Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #61 Del Skrevet 27. desember 2007 Du får velge bare en fra KG som du skal invitere på middag. Hvem blir det? måtte jeg aldri bli så desperat etter noen å spise med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. desember 2007 #62 Del Skrevet 28. desember 2007 Da hadde jeg invitert Lasse (som ikke er her lenger). Sånn for "old times' sake" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. desember 2007 #63 Del Skrevet 28. desember 2007 Dallandra, fordi det er på tide!! Ja det har du jammen rett i Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 28. desember 2007 #64 Del Skrevet 28. desember 2007 måtte jeg aldri bli så desperat etter noen å spise med. Er det ikke litt trist å ikke kunne se noe interessant i et eneste menneske blant så mange tusen som bruker nettstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. desember 2007 #65 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det ikke litt trist å ikke kunne se noe interessant i et eneste menneske blant så mange tusen som bruker nettstedet? Folk som henger på nettforum en annenrangs mennesker forstår du vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. desember 2007 #66 Del Skrevet 28. desember 2007 Dallandra, fordi det er på tide!! Ditto..... Og Begonia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 28. desember 2007 #67 Del Skrevet 28. desember 2007 Folk som henger på nettforum en annenrangs mennesker forstår du vel. Men det er vanskelig både å skjønne det, og fortelle oss det, uten å henge på nettforum selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. desember 2007 #68 Del Skrevet 28. desember 2007 Men det er vanskelig både å skjønne det, og fortelle oss det, uten å henge på nettforum selv. Jojo... Men dette er jo brukere som ikke er her så ofte, og som har et sosialt liv utenom. Tiden de er her bruker de til å stalke og kritisere de patetiske annenrangsmenneskene som er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. desember 2007 #69 Del Skrevet 28. desember 2007 Jojo... Men dette er jo brukere som ikke er her så ofte, og som har et sosialt liv utenom. Tiden de er her bruker de til å stalke og kritisere de patetiske annenrangsmenneskene som er her. Jeg er glad du er et annenrangsmenneske, Pax - ellers ville jeg jo aldri møtt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 28. desember 2007 #70 Del Skrevet 28. desember 2007 Oi, det å innvitere med meg EN fra KG!!!!!.....NOPE...det går ikke det! Det er så utrolig mange jeg vil bli bedre kjent med herfra, være seg bare skravle med, spise en bedre middag med, ta en (kasse vin med) gå på pub med eller hva det måtte være - så et enkelt spørsmål stiller du ikke trådstarter! Har noen i tankene men dem deler jeg nok ikke her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 28. desember 2007 #71 Del Skrevet 28. desember 2007 Ditto..... Og Begonia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. desember 2007 #72 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg ville invitert Silmarill også, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. desember 2007 #73 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg er glad du er et annenrangsmenneske, Pax - ellers ville jeg jo aldri møtt deg Deg vil jeg invitere på en vinkveld med rødvin, kjeks og soyaost. Men det vet du jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. desember 2007 #74 Del Skrevet 28. desember 2007 Soyaost? Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. desember 2007 #75 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, og Tabris ville jeg invitere på en fireretters veganmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamhudpleier Skrevet 28. desember 2007 #76 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har ikke vært her så lenge men jeg ville ha invitert med med Arkana! Det er fordi hun virker som hun kan så mye og virker veldig hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. desember 2007 #77 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, og Tabris ville jeg invitere på en fireretters veganmiddag. Høres fantastisk spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 28. desember 2007 #78 Del Skrevet 28. desember 2007 Folk som henger på nettforum en annenrangs mennesker forstår du vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 28. desember 2007 #79 Del Skrevet 28. desember 2007 Og Begonia. Jeg har truffet Begonia. Fantastisk hyggelig dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mina* Skrevet 28. desember 2007 #80 Del Skrevet 28. desember 2007 Det måtte bli Maxine Grey, for hun virker som et fantastisk menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå