Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Hei, er en stund siden jeg har vært her nå. Koselig å være tilbake!

Kan forstå at du kjenner tidsklemma med småbarn og full jobb, da gjelder det å nyte de små øyeblikkene.

Ønsker deg en fin fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marillia

Huff, etter å ha forsøkt å oppdatere meg i dagboken din, ser jeg at jeg ikke har vært her på leeeenge. Du har nok rett i at scrapping tar tiden min, men det få da være måte på! Lover herved å skjerpe meg!

Så fint bilde av deg og Lillegull! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det alt for lenge siden sist jeg rakk innom KG, har ikke hatt det store overskuddet. Jeg har slitt mer og mer med ryggen de siste ukene, og det gjør meg rett og slett kjempedeppa :sjenert::( Går til behandling (kiropraktor og massasje), men denne ukas to behandlinger har vært så harde og vonde at jeg ikke vet om jeg orker å gå dit mer... I natt har jeg ikke sovet noe særlig heller, så jeg er hjemme fra jobb i dag. Og det gir meg jo enda mer dårlig samvittighet.

Denne høsten har slett ikke blitt som jeg forestilte meg, alle problemene med nakke/rygg osv tærer på både humør og jobb-selvtilliten min. Lurer veldig på hva sjefen min tenker, hun må jo angre på at jeg ble ansatt...

Så slik er stoda i heimen her, ikke akkurat den store julestemningen gitt... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var leit. Jeg forstår godt at rygg- og nakkeproblemer tærer både på humør og selvtillit, men man kan jo aldri sikre seg mot at slike problemer oppstår. Håper arbeidsgiveren din har forståelse for situasjonen.

Krysser fingrene for at vondtene dine går over, og at du får en fin julefeiring sammen med familien :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord, Miami og Ambra. :klemmer:

Går litt bedre i dag, har vært på jobb et par timer. Men nå har jeg vært hos legen, og ble sykemeldt ut året. Følte meg egentlig ganske dum, en tydelig stressa lege som ikke hadde tid til å høre på det jeg hadde på hjertet... :sjenert:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med sykmelding, men dumt med travel lege!

Allikevel får du bruke muligheten til å roe ned. Håper virkelig at det hjelper på rygg og nakke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med sykmelding, men dumt med travel lege!

Allikevel får du bruke muligheten til å roe ned. Håper virkelig at det hjelper på rygg og nakke! :)

Nå skal jeg ta det med ro ja :Nikke: Må bare få unna noen ærender i dag... Tror nesten jeg bør ta enda en behandling før jul, min venstre skalk og fot er ikke videre samarbeidsvillig i dag.

Fikk en veldig hyggelig mail fra sjefen, det gjorde godt :)

I dag må jeg få sendt ut resten av julekortene. Fristen for juleposten er jo gått ut, men jeg håper at de fleste skal komme fram før jul likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med sjef med omsorgsevne! Hurra for det!

Ha en fin dag, husk å slappe av innimellom :kose:

Har heldigvis en veldig hyggelig sjef, det gjør godt :)

Nå er hvitevarene til kjøkkenet i boks! :hoppe: Ikke akkurat en billig affære å kjøpe alt nytt, og jeg har ikke akkurat valgt de billigste løsningene heller :fnise: Ble Asko over hele linja:

Oppvaskmaskin

Kjøl/Frys

Stekeovn

Mikro

Platetopp

Ventilator

I tillegg fikk jeg kjøpt julepresang til mannen og deilig kaffe og te. Veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ulykke kommer sjelden alene... :(

Min mor er innlagt til observasjon på sykehus. Foreløpig vet vi ikke så mye, men blir hun verre blir hun sendt til et større sykehus... Håper bare de finner ut hva som er galt... Og min far har skadet kneet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klem:

Håper de finner ut av hva som feiler din mor. Jul og sykdom er ingen hyggelig kombinasjon, merkelig nok har sånne ting lett for å skje på disse tider. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit å høre. Får håpe de raskt finner ut hva som feiler henne. Ingenting er verre enn å ikke vite. Tenker på deg, jeg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snille dere! :)

Hun ligger på sykehus enda, men er heldigvis mye bedre. Det er mistanke om magesår, det skal testes i dag. Jeg antar med stor sannsynlighet at hun blir sendt hjem til jul, det er fullt kaos på sykehuset (fullt på alle ganger osv.). Har ganske så dårlig samvittighet for at vi ikke reiser hjem, men nå tar vi heller julaften her alene og så reiser vi en av dagene etterpå når vi vet litt mer hva som skjer...

Nå står karamell-puddingen i ovnen, er veldig spent på hvordan resultatet blir. Ikke helt heldig med hverken karamellen (tok den for tidlig, masse uløst sukker) eller "røra" (silen gikk tett fordi den var så tykk :klø:). Jaja, går sikkert ned likevel ;)

Lite tilbakefall med ryggen i dag også, tok det tydeligvis litt hardt i går. MÅ få gjort øvelser, jeg skipper de alt for ofte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...