Gjest *smak* Skrevet 3. desember 2008 #641 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, er en stund siden jeg har vært her nå. Koselig å være tilbake! Kan forstå at du kjenner tidsklemma med småbarn og full jobb, da gjelder det å nyte de små øyeblikkene. Ønsker deg en fin fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 5. desember 2008 #642 Del Skrevet 5. desember 2008 Huff, etter å ha forsøkt å oppdatere meg i dagboken din, ser jeg at jeg ikke har vært her på leeeenge. Du har nok rett i at scrapping tar tiden min, men det få da være måte på! Lover herved å skjerpe meg! Så fint bilde av deg og Lillegull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 5. desember 2008 #643 Del Skrevet 5. desember 2008 Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 5. desember 2008 #644 Del Skrevet 5. desember 2008 Til Køben Litt til til shopping også da vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 12. desember 2008 #645 Del Skrevet 12. desember 2008 Innom med en liten førjulshilsen Håper du har det fint og at førjulsturen går/gikk? bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #646 Del Skrevet 17. desember 2008 Nå er det alt for lenge siden sist jeg rakk innom KG, har ikke hatt det store overskuddet. Jeg har slitt mer og mer med ryggen de siste ukene, og det gjør meg rett og slett kjempedeppa Går til behandling (kiropraktor og massasje), men denne ukas to behandlinger har vært så harde og vonde at jeg ikke vet om jeg orker å gå dit mer... I natt har jeg ikke sovet noe særlig heller, så jeg er hjemme fra jobb i dag. Og det gir meg jo enda mer dårlig samvittighet. Denne høsten har slett ikke blitt som jeg forestilte meg, alle problemene med nakke/rygg osv tærer på både humør og jobb-selvtilliten min. Lurer veldig på hva sjefen min tenker, hun må jo angre på at jeg ble ansatt... Så slik er stoda i heimen her, ikke akkurat den store julestemningen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. desember 2008 #647 Del Skrevet 17. desember 2008 Uff, det var leit. Jeg forstår godt at rygg- og nakkeproblemer tærer både på humør og selvtillit, men man kan jo aldri sikre seg mot at slike problemer oppstår. Håper arbeidsgiveren din har forståelse for situasjonen. Krysser fingrene for at vondtene dine går over, og at du får en fin julefeiring sammen med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 18. desember 2008 #648 Del Skrevet 18. desember 2008 Uff da. Håper en lang juleferie (for det blir jo mange fridager) kan hjelpe både på formen og stemningen i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #649 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Takk for trøstende ord, Miami og Ambra. Går litt bedre i dag, har vært på jobb et par timer. Men nå har jeg vært hos legen, og ble sykemeldt ut året. Følte meg egentlig ganske dum, en tydelig stressa lege som ikke hadde tid til å høre på det jeg hadde på hjertet... Endret 18. desember 2008 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 18. desember 2008 #650 Del Skrevet 18. desember 2008 Bra med sykmelding, men dumt med travel lege! Allikevel får du bruke muligheten til å roe ned. Håper virkelig at det hjelper på rygg og nakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #651 Del Skrevet 19. desember 2008 Bra med sykmelding, men dumt med travel lege! Allikevel får du bruke muligheten til å roe ned. Håper virkelig at det hjelper på rygg og nakke! Nå skal jeg ta det med ro ja Må bare få unna noen ærender i dag... Tror nesten jeg bør ta enda en behandling før jul, min venstre skalk og fot er ikke videre samarbeidsvillig i dag. Fikk en veldig hyggelig mail fra sjefen, det gjorde godt I dag må jeg få sendt ut resten av julekortene. Fristen for juleposten er jo gått ut, men jeg håper at de fleste skal komme fram før jul likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 19. desember 2008 #652 Del Skrevet 19. desember 2008 Bra med sjef med omsorgsevne! Hurra for det! Ha en fin dag, husk å slappe av innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #653 Del Skrevet 19. desember 2008 Bra med sjef med omsorgsevne! Hurra for det! Ha en fin dag, husk å slappe av innimellom Har heldigvis en veldig hyggelig sjef, det gjør godt Nå er hvitevarene til kjøkkenet i boks! Ikke akkurat en billig affære å kjøpe alt nytt, og jeg har ikke akkurat valgt de billigste løsningene heller Ble Asko over hele linja: Oppvaskmaskin Kjøl/Frys Stekeovn Mikro Platetopp Ventilator I tillegg fikk jeg kjøpt julepresang til mannen og deilig kaffe og te. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #654 Del Skrevet 20. desember 2008 En ulykke kommer sjelden alene... Min mor er innlagt til observasjon på sykehus. Foreløpig vet vi ikke så mye, men blir hun verre blir hun sendt til et større sykehus... Håper bare de finner ut hva som er galt... Og min far har skadet kneet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 20. desember 2008 #655 Del Skrevet 20. desember 2008 Uff da Håper de finner ut av hva som feiler din mor. Jul og sykdom er ingen hyggelig kombinasjon, merkelig nok har sånne ting lett for å skje på disse tider. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 21. desember 2008 #656 Del Skrevet 21. desember 2008 Uff, så leit å høre. Får håpe de raskt finner ut hva som feiler henne. Ingenting er verre enn å ikke vite. Tenker på deg, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 21. desember 2008 #657 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) *dobbel* Endret 21. desember 2008 av Miami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 23. desember 2008 Takk snille dere! Hun ligger på sykehus enda, men er heldigvis mye bedre. Det er mistanke om magesår, det skal testes i dag. Jeg antar med stor sannsynlighet at hun blir sendt hjem til jul, det er fullt kaos på sykehuset (fullt på alle ganger osv.). Har ganske så dårlig samvittighet for at vi ikke reiser hjem, men nå tar vi heller julaften her alene og så reiser vi en av dagene etterpå når vi vet litt mer hva som skjer... Nå står karamell-puddingen i ovnen, er veldig spent på hvordan resultatet blir. Ikke helt heldig med hverken karamellen (tok den for tidlig, masse uløst sukker) eller "røra" (silen gikk tett fordi den var så tykk :klø. Jaja, går sikkert ned likevel Lite tilbakefall med ryggen i dag også, tok det tydeligvis litt hardt i går. MÅ få gjort øvelser, jeg skipper de alt for ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. desember 2008 #659 Del Skrevet 23. desember 2008 ønsker deg en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 23. desember 2008 #660 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå