Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Så stilig med masse stoff da, får håpe du får gjort noe da :)

Og ute av syn - ute av sinn er også en filosofi jeg har :P

Lykke til med PT imorra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miami:

Hyggelig å se deg også! :klem:

Joda, jeg har sydd litt. Ellers så skryter jeg så mye av det jeg faktisk syr at det virker mye mer :ler:

Tror jeg unngikk de verste fellene med jobbsøknaden, men så var det noe som skar seg da jeg skulle sende den så e-posten så ganske ko-ko ut :sur: Kan jo håpe at det er kun på min maskin den trakk sammen alle mellomrom, men jeg tror ikke det... ;)

Og PT er en hun. Hadde ikke turt å trene med en mann :sjenert:

Gitte og Ballerina:

Gleder meg til PT ja. :sjarmor: Lader opp med chips og brus nå, blir vel en stund til neste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig med masse stoff da, får håpe du får gjort noe da :)

Og ute av syn - ute av sinn er også en filosofi jeg har :P

Lykke til med PT imorra da :)

Det blir ihvertfall ikke gjort noe så lenge jeg sitter her! :fnise: Men i morgen skal jeg bære opp symaskinen. Kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami:

Og PT er en hun. Hadde ikke turt å trene med en mann :sjenert:

Oops, der fikk jeg "flashet" fordommene mine :filer: I min verden er PT en mann som er over gjennomsnittet opptatt av utseende og kropp (gjerne homofil i tillegg) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei. Men det opplever jeg til stadighet også. Av en eller annen grunn så er det "greit" i mitt hode... KG-addicted har jeg blitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops, der fikk jeg "flashet" fordommene mine :filer: I min verden er PT en mann som er over gjennomsnittet opptatt av utseende og kropp (gjerne homofil i tillegg) :ler:

:ler:

Min PT er ei dame på noen-og-førti, med fire barn og sprek som få. :) Hun har jobbet der jeg går og trener i årevis, og er tidligere norgesmester i fitness.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei. Men det opplever jeg til stadighet også. Av en eller annen grunn så er det "greit" i mitt hode... KG-addicted har jeg blitt..

Det er jeg også. Går litt lei innimellom, men klarer ikke å holde meg borte lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det husmordag :husarbeid:. Blir litt skippertak denne uka, jeg er fremdeles ikke motivert for klesvask og rydding...

Må ringe til helsestasjonen, jeg er ørelite grann bekymret for at Lillegull fremdeles ikke har knekt krabbekoden helt... Hun er veldig fleksibel i hoftene så jeg lurer litt på om det kan ha noen sammenheng :klø:. Heldigvis er det ikke mye annet å bekymre seg for, hun blir bare mer og mer sosial og kommuniserende. Utrolig gøy når hun "synger", klapper i hendene, spiller på slurva og viser hvor stor hun er :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som nå har lett febrilsk etter PIN-koden til mobilen, den er borte vekk og hvem husker sånne uviktige ting i hodet? :klaske::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å holde meg lenge borte fra KG jeg heller..

PIN koder og bankkort koder har jeg mistet en gang for mye, så nå har jeg samma kode på alt. Så nå skal det godt gjøres å klare å glemme den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, alle disse kodene.... Jeg pleier å bare taste uten å tenke på hva koden er, stort sett funker det. Nå skal det sies at jeg er rå til å huske koder, tror jeg husker alle pinkodene jeg noensinne har hatt - i tillegg til mannens... Totalt ubrukelig informasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å holde meg lenge borte fra KG jeg heller..

PIN koder og bankkort koder har jeg mistet en gang for mye, så nå har jeg samma kode på alt. Så nå skal det godt gjøres å klare å glemme den.

Burde hatt samme kode jeg også, men ikke kommet så langt ennå ;)

jeg prøver å holde meg vekk fra KG, men mislykkes hver gang...........

Fant du koden?

Fant ikke koden, men fikk den heldigvis på e-mail fra kundeservice. Heldigvis, blir helt smådesperat av å være uten mobil. Og det viste seg også at noen hadde prøvd å ringe meg....

Huff, alle disse kodene.... Jeg pleier å bare taste uten å tenke på hva koden er, stort sett funker det. Nå skal det sies at jeg er rå til å huske koder, tror jeg husker alle pinkodene jeg noensinne har hatt - i tillegg til mannens... Totalt ubrukelig informasjon :fnise:

Jeg er ikke rå på koder i det hele tatt, av og til forsvinner de som dugg for sola. Skjer av og til når jeg står og skal betale i en butikk, plutselig står det bom stille :fnise: Koder, årstall og navn er ikke min sterke side, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag! :danse::hoppe:

Ikke at det burde bety så mye for meg som er hjemme hver dag, men det er deilig å slippe å ha vekkerklokka på for å få storebrødrene avgårde på skolen. Og så er det fint at vi er hjemme alle sammen. :)

Jeg er kommet tilbake fra en liten treningsrunde i dag, må jo følge opp det jeg fikk fra PT i går. Så jeg har vært på en liten gå/jogge runde med vogn. Uvant å jogge med vogn, men nå var det ikke lange stykket da (2 min*4 jogg, resten gåing) ;)

Hadde en veldig fin time med PT i går. Eller, for å være helt ærlig, så var det innimellom helt for j.... og jeg angret på hele greia :fnise:. Dette blir ikke akkurat noen syklubb, og noen øvelser var så vonde at jeg rett og slett ble småkvalm :sjokkert: Klarte å fullføre sånn nogenlunde med stil, men ikke mye mer. Det var beina og magen som fikk kjørt seg i går, og det som var morsomt var at det var helt andre øvelser og opplegg enn det jeg trener for meg selv. Så dette lover bra, jeg håper jo at jeg etterhvert blir mer vant til hardkjøret og klarer å opprettholde trykket gjennom hele timen. For det klarte jeg ikke i går ;)

Er utrolig nok ikke så veldig stiv og støl i dag, men det blir vel verre i morgen tenker jeg :ler:. Har veid meg i dag og tatt noen kroppsmål som utgangspunkt for å måle framgang, så skal jeg få laget meg en treningsdagbok. Men først må jeg visst ta en dusj, ble skikkelig svett av den lille økta mi :fnise:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har finni ut pinkoden din. Jeg blir også helt desperat og stressa når jeg ikke har kontrol over mobilen min er. Trenger ikke å sitte med den, bare jeg vet hvor den er og at jeg har på lyd hvis noen skal nå meg (når jeg har muligheten til å ta telefonen og slikt).

Uff, ser for meg at PT er litt pes rett og slett. Svigerinna mi blir pressa til hu har blodsmak i munnen, og jeg kan ikke si det frister mye. Men du er flink da :) JOgger og greier :) Stå på!

Ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen i klubben som PT "eier"... :-D Du vil fort oppleve at dere vil få et litt sånn elsk/hat forhold :fnise: Jeg kjenner min PT så godt, at han vet når han kan presse meg hardt, og enda hardere. Og han er litt mildere når han ser at dagen min har vært tung, og jeg trenger litt "love and care" ;) Dessuten får jeg 20 minutters massasje hvis jeg har vært ekstra flink.. :sjenert:

God helg!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok forstå at man får et elsk/hat-forhold til en PT. Jeg har for øyeblikket et sånt forhold til kroppen min, så jeg burde kanskje overføre det på noen andre? :sjenert:

God helg, Fru Fomle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten svett bare av å lese om treningsøkten din. Synes du er skikkelig flink!

Ble stoppet av en fyr som ville selge medlemsskap i ett eller annet studio i dag. Han målte meg veldig med øynene og jeg var fristet til å spørre om han syntes jeg var feit. :fnise:

Feiget ut, da.... og angrer litt på det nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har finni ut pinkoden din. Jeg blir også helt desperat og stressa når jeg ikke har kontrol over mobilen min er. Trenger ikke å sitte med den, bare jeg vet hvor den er og at jeg har på lyd hvis noen skal nå meg (når jeg har muligheten til å ta telefonen og slikt).

Uff, ser for meg at PT er litt pes rett og slett. Svigerinna mi blir pressa til hu har blodsmak i munnen, og jeg kan ikke si det frister mye. Men du er flink da :) JOgger og greier :) Stå på!

Ha en god helg :)

Jeg er ekspert på å glemme hvor jeg har mobil, lommebok, nøkler osv. :sjenert: Er en smule distrè, så nicket mitt er ikke tilfeldig valgt ;)

Titter innom for å ønske en god helg!

Takk for det! :)

Velkommen i klubben som PT "eier"... :-D Du vil fort oppleve at dere vil få et litt sånn elsk/hat forhold :fnise: Jeg kjenner min PT så godt, at han vet når han kan presse meg hardt, og enda hardere. Og han er litt mildere når han ser at dagen min har vært tung, og jeg trenger litt "love and care" ;) Dessuten får jeg 20 minutters massasje hvis jeg har vært ekstra flink.. :sjenert:

God helg!! :-D

Jeg må være sprø, men jeg kan nesten ikke vente til neste time. :fnise:

Kan nok forstå at man får et elsk/hat-forhold til en PT. Jeg har for øyeblikket et sånt forhold til kroppen min, så jeg burde kanskje overføre det på noen andre? :sjenert:

God helg, Fru Fomle!

Jeg har også det forholdet til kroppen min nå, så hvis jeg kan overføre det til PT istedet er det en god investering ;). Det er veldig fort å bli veldig negativ til egen kropp, så prøv å vær litt mer positiv. Det viktigste er at den er frisk og fungerer! :klem:

Blir nesten svett bare av å lese om treningsøkten din. Synes du er skikkelig flink!

Ble stoppet av en fyr som ville selge medlemsskap i ett eller annet studio i dag. Han målte meg veldig med øynene og jeg var fristet til å spørre om han syntes jeg var feit. :fnise:

Feiget ut, da.... og angrer litt på det nå. :ler:

Hvis det er slik han selger medlemskap så hadde ikke jeg ville vært medlem der ;) Men medlemsskap på treningsstudio kan anbefales altså, det er ikke så skummelt når man kommer igang og for meg er prisen jeg betaler et ekstra push for å faktisk bruke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...