Gå til innhold

ang info-mangel i permisjon


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

jeg er i barselpermisjon. Helt tilfeldig fikk jeg vite via en kollega at den avdelingen jeg jobber på ( i bhg) skal mest sannsynlig legges ned. jeg fikk såklart sjokk..Da jeg besøkte arb. plassen min spurte jeg hvor lenge de på avdelingen min hadde visst dette. Fikk til svar en måneds tid..Kjente jeg følte meg så utenfor og totalt overkjørt. Da ikke styrer var på jobb den uka skrev jeg en sms til henne ( noe jeg angrer for det er nok litt på kanten..men ville liksom ha svar..) Skrev denne på onsdag; jeg lurte på hvorfor jeg ikke har fått vite om evt nedleggelse av ... når de andre har visst det i en måned.. Fredag kveld fikk jeg svar..Det svaret gjorde meg både forbanna og lei meg. H*n skrev tilbake ; nei det er det vel ingen grunn til. Kanskje vi bør se på hvilke rutinervi skal ha for å informere de som er i perm og lengre sykefravær. Litt overrasket over at du ikke visste, har inntrykk av at du snakker endel med mange av jentene på jobb. ha en god kveld.

Jeg hadde egetlig forventa at h*n ringte og ba om unnskyldning, det gjelder akkurat den avd jeg jobber på, og det går mot nedleggelse. Hadde jeg ikke møtt denne personene jeg gjorde som fortalt det helt tilfeldig til meg hadde jeg altså enda ikke visst noe...

I januar er jeg tilbake på jobb, og i slutten av måneden begynnner datteren min på en avd i den bhg. Nå er jeg så i tvil, for det første ønsker jeg å vite- er det lov å skjule så viktlig informasjon til en i permisjon? Dette gjør jo at jeg vurderer å søke andre steder og da må jeg også ta ut barna mine fra bhg, da er det jo litt viktig å vite det så fort som mulig...

Jeg føler meg totalt overkjørt og pga den behandlingen vurderer jeg sterkt å søke andre steder, det som er trist er at sønnen min stortrives og jeg har også fått plass til jenta mi der..føler meg velidg splittet på hva jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig at det ikke burde gå en måned før du fikk vite det (og det tilfeldig), men synes du overreagerer litt. Ingen grunn til å søke annen jobb når både du og barna ellers trives der.... Regner med at du kommer til å bli overført til en annen avdeling. Styret har sikkert ikke "fått alt i boks" enda, og ville nok ha informert deg når det var gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...