Miami Skrevet 5. november 2008 #601 Skrevet 5. november 2008 Grattis med kjøkkenbestilling Oppvaskmaskin i tre etasjer har jeg aldri sett, tror jeg. Vi har imidlertid oppvaskmaskin fra Asko, den har surret og gått i mange år. Vi har vært fornøyde med den.
Fru Fomle Skrevet 5. november 2008 Forfatter #602 Skrevet 5. november 2008 Det blir spennende. Når starter prosessen? Og jeg er bittelitt misunnelig på nytt kjøkken og nye hvitevarer Rivingen starter rett over nyttår, ny innredning leveres i uke 3. Er nesten misunnelig på meg selv faktisk
Fru Fomle Skrevet 5. november 2008 Forfatter #603 Skrevet 5. november 2008 Grattis med kjøkkenbestilling Oppvaskmaskin i tre etasjer har jeg aldri sett, tror jeg. Vi har imidlertid oppvaskmaskin fra Asko, den har surret og gått i mange år. Vi har vært fornøyde med den. Her er bilde av vidunderet! Min mors Asko oppvaskmaskin går så det suser på 18. året, og innredningen inni er 100 ganger bedre enn i vår AEG-maskin som er 4 år...
@lfa Skrevet 5. november 2008 #604 Skrevet 5. november 2008 Kjæresteshopping i Køben blir nok herlig. Har også hørt masse positivt om julestemningen i Tivoli. Kunne godt tenkt meg og reist dit selv en gang, bare for å oppleve det. Jul er kos. Den oppvaskmaskinen har jeg også siklet på. Vi har også AEG og kan ikke akkurat skryte av innredningen...
Fru Fomle Skrevet 6. november 2008 Forfatter #605 Skrevet 6. november 2008 Kjæresteshopping i Køben blir nok herlig. Har også hørt masse positivt om julestemningen i Tivoli. Kunne godt tenkt meg og reist dit selv en gang, bare for å oppleve det. Jul er kos. Den oppvaskmaskinen har jeg også siklet på. Vi har også AEG og kan ikke akkurat skryte av innredningen... Ser fram til tur Akkurat nå er det helt fjernt at det bare er 7 uker igjen til jul... I morgen håper jeg å få tatt turen innom fotografen og få hentet bilder + julekort som har vært ferdig i en liten evighet. Så tidlig har jeg aldri hatt klart julekortene før
Gjest Livia Skrevet 6. november 2008 #606 Skrevet 6. november 2008 Uff, julekort. Min dårlige samvittighet Så flink du er!
Fru Fomle Skrevet 7. november 2008 Forfatter #607 Skrevet 7. november 2008 Uff, julekort. Min dårlige samvittighet Så flink du er! Flink og flink, fru Blom, jeg måtte bare bestille bilder til julegaver og ordnet med julekort i samme slengen. Pyse-varianten med ferdig påtrykt tekst til og med.
Fru Fomle Skrevet 8. november 2008 Forfatter #609 Skrevet 8. november 2008 Tidlig oppe i dag? Ja, alt for tidlig egentlig . Er ikke så vant til å begynne tidlig på jobb og da er det veldig tungt å komme seg opp ------------------------ Nå sitter jeg her og forbereder meg mentalt til treningsmaraton. Har spist en god frokost, men tør ikke spise for mye heller. Får heller ta med energidrikk, det er vel lov i dag? Veldig spent på hvordan det går, var småøm i korsryggen i går og kjenner det litt enda. Kommer nok av joggeturen torsdag kveld, trodde jeg var bedre rustet i ryggen til slikt nå men Ellers er skjerf nr. 4 ferdig tovet , regner med å begynne på nr. 5 i løpet av helgen.
Gjest Livia Skrevet 8. november 2008 #610 Skrevet 8. november 2008 Har du overlevd? Ha en fin lørdagskveld, Fru Fomle.
Fru Fomle Skrevet 9. november 2008 Forfatter #611 Skrevet 9. november 2008 Har du overlevd? Ha en fin lørdagskveld, Fru Fomle. Ja såvidt. Men må innrømme jeg var så sliten at jeg var ganske småsur resten av lørdagen...
Miami Skrevet 9. november 2008 #612 Skrevet 9. november 2008 Fiksing av julegaver, julekort, hekling av skjerf, treningsmaraton. Jammen er du flink og effektiv, Fomlis
Fru Fomle Skrevet 11. november 2008 Forfatter #614 Skrevet 11. november 2008 Fiksing av julegaver, julekort, hekling av skjerf, treningsmaraton. Jammen er du flink og effektiv, Fomlis Takk for det, Miami, kan ikke si jeg føler meg særlig flink for tiden. Jeg får ting unna, men det er en pris og betale på hjemmebane... Godt du ikke forlot oss for godt! Håper du får deg dagbok også.. -------------- Nå har jeg kommet hjem fra Oslo-tur. Rakk et tidligere fly hjem og skulle egentlig ha jobbet litt hjemmefra nå. Men siden mailboksen var tom havnet jeg her istedet Blir kun en kjapp oppdatering, denne uka er litt små-hektisk. Skal på fest med jobben i kveld, og i morgen er det skøytekveld med 2.klassingen. Har en deadline på en viktig levering på jobben fredag, men håper det skal gå greit. Skal nemlig på seminar på fredag, "Kvinner i tiden", og det har jeg ikke lyst å gå glipp av. Får nok ikke med meg hele dagen uansett, det er stengt i barnehagen og mannen skal avgårde på jakt, men håper jeg skal få med meg minst til og med lunsjen Nå må jeg avgårde og hente Ellos-pakke og unger her og der + få litt mat i hus. Skal få tapas i kveld så jeg får prøve og lage en enkel og sunn middag... See you!
Fru Fomle Skrevet 12. november 2008 Forfatter #617 Skrevet 12. november 2008 Sliten i dag, Fru Fomle? Sliten er nok bare forbokstaven Forhåpentligvis kommer formen seg utover dagen for jeg skal gå på skøyter i ettermiddag. For første gang på nesten 20 år, kan bli meget interessant.
Miami Skrevet 15. november 2008 #618 Skrevet 15. november 2008 Jeg håper skøyteturen gikk bra . Jeg synes det er gøy å gå på skøyter, men nå er det mange år siden sist. Gikk en del mens barna var små, nå er det ingen som vil være med.. Håper du har en fin helg
Fru Fomle Skrevet 17. november 2008 Forfatter #619 Skrevet 17. november 2008 (endret) Lenge siden siste oppdatering herfra, det ble noen turbodager forrige uke og helgen var egentlig ikke så mye bedre.. Skøyteturen gikk veldig fint, Miami, og nå er skøyter føyd til på 7-åringens ønskeliste Jeg klarte å holde meg på bena, og formen var mye bedre etter en times tid på øyet. Men jeg er enda ganske sjokkert over hvor fyllesyk jeg ble Det frister overhodet ikke med alkohol igjen, og det tror jeg kommer til å vare lenge.. Hadde besøk av en venninne fredag og smakte noen få slurker vin, det var helt pyton Nå er det ny jobb-middag på onsdag og jeg skal definitivt kjøre Fredag hadde jeg en helt topp dag, var på dette seminaret. Christine Koht er jo bare helt utrolig, vi lo så vi grein!!! De andre foredragene var også veldig bra (kanskje med unntak av Pia Tjelta sitt, men det er ikke lett å konkurrere med Trond Viggo heller..), så en sånn dag kan virkelig anbefales! Stemningen i salen var fantastisk, 550 kvinner (og noen få menn) I går hadde vi middagsgjester og spiste første julemiddagen - ribbe. Svoren ble dessverre ikke helt 100% sprø, men godt likevel. Det som ikke var fullt så deilkat var å se hvor mye fett oppvasken hadde, ikke akkurat sunnhetsmat.. Endret 17. november 2008 av Fru Fomle
Gjest Ambra Skrevet 18. november 2008 #620 Skrevet 18. november 2008 Bra du overlevde skøyteturen! Et sånt seminar har jeg vært på en gang også, det er utrolig moro. Går det ellers bra på ny jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå