Gå til innhold

Schau dreit på seg i Sverige


Gjest Gotmar

Anbefalte innlegg

I gårsdagens episode av de syv dødssyndene prøvde Kristopher Schau å leve seg inn i hvordan det er å være baby, i håp om å kunne bli misunnelig på babyene.

Bl.a. dreit han full bleia si. De som var med ham skulle prøve å skifte på ham, og fikk lagt den over 2 meter lange mannen opp på stellebordet, men de klarte ikke lukta, han ene spydde og greier...

Trodde ikke jeg skulle slutte å le etter å ha sett det!!

Syk guttehumor eller lo dere jentene av det også???

Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor. Jeg tar ofte opp mine egne prompelyder på mobiltlf og sender til kompiser osv. Og vi ler oss halvt ihjæl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

Lo nei, jeg brakk meg faktisk.....Da han gjordet det så skrudde jeg over til en annen kanal til den ekle scenen der var over :sprettoy:.....så skrudde jeg tilbake igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lo så jeg grei jeg også, greit nok, scenen var ekkel, men de tar det så ut at det blir morsomt allikevel.

Men det var kanskje hakket morsommere da han gikk på gata, banket på skiltene, og stadig mistet smokken sin.. :kgbaby:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo så jeg grein... :)

Mest pga reaksjonen til de to andre gutta! Hehe...

jeg også :fnise:

og samboeren min holdt på å daue av latter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor."

Jeg også :-D Er 34 og dame

TS her. Takk for svarene, og spesielt til deg, dame 34!!

Som det blir nevnt i tråden her så var det mange av elementene rundt selve dritinga som var det aller morsomste. Spesielt da de to kameratene hans klagde over den fæle møkklufta, og han ene brakk seg på dass. Og grimasene og uttrykket i ansiktet til Mr. Schau da han dreiv og trøkte.....

Det var nok mange av sideelementene som gjorde at jeg lo så jeg grein nesten...

Morro en torsdagskveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ofte opp mine egne prompelyder på mobiltlf og sender til kompiser osv. Og vi ler oss halvt ihjæl...

:hoppe:

Går det an å få kjøpt disse lydene av deg? :bukke: :hoho::flekke::plystre: :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS godt på`n
:hoppe:

Går det an å få kjøpt disse lydene av deg? :bukke: :hoho::flekke::plystre: :hår:

Kjøpe? Nei du kan da få dem gratis skjønner du...

Bare gi meg telefonnummeret ditt så ordner det seg....

Vi prøver å dele opp prompene i antall knepp skjønner du, å slippe ut alt i ett hvin er ikke noe stas i det hele tatt...rekorden er vel 46 knepp eller "så där"...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo så jeg grein jeg også!! Han var fantastisk morsom som baby. Og ja ansiktsuttykket da han gjorde i bleia, var ubetalelig! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Jeg lo så jeg grein jeg og..... Han er utrolig morsom og uansett hvor mye ekkelt han gjør så er han like sexy! (vel, ikke akkurat da han dreit på seg, da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lo godt jeg og!!! Lå riktignok ikke på gulvet, men likte Kristoffer som baby!! Ganske søt med den bittelille lua!! Og gangen da han trasket hjemover med full bleie!!!

Bare synd jeg skal bort neste uke, så jeg får ikke sett det... Må kanskje tørke støv av den gamle VHS'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kjempefan av bæsjehumor, men det der var helt hysterisk.. Morsomst var det da han gikk rundt med full bleie..

:rulle:

Her var det jeg som holdt på å stryke med, mens kjæresten satt og himlet med øynene å syntes det var såå teit..

Merkelig, for han har jo skikkelig barnslig humor til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor. Jeg tar ofte opp mine egne prompelyder på mobiltlf og sender til kompiser osv. Og vi ler oss halvt ihjæl...

Endret av gladidag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en velutdannet mann på 36 som elsker prompe- og bæsjehumor. Jeg tar ofte opp mine egne prompelyder på mobiltlf og sender til kompiser osv. Og vi ler oss halvt ihjæl...

Vennene dine setter sikkert pris på å få prompelyder per mms. Velutdannede prompelyder vel å merke...

Endret av Paradokset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...