Gå til innhold

Schau dreit på seg i Sverige


Gjest Gotmar

Anbefalte innlegg

I gårsdagens episode av de syv dødssyndene prøvde Kristopher Schau å leve seg inn i hvordan det er å være baby, i håp om å kunne bli misunnelig på babyene.

Bl.a. dreit han full bleia si. De som var med ham skulle prøve å skifte på ham, og fikk lagt den over 2 meter lange mannen opp på stellebordet, men de klarte ikke lukta, han ene spydde og greier...

Trodde ikke jeg skulle slutte å le etter å ha sett det!!

Syk guttehumor eller lo dere jentene av det også???

Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor. Jeg tar ofte opp mine egne prompelyder på mobiltlf og sender til kompiser osv. Og vi ler oss halvt ihjæl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

Lo nei, jeg brakk meg faktisk.....Da han gjordet det så skrudde jeg over til en annen kanal til den ekle scenen der var over :sprettoy:.....så skrudde jeg tilbake igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lo så jeg grei jeg også, greit nok, scenen var ekkel, men de tar det så ut at det blir morsomt allikevel.

Men det var kanskje hakket morsommere da han gikk på gata, banket på skiltene, og stadig mistet smokken sin.. :kgbaby:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo så jeg grein... :)

Mest pga reaksjonen til de to andre gutta! Hehe...

jeg også :fnise:

og samboeren min holdt på å daue av latter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor."

Jeg også :-D Er 34 og dame

TS her. Takk for svarene, og spesielt til deg, dame 34!!

Som det blir nevnt i tråden her så var det mange av elementene rundt selve dritinga som var det aller morsomste. Spesielt da de to kameratene hans klagde over den fæle møkklufta, og han ene brakk seg på dass. Og grimasene og uttrykket i ansiktet til Mr. Schau da han dreiv og trøkte.....