Gå til innhold

julegave....


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

vet ikkje om dette e d retta forumet å spør på, men eg tar sjangsen ligavel eg=)

som adle vett nerme jo julå seg. eg har bare et problem. har ikkje peiling på ke eg ska kjøba t samboaren min. Me he vore samen i snart 1 år, og i begynnelsen av desember vente me ein liden bebi=)

nogn som har nogn forslag t ka eg kan gje an i julagave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes alltid det er litt vanskelig også... det finnes jo en drøss med forslag egentlig...klær, parfyme, dvd, bøker...men sånne ting kan jo bli litt kjedelig...hadde vært lettere å gi råd hvis du sa noen interesser han har... f eks hvis han er glad i å fiske eller spille PS så kan du jo kjøpe fiskeutstyr eller PS-spill...

Jeg har kjøpt billetter til oss til Dagfinn Lyngbø show i februar, og så tenkte jeg å kjøpe en skjorte eller genser i tillegg (han ønsker seg det)... du kan jo kjøpe billetter til konsert/show etc, eller gi han et kort hvor du sier du skal ta han med ut å spise eller noe... men det blir kanskje litt vanskelig hvis dere venter baby? Men du kan jo bare si at det blir når babyen er blitt noen mnd... kanskje ikke så mange bra forslag her, men hadde som sagt vært lettere om du sa hva slags interesser han har og kanskje hvor gamle dere er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du kan sy kan du prøve å sy ei bæreslynge eller Mei Tai i guttefargar (f.eks med logoen til favoritt-laget) eller liknande. :) Mannen min skal få Brann-Mei Tai til jul. Det er lettare å sy enn ein trur. Det er mange oppskrifter på tettinntil.no.

Elles er opplevelsar sammen kjekke gåver når ein har småbarn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 18 og han e 20. 1 januar he me vore samen 1 år.

Eg he vurdert å kjøpa flybilett t paris elle london t oss, fordi d går sånn der " tur-retur for onna 500 kr" kapanje nå. Men så tenke eg at d bler litt vanskelig m ongen og alt. Ongen e sikkert ikkje marr en 2-4 uge gammale på julaftå....

han e veldig interiserte i fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flybilletter til en romantisk tur sammen er ikke så dumt... vet ikke om du tenkte å ha med babyen? Uansett er det nok lurt å ta turen når babyen er blitt noen måneder, tror ikke det er så smart eller veldig gøy å dra på tur med en knøttliten baby (snakker ikke av egen erfaring nå, men har jo hørt at mange blir veldig sliten rett etter fødselen, pluss man vet ikke hvordan barnet blir, om det får kolikk etc)..er sikkert ikke så gøy å forlate en veldig liten baby hjemme med foreldrene deres heller etter så kort tid, så jeg ville nok uansett ventet til barnet var 3-4 mnd om ikke mer, før jeg ville dratt noe sted...dersom dere skal ha med babyen og vente til sommeren bør dere og tenke på at dere ikke kan dra et sted hvor det kan bli veldig varmt for den lille...

Tur høres ut som en super idé det, om du bare venter til litt etter fødselen ;)

Kanskje litt nerdete, men ellers kan det jo hende han blir glad for modellfly? Siden du sa han liker fly ;) Du kan jo evt gi en reisebok sammen med flybillettene, så kan han lese i den og glede seg til turen selv om det blir en stund til...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slo fra meg tanken på å gi han flybilett pga ungen. Jeg har ikke lyst til å reise noen plass med fly når ungen er så liten, og ikke vet jeg om jeg hadde orket det heller. Vi får ta d igjen til sommeren=) Da har vi planer om å reise til Spania. Mormor eier et hus der så=)

Har tenkt litt på en ferdigbygget flymodell. Han sa han hadde lyst på det. Også en Ipod kanskje. Vi får se hva der blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...