Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Jeg ble fryktelig trøtt og sliten i går ettermiddag/kveld, og da hodepinen etterhvert meldte seg mer og mer fant jeg ut det var bedre å ta en tidlig kveld. Heldigvis er formen bedre i dag, og i dag er det ingen trening på programmet så jeg skal slappe av og kose meg med god samvittighet. :)

Mannen er reist på fisketur, og vi andre har unnagjort lørdagshandelen. Nå skal jeg se på sport resten av dagen ;), og glede meg til vinterferien da jeg selv forhåpentligvis skal få gått masse på ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg i kveld du :klem:

Vi skal på plantasjen og shoppe :sjarmor: Og T.vet det ikke enda :ler:

:fnise:

Det er gøy og gå på Plantasjen, de har så utrolig mye forskjellig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et av favorittstedene mine i verden.. :sjenert:

Skal ikke så mye til for å glede meg egentlig ;) Storkoser meg der..

Og så lukter det så godt i planteavdelingen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friske kropper er helt klart hovedsaken, men det kjennes ut som om min kropp begynner å få nok av å sitte stille. Men det er is og livsfarlig ute!

Kos deg med tv-sporten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Bare en snartur innom før jeg hopper i dusjen. I dag blir en hektisk dag, skal på helsestasjonen, på møte på jobb, frisør med minstegutten før jeg "toppe heile driden" med trening i kveld. ;)

Var på trening i går også, en time BodyPump. Har ikke trent det på 3 år og turte ikke å legge særlig vekt på siden jeg er usikker på hva ryggen takler. Så det ble litt pingletime... :sjenert:

Hmmmm, har ikke fått noen bekreftelse på at de har mottatt jobbsøknaden min. Bør jeg ringe dem?? Er gjennom et rekrutteringsbyrå og jeg trodde slike hadde rutiner på å sende ut bekreftelse på mottatt søknad??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, har ikke fått noen bekreftelse på at de har mottatt jobbsøknaden min. Bør jeg ringe dem?? Er gjennom et rekrutteringsbyrå og jeg trodde slike hadde rutiner på å sende ut bekreftelse på mottatt søknad??

Ulike byråer kan nok ha forskjellige rutiner på dette, men det skader nok ikke å ta en telefon. Det tror jeg ikke vil bli oppfattet som negativt, i hvert fall.

Ha en fin og travel dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk greit på treningen i dag og at ryggen holder seg bra!

Høres ut som at du har hatt en travel dag i dag. Etter slike travle dager, er det godt å sette seg ned og kjenne på hvor fornøyd man er som har fått utført så mye i løpet av dagen.

Ha en fin kveld! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike byråer kan nok ha forskjellige rutiner på dette, men det skader nok ikke å ta en telefon. Det tror jeg ikke vil bli oppfattet som negativt, i hvert fall.

Ha en fin og travel dag :)

Jeg ringte, og søknaden var mottatt. Og i går ettermiddag kom en bekreftelse-mail også! :tommelsmil:

Håper det gikk greit på treningen i dag og at ryggen holder seg bra!

Høres ut som at du har hatt en travel dag i dag. Etter slike travle dager, er det godt å sette seg ned og kjenne på hvor fornøyd man er som har fått utført så mye i løpet av dagen.

Ha en fin kveld! :-D

Det ble ikke trening på meg i går :sjenert: Jeg fikk i meg alt for lite mat i går og gikk på en skikkelig smell i går ettermiddag. Dvs at jeg ble skikkelig sur og gretten og stappet innpå en hel kjekspakke som kompensasjon... :grine:

Og så fikk jeg sinnsykt vondt i en pupp, og det har jeg enda! Antar det er en tett melkegang, men jeg er til og med rød på utsiden og det har jeg ikke vært før. Har ikke feber, men må kanskje være litt obs så jeg ikke ender med brystbetennelse :vetikke:

Mannen tok levering i dag tidlig, og heldigvis sovnet Lillegull igjen etter han hadde mast x ganger om hvor forskjellige ting var.. Så vi stod ikke opp før over 9 - deilig! :) Har vært ute og gått en tur, og nå MÅ jeg komme igang med sy-prosjektet mitt om jeg skal ha noe som helst håp og bli ferdig til helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vond pupp er .... vondt. Har selv hatt brystbetennelse, jeg sier bare au! Håper det går seg til.

Er det pose til Lillegull som står på syplanen? Lykke til i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, krysser fingre for at det ikke er brystbetennelse.... Men hvis du skulle få feber i tillegg og det skulle vise seg å være det, så anbefaler jeg å starte antibiotikakur så raskt som mulig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for :klemmer: alle sammen! :) Ser ut som jeg slipper unna betennelse også denne gangen. Er fremdeles vond, men bedre enn i går. Så da regner jeg med at det går over ganske fort nå.

Føler meg litt lurt av min yngste sønn i dag :forvirret: Han hadde så vondt i hodet i dag tidlig at han ikke orket noenting, men nå jumper han rundt her som ingenting har hendt.

Har ikke kommet i gang med syingen heller :sjenert: Så siden det ikke blir noe av dagens trening så får jeg benytte anledningen til å komme igang. Det er en vognpose som skal sys, du har god hukommelse Miami! :)

Lillegull har virkelig fått fart på krabbingen de siste dagene :tommelsmil: Vi var på helsestasjonen på mandag, og helsesøster mente det ikke var noen grunn til bekymring, men hun er nok litt makelig anlagt ;). Nå virker det imidlertid til at hun har knekt koden skikkelig, i dag morges har hun kommet seg mange meter framover i en jafs :). I natt sov hun også bedre enn på lenge, kun en amming rundt 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillegull har virkelig fått fart på krabbingen de siste dagene :tommelsmil: Vi var på helsestasjonen på mandag, og helsesøster mente det ikke var noen grunn til bekymring, men hun er nok litt makelig anlagt ;). Nå virker det imidlertid til at hun har knekt koden skikkelig, i dag morges har hun kommet seg mange meter framover i en jafs :). I natt sov hun også bedre enn på lenge, kun en amming rundt 4.

Så fint at du er bedre :)

Kanskje Lillegull er like makelig anlagt som det jeg var som liten? Jeg gikk ikke før jeg var 15-16 mnd. Hvordan det var med krabbingen vet jeg ikke, men min mor kunne i hvertfall bare sette meg på en stol - og der satt jeg, helt i ro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med den posen da :)

KJipt å høre om vond pupp.. Håper den er bedre nå.

Jeg vet ikke så mye om det der, iogmed at jeg ikke har noen barn, men kan prøve å forestille meg hvordan det er å vondt i puppen ;)

Jeg var rimelig seig med krabbinga jeg også. Jeg krabba ikke før jeg var godt å vel 10-12 måneder.. Og gikk vel ikke før jeg var rundt 2 år. Var baby altfor lenge.. Og det har jeg fått merke i ettertid. Undersøkelser frem til jeg var 16 om jeg var hjerneskada på noe vis *ler* Jaja, sånn kan det gikk ;)

Håper du får en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha vært en drømmebaby, Miami :ler:

Jeg har også hatt en ikke-krabbende baby som ikke gikk før hun var 16 mnd. Det gikk så langt at helsesøster mente at jeg skulle lære henne å krabbe ved å krabbe foran :overrasket:

Vel, det (gode) rådet overhørte jeg, og hun har utviklet seg helt normalt etterpå ;)

Bra puppen er bedre!

Endret av Kira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er bedre :)

Kanskje Lillegull er like makelig anlagt som det jeg var som liten? Jeg gikk ikke før jeg var 15-16 mnd. Hvordan det var med krabbingen vet jeg ikke, men min mor kunne i hvertfall bare sette meg på en stol - og der satt jeg, helt i ro :ler:

:fnise:

Jeg tør ikke helt å gå fra henne på en vanlig stol, men det er jammen ikke langt unna ;) Å ha en makelig baby har jo sine fordeler også, blant annet så sitter hun som en prest (?) på potta og leverer litt av hvert. :)

Lykke til med den posen da :)

KJipt å høre om vond pupp.. Håper den er bedre nå.

Jeg vet ikke så mye om det der, iogmed at jeg ikke har noen barn, men kan prøve å forestille meg hvordan det er å vondt i puppen ;)

Jeg var rimelig seig med krabbinga jeg også. Jeg krabba ikke før jeg var godt å vel 10-12 måneder.. Og gikk vel ikke før jeg var rundt 2 år. Var baby altfor lenge.. Og det har jeg fått merke i ettertid. Undersøkelser frem til jeg var 16 om jeg var hjerneskada på noe vis *ler* Jaja, sånn kan det gikk ;)

Håper du får en fin kveld videre :)

Jøsses! :hakeslepp:

Du må ha vært en drømmebaby, Miami :ler:

Jeg har også hatt en ikke-krabbende baby som ikke gikk før hun var 16 mnd. Det gikk så langt at helsesøster mente at jeg skulle lære henne å krabbe ved å krabbe foran :overrasket:

Vel, det (gode) rådet overhørte jeg, og hun har utviklet seg helt normalt etterpå ;)

Bra puppen er bedre!

Synes jeg ser deg, Kira! :skratte:

--------------------------------

I går benyttet jeg enhver ledig anledning til å sy. Ble ferdig med bunnen, så da er det bare resten igjen ;). Skulle jo likesom være litt mer dreven siden jeg har gjort det før, men denne gangen fikk jeg andre problemer enn forrige gang.. Og et par tabber ble det denne gangen også gitt :klaske:

Fikk skviset inn en trening i går også. :tommelsmil: Hadde tenkt å skulke, men så ringte en venninne og lurte på om jeg ville være med. Heldigvis :)

I dag må jeg også sy, badet skal vaskes og i ettermiddag er det tid for PT igjen. Jeg må også ut og handle sko-tørker, skoene til minstegutten blir aaaaldri tørre :forvirret: I dag går stakkaren på tynne støvler, og det er nesten minusgrader ute... Heldigvis er han en veldig aktiv gutt, og med gode Ulvang-sokker oppi regner jeg med at han ikke lider noen nød ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...