Gå til innhold

Kjørt for fort...


Gjest Fartsbølla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har da aldri sagt at det er synd på vedkommende! Vi sitter nå her med ett stykk samboer og de har et barn som bla skal til og fra barnehagen, vi spør altså fordi dette innvirker på andre liv også!!!

.... og det burde sjåføren tenkt på lenge før han kjørte alt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da aldri sagt at det er synd på vedkommende! Vi sitter nå her med ett stykk samboer og de har et barn som bla skal til og fra barnehagen, vi spør altså fordi dette innvirker på andre liv også!!!

Har man ikke råd til å miste førerkortet, så får man kjøre deretter. Hvis man likevel tar sjansen, så får man ta konsekvensene av det. Konsekvensen blir nå å finne en annen ordning, drosje f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da aldri sagt at det er synd på vedkommende! Vi sitter nå her med ett stykk samboer og de har et barn som bla skal til og fra barnehagen, vi spør altså fordi dette innvirker på andre liv også!!!

Ja, det har innvirkning på våre liv! Og våre barns liv!!

Jeg håper han må kjøre opp lappen på motorsykkel en gang til, for han er tydeligvis ikke klar for å ha det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert svar kan man ikke få før etter en eventuell rettsak, men han mister førerrett i alle klasser (og det inkluderer moped ja, hvorfor er det så mange som tror de kan kjøre moped når de har mistet billappen?), og risikerer fengsel. Hvor lenge er opp til en rett å bestemme. Har en kamerat som ble tatt i 134 i politikontroll (80-sone) for en noen år tilbake, og han slapp unna med en saftig bot, betinget straff, og uten lapp i en lengre periode.

Hvis man har behov for førerretten sin, så bør man tenke gjennom det lenge før man har blitt tatt for å kjøre for fort.

Endret av wind-up bird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da aldri sagt at det er synd på vedkommende! Vi sitter nå her med ett stykk samboer og de har et barn som bla skal til og fra barnehagen, vi spør altså fordi dette innvirker på andre liv også!!!

Jeg ga dere svaret dere ville ha også om du leste hele innlegget mitt...... Hvor er rosen min, hehe...

Og ja, vedkommende burde ha tenkt på ringvirkningene av handlingen sin før han kjørte for fort. Så da foreslår jeg som en løsning at han spanderer taxi på barna og fruen den tiden han går uten førerkort så det skal gå minst mulig ut over familien. Det er utrolig surt for dem å skulle lide for mannen sin tankeløse handlinger.....

Jeg snakker fordi jeg har en mann som gjerne kjører fort selv og har fått sine bøter. Og jeg er drita lei av at det skal gå utover meg at han er en idiot i trafikken. Derfor har han skjerpet seg. Kanskje denne karen gjør det også nå;)

Prøv å kos dere i alle fall og ikke la det som har skjedd forsure hele kvelden deres.

Det svaret jeg gav fant jeg forøvrig under linken som lå her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan jo spørre her så mye dere vil, men for å få et sikkert svar, er det eneste som egentlig er noe poeng i å gjøre å ringe politistasjonen imorgen, eller på mandag.

Politistasjonen er åpen nå, så hadde vi villet kunne vi ringt dit, men det vil vi ikke. Vi vil heller at dere gjør det... eller at dere finner det for oss et annet sted.. ærlige er vi hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga dere svaret dere ville ha også om du leste hele innlegget mitt...... Hvor er rosen min, hehe...

Og ja, vedkommende burde ha tenkt på ringvirkningene av handlingen sin før han kjørte for fort. Så da foreslår jeg som en løsning at han spanderer taxi på barna og fruen den tiden han går uten førerkort så det skal gå minst mulig ut over familien. Det er utrolig surt for dem å skulle lide for mannen sin tankeløse handlinger.....

Jeg snakker fordi jeg har en mann som gjerne kjører fort selv og har fått sine bøter. Og jeg er drita lei av at det skal gå utover meg at han er en idiot i trafikken. Derfor har han skjerpet seg. Kanskje denne karen gjør det også nå;)

Prøv å kos dere i alle fall og ikke la det som har skjedd forsure hele kvelden deres.

Det svaret jeg gav fant jeg forøvrig under linken som lå her....

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politistasjonen er åpen nå, så hadde vi villet kunne vi ringt dit, men det vil vi ikke. Vi vil heller at dere gjør det... eller at dere finner det for oss et annet sted.. ærlige er vi hvertfall :)

Ja, ærlige, og utrolig late.

Ring selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politistasjonen er åpen nå, så hadde vi villet kunne vi ringt dit, men det vil vi ikke. Vi vil heller at dere gjør det... eller at dere finner det for oss et annet sted.. ærlige er vi hvertfall :)

Hehe, ærlig talt. Hvorfor vil dere ikke gjøre det selv? Tørr dere ikke? Det er jo bare å si det som det er det da....

Tusen takk for rosen forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ærlig talt. Hvorfor vil dere ikke gjøre det selv? Tørr dere ikke? Det er jo bare å si det som det er det da....

Tusen takk for rosen forresten.

Nå går det litt sport i å IKKE gjøre det... ;)

Vi tør, hun ene her ringer statdig vekk om alt fra bikkjer langs veien til vandrende fulle mennesker på motorveien i helgene, så er ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det litt sport i å IKKE gjøre det... ;)

Vi tør, hun ene her ringer statdig vekk om alt fra bikkjer langs veien til vandrende fulle mennesker på motorveien i helgene, så er ikke noe problem

Bra dere morer dere så med dette da.

Jeg syns faktisk det er en alvorlig sak, å ha kjørt så mye for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går det litt sport i å IKKE gjøre det... ;)

Vi tør, hun ene her ringer statdig vekk om alt fra bikkjer langs veien til vandrende fulle mennesker på motorveien i helgene, så er ikke noe problem

Åh, så kule dere er da...... :eeeh:

Dere får sitte der og vente da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kule dere er da...... :eeeh:

Dere får sitte der og vente da....

Hehehe. Ja, dette er en lek vi på KG uansett vil vinne...

Eller.

Oj!

Jeg kjenner at kraften av motsatt psykologi begynner å virke på meg. Må. Motvirke. Trangen. Til å ringe politiet! Må ikke....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Ja, dette er en lek vi på KG uansett vil vinne...

Eller.

Oj!

Jeg kjenner at kraften av motsatt psykologi begynner å virke på meg. Må. Motvirke. Trangen. Til å ringe politiet! Må ikke....!

:kaffe: :filer::popcorn::mobil: ...... NÆÆÆÆÆI!!!!

Phu, klarte å la vær.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Politistasjonen er åpen nå, så hadde vi villet kunne vi ringt dit, men det vil vi ikke. Vi vil heller at dere gjør det... eller at dere finner det for oss et annet sted.. ærlige er vi hvertfall :)

Mister man lappen for mer enn 6 måneder må man kjøre opp på nytt. Så her kommer det fornøyelige ca 15 000 + i bot, uten førerkort i 8-12 måneder vel pluss utgiftene til ny oppkjøring både for bil og sykkel. Som fortjent mao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Ja, dette er en lek vi på KG uansett vil vinne...

Eller.

Oj!

Jeg kjenner at kraften av motsatt psykologi begynner å virke på meg. Må. Motvirke. Trangen. Til å ringe politiet! Må ikke....!

Ikke gjør det, ikke gjør det!

Vi veeet du har lyyyst... ;)

Hilsen rødvinspikene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det, ikke gjør det!

Vi veeet du har lyyyst... ;)

Hilsen rødvinspikene

Kanskje jeg har ringt? Men ikke vil si svaret? Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...