Fru Fomle Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #441 Del Skrevet 7. mai 2008 Hm, lurer på om jeg må ringe sjefen din. Jeg er nemlig litt klar for kaffe med Fru Fomle! Står alt bare bra til? Jeg ser du er like sjeldent her som meg for tiden... Det er en viss fare for at det kan bli kaffe til høsten en gang. Vet mer om et par dager... Alt vel, bare sykt mye som skjer for tiden! Innom og kikker --------------------- Jeg har forlatt sommeren i sør og sitter nå og vansmekter på et hotellrom oppe i kalde nord! Stod opp kl 05.00 i natt for å reise, og etter en laaaang dag på reisefot og timesvis på møter føles det nå som hodet skal eksplodere! Eneste trøsten er at jeg har internett på rommet og endelig har litt KG-tid igjen! Har store planer om å komme meg på et treningssenter og trene om en liten stund. Deretter skal jeg tilbake på hotellet, legge meg tidlig og få en god natts søvn før de neste dagers møtemaraton.. Begynner å se fram til mine 11 ukers sommerferie, bare to uker igjen. Skal egentlig prøve og skaffe barnevakt 2 uker, men er jammen ikke så sikker på om jeg orker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 8. mai 2008 #442 Del Skrevet 8. mai 2008 Stakkars deg som har reist fra sommeren! Men det ser ut som om finværet holder litt til. Høres ut som om du har det travelt, 11 ukers sommerferie må jo være et lite plaster på såret. Jeg vil dessuten også drikke kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 8. mai 2008 #443 Del Skrevet 8. mai 2008 Fru Fomle; jeg mener helt bestemt at planen for høsten må gå gjennom. I verste fall ringer jeg ut og krever fagkompetanse fra vest. Livia; du vet jo hvor jeg bor! Øh, sånn omtrent da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 8. mai 2008 #444 Del Skrevet 8. mai 2008 Hørte jeg kaffe? :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 11. mai 2008 #445 Del Skrevet 11. mai 2008 Sikkert kjedelig å reise fra det fine været vi har for tiden. 11 uker med ferie høres flott ut, tenker du ser fram til de! Nå får vi bare håpe at det blir fint sommervær i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 22. mai 2008 #446 Del Skrevet 22. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. mai 2008 #447 Del Skrevet 22. mai 2008 Tuddeli :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #448 Del Skrevet 29. mai 2008 Huff, det er alt for lenge siden sist jeg fikk oppdatert. til alle trofaste lesere som holder litt liv i boka mi! Orker ikke å skrive så mye nå heller, kommer sterkere tilbake senere. Første friuka har vært kollosalt travel, og nå står jeg plutselig og ganske så uforberedt med et jobbtilbud jeg rett og slett ikke kan si nei til..... Jeg gruer meg til diverse samtaler jeg må ta de neste dagene, og jeg er veldig trøtt og sliten. Pluss intens hodeverk så jeg orker ikke å stirre på skjermen akkurat nå. Vet ikke helt om jeg skal eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. mai 2008 #449 Del Skrevet 29. mai 2008 Innom og klemmer litt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 29. mai 2008 #450 Del Skrevet 29. mai 2008 Så hyggelig med et livstegn fra deg, og så spennende med jobbtilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 30. mai 2008 #451 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er ikke bare du som er her sjeldnere... Så spennende det høres ut med jobbtilbudet da! Håper ellers at alt står bra til med deg og dine Og at du har mye sol i disse dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 30. mai 2008 #452 Del Skrevet 30. mai 2008 Så spennende! Hva innebærer det rent praktisk? Mere jobb og mere ansvar, eller mere moro? Eller kanskje begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 30. mai 2008 #453 Del Skrevet 30. mai 2008 Så spennende med jobbtilbud. Det føles sikkert godt å være ettertraktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #454 Del Skrevet 31. mai 2008 Innom og klemmer litt iallefall Takk! Så hyggelig med et livstegn fra deg, og så spennende med jobbtilbud. Jobbtilbudet er akseptert og signert, nå gjenstår bare oppsigelsen... Det er ikke bare du som er her sjeldnere... Så spennende det høres ut med jobbtilbudet da! Håper ellers at alt står bra til med deg og dine Og at du har mye sol i disse dager! Har vært superdupert vær her, enda en grunn til å ikke sitte på dataen alt for mye. Men nå venter jeg på regnet, var skikkelig lummert tidligere i dag og nå blir det bare gråere og kaldere. Og så vi som skal grille i kveld. Så spennende! Hva innebærer det rent praktisk? Mere jobb og mere ansvar, eller mere moro? Eller kanskje begge deler? Den nye jobben blir definitivt mer jobbing. Vet ikke hvor mye ansvar det blir, men siden jeg blir den første på "mitt" fagområde så kjenner jeg litt forventningspress... Forhåpentligvis også mer moro, men det vet jeg jo ikke. Mulig det er en drittplass og sjefen helt umulig. Så spennende med jobbtilbud. Det føles sikkert godt å være ettertraktet. Jeg ble voldsomt ettertraktet her, for det ringte også en fra et annet firma og lurte på om jeg ville snakke med de. Rart at sånt alltid skjer samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 31. mai 2008 #455 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er da vel ikke det minste rart at du er ettertraktet Gratulerer med ny jobb, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. juni 2008 #456 Del Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så masse med ny jobb!! Spennende og kjekt å være så ettertraktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 2. juni 2008 #457 Del Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer med ny jobb, håper den svarer til forventningene! Håper du koser deg i finværet, selv om det er litt varmt.. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #458 Del Skrevet 25. juni 2008 Huff og huff, nå er det lenge siden sist jeg har vært her... Har rett og slett fått fullstendig KG-sperre Ønsker alle en flott sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 25. juni 2008 #459 Del Skrevet 25. juni 2008 Neeei, ikke forsvinn igjen :gråte: Det var så koselig å se deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #460 Del Skrevet 27. juni 2008 Neeei, ikke forsvinn igjen :gråte: Det var så koselig å se deg. Jeg er ikke helt forsvunnet altså. Skulle egentlig reise i dag, men har utsatt avreisen til i morgen. Så da stikker jeg innom en snartur - og finner en koselig melding som jeg ikke kan la være og svare på. Liker visst og bli savnet jeg.. Sola skinner og gir håp om at sommeren er på vei igjen - deilig! Skal hjem til mor og slappe av noen dager, treffe gamle venner osv. osv. Og da blir det jo enda bedre at det er meldt kongevær!!! Nå er jeg hjemmeværende på 5.uka, og tida går bare vanvittig fort. Må liksom nyte denne lange sommerferien ekstra mye siden det nok ikke blir så veldig mye fritid til høsten... Selv om det er spennende med ny jobb så kjenner jeg at følelsen ikke er helt god i mamma-hjertet mitt . Her hadde jeg ordnet meg med 80% stilling, og så plutselig skal jeg jobbe 100%, med fastlønn, lengre arbeidsdager og lengre reisevei. Føler jeg har solgt ungene mine for 30 sølvpenger . Men jeg får bare prøve, kanskje blir det ikke så ille som jeg tror. Og blir det for ille så får jeg heller redusere arbeidstiden litt til våren.. Jeg er iallefall veldig takknemlig for disse ekstra ukene sammen med Lillegull. Det er jo så mye som skjer! Nå kan hun gå en god del skritt på egen hånd - om hun selv vil . Etter fullstendig stopp på tannfronten i mange måneder så popper det nå ut nye tenner omtrent hver dag! Jeksler, hjørnetenner og alt på en gang , heldigvis ser det ikke ut til å plage henne så veldig. Og så vil hun klare alt selv! Jo, jeg er verdens heldigste!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå