Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #21 Del Skrevet 17. november 2007 Er så trent, opplyst og har en del mer livserfaring enn det alder tilsier. Vet hvordan jeg virker på andre mennesker-og har utstråling, snakker med så og si alle, smiler mye-får det som jeg vil her i livet, sosial intelligens kan vi kanskje kalle det.. Bruker det for det gode i livet, derfor jeg er her.. Føler meg rett og slett mer "skarp" enn mange andre- det høres forferdelig ut- men har også fått bevist det. må vel inse min skjebne. At du i det hele tatt har skrevet dette ned, sier veldig mye om deg. Skarpheten din er vel noe oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 17. november 2007 #22 Del Skrevet 17. november 2007 Er så trent, opplyst og har en del mer livserfaring enn det alder tilsier. Vet hvordan jeg virker på andre mennesker-og har utstråling, snakker med så og si alle, smiler mye-får det som jeg vil her i livet, sosial intelligens kan vi kanskje kalle det.. Bruker det for det gode i livet, derfor jeg er her.. Føler meg rett og slett mer "skarp" enn mange andre- det høres forferdelig ut- men har også fått bevist det. må vel inse min skjebne. Har bare dette å si: Du virker på meg som en selvhøytidelig , oppblåst og ikke minst komisk type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 17. november 2007 #23 Del Skrevet 17. november 2007 Har bare dette å si: Du virker på meg som en selvhøytidelig , oppblåst og ikke minst komisk type ennig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #24 Del Skrevet 17. november 2007 Har bare dette å si: Du virker på meg som en selvhøytidelig , oppblåst og ikke minst komisk type Jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt. Er kanskje litt klønete skrevet, men jeg tror jeg skjønner greia. Pass deg i overskriften er kanskje litt drøyt, men jeg tror ikke det er ett forsøk på å være bedre enn noen andre. Det er noen som ser mennesker lettere enn andre, som er opptatt av sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 17. november 2007 #25 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt. Er kanskje litt klønete skrevet, men jeg tror jeg skjønner greia. Pass deg i overskriften er kanskje litt drøyt, men jeg tror ikke det er ett forsøk på å være bedre enn noen andre. Det er noen som ser mennesker lettere enn andre, som er opptatt av sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #26 Del Skrevet 17. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 17. november 2007 #27 Del Skrevet 17. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #28 Del Skrevet 15. desember 2007 Bra for deg at du er fornøyd med deg selv. Imidlertid nærer jeg en kraftig skepsis til selverklærte menneskekjennere. Som regel kjenner de seg selv såpass dårlig at de ikke forstår at de heller ikke kjenner andre. Satyr Hehe er så enig. Har selv en kompis som mener at han har uvanlig høy sosial intelligens, mens det egentlig er helt motsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 19. desember 2007 #29 Del Skrevet 19. desember 2007 Hehe er så enig. Har selv en kompis som mener at han har uvanlig høy sosial intelligens, mens det egentlig er helt motsatt.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihata Skrevet 23. januar 2008 #30 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hmmm... de fleste menneskekjennere som jeg vet om er enten de som bruker det til egen vinning/manipulere andre, eller så er de veldig lite hovmodige. Du høres ut som den første kategorien, og det er ikke en gang sikkert at du er spesielt reflektert med tanken på måten du ordla deg på. Om du ønsket at folk skulle ta deg seriøst, og i tillegg hadde slik høy intelligens, så hadde det vel formodentlig vært smartere å være litt mer ydmyk, kanskje. "Bruke til det gode sier du"? øh...godt hva da? Det gode som i å prøve å gjøre godt for andre og deg selv, eller det gode for DEG? Nei, folkens, jeg tror faktisk dette må være en tulletråd. Noe sier meg det... Endret 23. januar 2008 av Marihata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå