Gjest Advena Skrevet 20. november 2007 #21 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg lo, men syntes ikke det var hysterisk morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #22 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg synes det var den minst morsomme delen av episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 20. november 2007 #23 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg lo jeg også. Synes serien er morsom. Trodde ikke den kom til å bli det. Da Kristopher var på Spa med han derre Dagfinn-duden og begynte å snakke om da Brå brakk staven holdt jeg på å dø. Jeg skjønte nemlig heller ikke hvorfor han tufsen sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullfrid Skrevet 20. november 2007 #24 Del Skrevet 20. november 2007 "Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor." Jeg også :-D Er 34 og dame Jeg også! Er 30 og dame Har dessverre gått glipp av den serien, men må se til å prøve å laste den ned nå, lo ihvertfall godt av TS' bekskrivelser av episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 20. november 2007 #25 Del Skrevet 20. november 2007 Tenkte bare at jeg skulle tipse om denne brukeren på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. november 2007 #26 Del Skrevet 20. november 2007 Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 21. november 2007 #27 Del Skrevet 21. november 2007 Hallois! Hyggelig at såpass mange damer liker denne typen humor også! Trodde dette bare var morro for enspora menn som meg, som liker øl, biler, poker, hockey, snus og driting... Hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 21. november 2007 #28 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg daua nesten da han gjorde i buksa, selvom jeg nesten ventet på det. Uttrykket hans da var helt ubeskrivelig morsomt. Delen etterpå med bleieskift derimot- da snudde jeg meg vekk litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #29 Del Skrevet 21. november 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Uz_1tdB4_OM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #30 Del Skrevet 22. november 2007 Tror kanskje det blir en litt eklere episode i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. november 2007 #31 Del Skrevet 23. november 2007 Og det ble det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #32 Del Skrevet 23. november 2007 Hysterisk morsomt når de to dvergene kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 23. november 2007 #33 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Har han ennå ikke kommet over trassaldern (det har ikke jeg heller , man må gjøre opprør ) De ble EID i det klippet....lol Endret 23. november 2007 av Tang Lung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 23. november 2007 #34 Del Skrevet 23. november 2007 Haha, hysterisk festlig da schau lå på gulvet og grein, og de to dvergene var bare fantastisk meningsløst. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå