Småsmurf Skrevet 20. november 2007 #1 Del Skrevet 20. november 2007 Hei alle sammen Er helt ny her, så jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Men jeg har slutta på p-piller i hvert fall, så da kan jeg vel få ha en prøverdagbok Og til min dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 20. november 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 20. november 2007 Kan fortelle litt om meg selv da.. Jeg er i begynnelsen av 20-årene og giftet meg i sommer. Mannen min og jeg har nå bestemt oss for at vi vil ha barn, som dere sikkert skjønte Sånn ellers er jeg ferdig med utdanning og i full jobb. Har egen leilighet og bil, og føler nå at vi er klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #3 Del Skrevet 21. november 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. november 2007 #4 Del Skrevet 21. november 2007 Velkommen hit og lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2007 Tusen takk til begge to :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 22. november 2007 Det er litt vanskelig det her, for plutselig kommer det tanker som: Herregud! Jeg kan da ikke oppdra ett barn! Tenk om atte, hvis atte, det skjer noe da også også.... Så noen ganger er jeg ikke helt enig med meg selv merker jeg. For dette er jo noe begge ønsker og er innstilt på. Så så dårlig kan det da ikke gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 23. november 2007 Skjønner nå at det kan ta litt tid før vi kommer i gang med prøving her. Vi venter på at mannen min skal få visum og det er visst ikke så lett... Vi skulle fått svar for 6 seks uker siden. Så nå lovte de oss endelig at de skulle ringe oss den uken her. Og nå er det fredag, og ingen har ringt. Så nå er jeg ganske frustrert og lei meg og veit ikke hva jeg skal gjøre... :gråte: De kan i hvert fall slutte og love oss ting da, så man slipper og bli skuffa gang på gang. For man håper jo at de for en gangs skyld skal holde det de lover... Må bare få ut litt frustrasjon, siden jeg sitter på jobb og må smile og være hyggelig mot alle, mens jeg egentlig har lyst til å sette meg ned å grine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 24. november 2007 Det snør, det snør tidelibom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. november 2007 #9 Del Skrevet 24. november 2007 Skjønner nå at det kan ta litt tid før vi kommer i gang med prøving her. Vi venter på at mannen min skal få visum og det er visst ikke så lett... Vi skulle fått svar for 6 seks uker siden. Så nå lovte de oss endelig at de skulle ringe oss den uken her. Og nå er det fredag, og ingen har ringt. Så nå er jeg ganske frustrert og lei meg og veit ikke hva jeg skal gjøre... :gråte: De kan i hvert fall slutte og love oss ting da, så man slipper og bli skuffa gang på gang. For man håper jo at de for en gangs skyld skal holde det de lover... Må bare få ut litt frustrasjon, siden jeg sitter på jobb og må smile og være hyggelig mot alle, mens jeg egentlig har lyst til å sette meg ned å grine... Huff da. Godt å ta det ut på KG i hvertfall da. Hjelper noen ganger det. Bor ikke mannen din i Norge? Hvor kommer han fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 24. november 2007 Ja det hjalp faktisk Han bor ikke i Norge nei. Han er fra Tyrkia.. Vet det er utrolig mange fordommer angående akkurat det, så det er liksom ikke det første jeg nevner om han da... Så nå venter vi. Og venter litt til.. Og håper på det beste. Selv om det ikke er så lett og være like positiv hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 24. november 2007 Skulle ønske mannen min kom før jul i hvert fall jeg. Det hadde vært koselig det. Han som aldri har feiret jul før.. Så kan vi pynte juletre og handle gaver sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. november 2007 #12 Del Skrevet 24. november 2007 Ikke lett i sånne situasjoner nei! Hvordan møttes dere da? *nysgjerrig* Han kan vel komme på ferie? Har ikke noe særlig peiling på sånne regler jeg, men kan man ikke være i landet tre mnd uten visum? Men det har han kanskje vært allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 24. november 2007 Er ganske så nysgjerrig jeg å, så akkurat det er ikke noe problem Vi møttes i Tyrkia, når jeg var ferie. Ja, ja, klisjè jeg veit det.. Er dustete regler der, så de får ikke reise ut av landet uten visum. Så han har ingen sjans til å komme hit før vi får ja på søknaden vår... Til gjengjeld har jeg vært relativt mye i Tyrkia da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 25. november 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 25. november 2007 Siden jeg ikke får begynt med prøving sånn med en gang, så får jeg vel skrive om noe annet så lenge da.. jeg gleder meg til jul! Har for en gangs skyld begynt tidlig og er snart ferdig med gavene Har til og med begynt med vaskinga, selv om det fortsatt er en del igjen.. Også blir det kakebaking i år Må si at jeg er fornøyd med innsatsen så langt. Er til og med litt kreativ når det gjelder gaver i år, så det er litt strikking på gang her Sånn ellers lagde jeg årets første snømann i går En liten en vel og merke, men like fullt en snømann... Nå er det snart desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 26. november 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 26. november 2007 i dag skal vi ringe ambassaden og purre litt.... De åpner ikke før ett, så tiden går ikke så fort akkurat... Tør liksom ikke håpe på noe heller. Men det er vel bare og krysse fingre og tær og håpe på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 26. november 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 26. november 2007 Nei, ingenting i dag heller. Fikk beskjed om å ringe tilbake på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 28. november 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 28. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 29. november 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg fant ut at jeg skulle lage pakkekalender til storesøster i år. Fant så mye fint jeg ville kjøpe til henne Var liksom ute i sååå god tid da. Helt til jeg så at det er 1. desember på lørdag! Så da er det vel bare og bli ferdig.. Blir nok pakkekalender shopping i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 5. desember 2007 Her om dagen ble det bakt julekaker. Krumkaker, sandkaker, berlinerkranser (som er omdøpt til berlinerpopler, da det ikke er så lett og få den formen de egentlig skal ha...) og sirupssnipper. Så blir det pepperkaker en annen dag. Fornøyd med innsatsen ja Så må det vel vaskes litt mer snart og da.. Men på lørdag er det julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #20 Del Skrevet 6. desember 2007 Så flink du er da! Prøver å få til sju slag jeg også... Men da må nok konfekten regnes som et av sju slag Kos deg på julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå