Lille Ballerina Skrevet 1. mars 2008 #321 Del Skrevet 1. mars 2008 God lørdagskveld til deg Her skal det lages pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 3. mars 2008 #322 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan går det i Fomleheimen, har den første arbeidsdagen vært bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. mars 2008 #323 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 3. mars 2008 #324 Del Skrevet 3. mars 2008 Håper det gikk bra i dag, både med deg, mann og Lillegull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. mars 2008 #325 Del Skrevet 3. mars 2008 Travel dag, Fru Fomle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 4. mars 2008 Sniker meg innom en kjapp tur før dagens møtemaraton begynner Det var en helt utrolig følelse og begynne på jobb igjen, jeg har fått så mange positive velkomsthilsner at jeg er helt satt ut.. :rosasmil: Her blir det bånn gass fra dag 1, blir kastet rett inn i problemstillinger og det er litt overveldende når jeg ikke er oppdatert. Liker å ha kontroll , men det kommer vel etterhvert. Og på hjemmebane går det veldig bra. Selv om mannens lunte mhp Lillegulls humør er betraktelig kortere enn jeg husker han var da gutta var små. Eller kanskje det er min lunte som er blitt lenger? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 4. mars 2008 #327 Del Skrevet 4. mars 2008 Så koselig med mange velkomsthilsner! Litt ekstra kjekt å begynne på jobb igjen da. Enda bedre er det når du vet at i heimen går alt som på skinner! Ha en flott dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 6. mars 2008 #328 Del Skrevet 6. mars 2008 Håper du koser deg på jobb. Tar sikkert litt tid å omstille deg fra å være hjemmeværende mamma til å gå på jobb hver dag. Men alt går bare man tar tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. mars 2008 #329 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette høres jo ut til å være en virkelig bra tilbakekomst til jobb! Har uka gått greit? Regner med at du er klar for helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 7. mars 2008 Så koselig med mange velkomsthilsner! Litt ekstra kjekt å begynne på jobb igjen da. Enda bedre er det når du vet at i heimen går alt som på skinner! Ha en flott dag på jobb! Det har vært utrolig hyggelig på jobb. Håper du koser deg på jobb. Tar sikkert litt tid å omstille deg fra å være hjemmeværende mamma til å gå på jobb hver dag. Men alt går bare man tar tiden til hjelp. Krever litt omstilling ja, både for meg, mann og barn... Dette høres jo ut til å være en virkelig bra tilbakekomst til jobb! Har uka gått greit? Regner med at du er klar for helg nå Uka har gått greit, men det har vært ganske så hektisk! Ble bla. en dagstur til Oslo og eksternt heldagsmøte i dag, så det ble en brå overgang. I tillegg har det vært mye på gang på ettermiddag/kveld også, så mannen er litt småsur siden jeg nesten ikke har vært hjemme hele uka. Og jeg skal ut på vift i kveld også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 7. mars 2008 #331 Del Skrevet 7. mars 2008 Tydeligvis en brå overgang, men sånn er det vel ofte når man har vært borte en stund. Kos deg i kveld, og ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #332 Del Skrevet 8. mars 2008 Koste meg skikkelig i går, Miami. Såpass mye at formen er noe redusert i dag. Litt dumt siden jeg burde ha trent, men det får bare være... Hadde PT-time på torsdag på overkropp og mangler beinøkt denne uka. Fikk tatt en kroppsanalyse denne uka også. Hadde fettprosent på 31, det var litt i overkant av hva jeg hadde håpet på Så jeg har litt av hvert å jobbe med framover, eneste som bedre enn "normalområdet" var muskelmassen i armene. Dessuten kom det tydelig fram at jeg er svakere på venstre side, men det har jeg forsåvidt merket på trening også. Får masse skryt av PT over at jeg har både god utholdenhet og er sterk, og det er utrolig gøy (og blodslit) og trene med henne. Skulle gjerne sett litt større utslag på badevekta etterhvert, har bare gått ned 1 kilo eller noe. Men har minket betraktelig rundt midjen (6 cm om jeg har målt korrekt), det er da noe det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. mars 2008 #333 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er vel cm som teller, er det ikke? i tillegg til å bli sterkere og friskere. Jeg er imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. mars 2008 #334 Del Skrevet 8. mars 2008 Innom med en stor helgeklem til deg Godt vi begge har en flott PT. Min er på påskeferie nå, og jeg savner han ikke.. (litt kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 8. mars 2008 #335 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg håper formen har bedret seg utover dagen, og at du får en fin lørdagskveld Er enig med Kira, det er cm som teller. Jeg synes du er veldig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 8. mars 2008 Takk, Kira, Ballerina og Miami. Formen er heldigvis bedre, måtte ta en liten time på øyet i ettermiddag. Skal bli en stund til jeg drikker så mye vin igjen . Så jeg har rett og slett ikke gjort ett fnugg av fornuftige ting i dag, bare ligget på sofaen og sett på andre som svetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 9. mars 2008 Da har jeg fått unna litt . Liker ikke å måtte bruke søndagen til slikt, men kan takke meg selv for det ble slik i dag. Ellers er planen å ta en joggetur m litt intervall i dag. I uka som kommer blir det mest kondisjonstrening, jeg håper det skal få litt mer fart på forbrenningen. Klarer nok ikke målsetningen jeg satte for vekt til påske, men håper at jeg skal være i nærheten. Har blitt veldig hekta på styrketrening og har lest endel teori den siste tiden. Fant et treningsopplegg som jeg kunne tenke meg å prøve ut etter påske, men må prøve og ha en realistisk forventing til hva jeg klarer å gjennomføre. Tiden strekker ikke alltid til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2008 #338 Del Skrevet 9. mars 2008 Klar for en ny uke, Fru Fomle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. mars 2008 #339 Del Skrevet 9. mars 2008 6 cm er jo kjempebra! Er jo det som teller. Muskler veier mer enn fett, så vekta skal du ikke bekymre deg over. Ha en fin jobbuke, snart er det påske! :appelsinsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 10. mars 2008 Klar for en ny uke, Fru Fomle? Jeg var så trøtt at jeg krøyp til køys før 22 i går, så jeg var nok klar ja. 6 cm er jo kjempebra! Er jo det som teller. Muskler veier mer enn fett, så vekta skal du ikke bekymre deg over. Ha en fin jobbuke, snart er det påske! :appelsinsmiley: Jeg klarer ikke å la være å bekymre meg litt for vekta uansett. Og jeg skal ha fri hele påske! For det har jeg jo fortjent etter å ha jobbet to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå