Alison Skrevet 1. april 2008 #361 Del Skrevet 1. april 2008 Lenge siden sist jeg var innom her nå. Måtte ta meg en pause fra dagbøkene en stund, men nå er jeg tilbake med ny dagbok. Håper du kjenner meg igjen. Jeg skjønner at du er i gang med trimming og jeg skal følge med her for å få inspirasjon. Det er ikke så helt enkelt å stramme inn kosten med alle de fristelsene som finnes . Viljestyrken får til tider testet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 2. april 2008 Lykke til! Hyggelig å se deg, skjønner godt at du har det travelt! Men Osloturer må jo være en bra bonus? Osloturer kan være hyggelig om de kan kombineres med feks å besøke kjente, men nå blir det bare rett inn og hjem igjen fortest mulig. Jeg forstår godt at det er hektiske dager for deg, men desto hyggeligere er det å "se" deg innimellom Fortsatt meget imponert over din treningsvilje. Flink er du. Jeg gikk på en skikkelig treningssmell forrige uke! Ble så stiv i leggene etter forrige PT-time at jeg rett og slett ikke klarte å gå på et par dager Det er den vondeste treningsverken jeg noensinne har hatt, ble rett og slett kvalm av bare å bevege meg.... Du er i god gang med treningen skjønner jeg. Hvis du fortsetter sånn er jeg sikker på at du klarer å gå ned fem kilo til bryllupet! Er det drømmekjolen du vil inn i? Jeg har ikke funnet drømmekjolen ennå, men håper jeg skal komme inn i drømmestørrelsen. Lenge siden sist jeg var innom her nå. Måtte ta meg en pause fra dagbøkene en stund, men nå er jeg tilbake med ny dagbok. Håper du kjenner meg igjen. Jeg skjønner at du er i gang med trimming og jeg skal følge med her for å få inspirasjon. Det er ikke så helt enkelt å stramme inn kosten med alle de fristelsene som finnes . Viljestyrken får til tider testet seg. Tror jeg vet hvem du er ja, utrolig kjekt å se deg igjen!! Viljestyrken får prøvd seg ja, nå har vi nettopp feiret bursdag i familien og jeg har en svær sjokoladekake stående på kjøkkenbenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 2. april 2008 I dag klarte jeg endelig å stå opp så tidlig at jeg kom meg på jobb til 07. Sliter med å komme meg ut av loppekassa, det er lett å skylde på at jeg blir vekket om natta av et Lillegull som har funnet ut at det er kun om natta hun vil ammes. Og så har jeg jo ammefri..... Det ble en utrolig kjip helg med verdens verste treningsverk, men har kommet igang igjen denne uka med trening på mandag og onsdag. Har store planer om å prøve å sykle til jobb en dag denne uka, men må sjekke sykkelen for luft og slikt. Og det tar jo tid. Jobbmessig flyter det også litt bedre denne uka, ingen reising og det er deilig! Lillegull koser seg hjemme med pappaen sin, og har i løpet av et par uker blitt skikkelig pappajente. Nesten for mye, de første 10 månedene (+ 9 i magen) teller visst ingenting lenger. Om 2 uker blir hun 1 år, det er helt ufattelig hvor fort dette året har gått. Hun kommer nok ikke til å gå i nærmeste framtid, og jeg tror hun blir den tregeste av våre 3 på det området... Hun klarer å reise seg opp selv når hun har en lav kant å støtte seg til, men ikke inntil bord eller sofa. Så babler hun i vei, foreløpig ikke så mye mer forståelig enn NEI! Det har hun lært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 2. april 2008 #364 Del Skrevet 2. april 2008 Ååå, sjokoladekake . Det høres utrolig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 2. april 2008 Ååå, sjokoladekake . Det høres utrolig godt ut. Ja, det er alt for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 2. april 2008 #366 Del Skrevet 2. april 2008 Det er en spennende alder når baret er rundt 1 år. Alt skjer så utrolig fort. Bare Lillegull lærer å gå skikkelig blir det sikkert mer en nok trim for deg med å springe etter henne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 2. april 2008 Det er en spennende alder når baret er rundt 1 år. Alt skjer så utrolig fort. Bare Lillegull lærer å gå skikkelig blir det sikkert mer en nok trim for deg med å springe etter henne . Skal jo være hjemme med henne i ca 2 mnd i sommer, så jeg kan alltids håpe på effekten. Men den slo aldri til da de to andre var små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 2. april 2008 #368 Del Skrevet 2. april 2008 Det virker som du har kommet godt inn i jobbrytmen igjen. Jeg forstår godt at du synes det er stressende med turer hit og dit når du har nettopp har startet. Fint at du har litt roligere dager Og mannen trives som hjemmeværende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #369 Del Skrevet 2. april 2008 Og mannen trives som hjemmeværende? Ja, men han sier han blir litt rastløs innimellom. Nå har han imidlertid begynt å dra ut på shopping så da regner jeg med at han får luftet seg litt. Bare han ikke fortsetter i samme duren som i dag, han handlet sykler for 10 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. april 2008 #370 Del Skrevet 2. april 2008 Er det ny sykkel til deg? Med luft i dekkene? Være på jobb kl 7, det var tidlig. Det hadde aldri jeg klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 2. april 2008 Er det ny sykkel til deg? Med luft i dekkene? Være på jobb kl 7, det var tidlig. Det hadde aldri jeg klart! Nei, det var sykkel til han selv pluss minstegutten. Jeg fikk ny sykkel for 3 år siden og har vel ikke brukt den allverdens. Fordelen med å komme tidlig er at jeg kan gå tidlig hjem. Eller som i dag, da jeg fikk trent før jeg dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 2. april 2008 #372 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, men han sier han blir litt rastløs innimellom. Nå har han imidlertid begynt å dra ut på shopping så da regner jeg med at han får luftet seg litt. Bare han ikke fortsetter i samme duren som i dag, han handlet sykler for 10 000. Oj, dette kan bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. april 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 2. april 2008 Oj, dette kan bli dyrt Korrekt observert! Heldigvis er han ganske så fornuftig i pengebruken 364 dager i året, så det går vel på et vis. Verre med meg som har 364 ufornuftige dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. april 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Nå er mannen blitt syk. Jeg måtte komme tidlig hjem, og i morgen blir det nok hjemmedag på meg for å ta meg av Lillegull. Og han er virkelig syk, sykere enn jeg noen gang kan huske han har vært. Feberen var 39,5 i dag, det er jo litt for en voksen mann. Så nå gjelder det å ikke bli smittet.. Har kjørt en liten intervall-tur i kveld, det gikk kjempebra! Fikk pulsen opp på 178 på siste draget, og det tror jeg er veldig nær maks. Endret 3. april 2008 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. april 2008 #375 Del Skrevet 3. april 2008 Virker som om det er en influensa-liknende virus som går. Du får spise C-vitaminer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 4. april 2008 #376 Del Skrevet 4. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 6. april 2008 #377 Del Skrevet 6. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. april 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 6. april 2008 Virker som om det er en influensa-liknende virus som går. Du får spise C-vitaminer! Ser ut som jeg slipper unna. Foreløpig. --------------------------- Det er ikke helt greit å ha en syk mann. Heldigvis er han på bedringens vei, men han hadde fremdeles feber på 38.6 i dag morges. Likevel dro han ut på fotballturnering med minstegutten i dag, spent på hvordan det går... Jeg skal egentlig til Oslo i morgen, men blir ikke så veldig lei meg om jeg må bli hjemme. Er plutselig blitt dødsmotivert til å gjøre noe med mine overflødige kilo. Så nå har jeg bestemt meg for å begynne på et trenings/kostholdsopplegg som heter Release Your Potential (RYP). Kan lese om det på tn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 6. april 2008 #379 Del Skrevet 6. april 2008 Det er ikke helt greit å ha en syk mann. Det er vel ingen som er så syke som syke mannfolk . Godt at han er på bedringens vei igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. april 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 6. april 2008 Det er vel ingen som er så syke som syke mannfolk . Godt at han er på bedringens vei igjen. En ting er at han er syk. En annen er at han er sur og grinete. Og da blir jeg det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå