig virker det som...

Familiegjenforening er det samme som arbeids- og oppholdstillatelse. Så det er bra :)

Bare at det kan ta veldig lang tid før man får svar. Alt fra 14 dager til 9 måneder... Men til gjengjeld tror jeg det er veldig liten sjanse for at de sier nei...

Nei det skal ikke være lett :sur:

Var og titta litt i dagboka di i sta. Godt å høre at alt er bra med babyen deres :)

Går fort til h*n kommer nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Har du slutta å skrive? Dette var jo spennende! Oppdatering fra nyåret? Kan mannen din komme til Norge enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det er noen som følger med Inwe :)

Startet egentlig en generell dagbok i stede, da jeg følte at en prøverdagbok ble litt feil.. Men jeg skriver gjerne her også jeg :)

I begynnelsen av januar var jeg og besøkte mannen og resten av slekta i en uke. Det var utrolig deilig å se han igjen, siden vi ikke hadde sett hverandre på 4 mnd... Til gjengjeld så er vi utrolig gode på å snakke i telefon da :jepp:

Sånn ellers har jeg snakket med UDI. De sa at søknaden vår blir sendt til politiet om kanskje 2 mnd.. Også må jeg dit på intervju. Også skal dette sikkert sendes tilbake. Så det kan nok ta en god stund.

Men vi får håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntåh, koselig at du fikk besøkt han da! Kan tenke meg det var deilig etter 4 mnd. Skal snart møte min (bare en forelskelse som ikke går over, ikke noe mer, men allikevel nok for meg) på første gang på 5 mnd!

Nå følger jeg jo med i begge dagbøkene da, så da kan du jo bare oppdatere i den ene, om du føler for det!

Åj, ting tar tid. Hvorfor kan de ikke sende søknaden før om 2 mnd? Jeg er helt grønn på sånt og har egentlig aldri fulgt så veldig med, men det virka som en lang behandligsprosses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...