Gå til innhold

Jeg ser hva du tenker..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er så trent, opplyst og har en del mer livserfaring enn det alder tilsier.

Vet hvordan jeg virker på andre mennesker-og har utstråling, snakker med så og si alle, smiler mye-får det som jeg vil her i livet, sosial intelligens kan vi kanskje kalle det..

Bruker det for det gode i livet, derfor jeg er her..

Føler meg rett og slett mer "skarp" enn mange andre- det høres forferdelig ut- men har også fått bevist det. må vel inse min skjebne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så trent, opplyst og har en del mer livserfaring enn det alder tilsier.

Vet hvordan jeg virker på andre mennesker-og har utstråling, snakker med så og si alle, smiler mye-får det som jeg vil her i livet, sosial intelligens kan vi kanskje kalle det..

Bruker det for det gode i livet, derfor jeg er her..

Føler meg rett og slett mer "skarp" enn mange andre- det høres forferdelig ut- men har også fått bevist det. må vel inse min skjebne.

Flott for deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg rett og slett mer "skarp" enn mange andre- det høres forferdelig ut- men har også fått bevist det. må vel inse min skjebne.

Bra for deg at du er fornøyd med deg selv. Imidlertid nærer jeg en kraftig skepsis til selverklærte menneskekjennere. Som regel kjenner de seg selv såpass dårlig at de ikke forstår at de heller ikke kjenner andre.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pfft.... hadde du FAKTISK visst hva jeg tenkte, så hadde du ikke lagt til "så pass på", du hadde gitt meg en klem.

såh! *gjeiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Hmm. Jeg trodde også jeg var skarpere enn gjennomsnittet - men tydeligvis ikke: jeg skjønte ikke poenget med denne tråden, jeg?

Usj. Jeg trodde jeg var lur. Skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Hvis du er så utrolig smart, hvorfor kan du ikke skrive grammatisk korrekte setninger som faktisk gir mening da? :forvirra:

og være synsk har ingenting med grammtak og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen mennesker er flinkere til å lese andre , andre er dårligere .

Noen er smartere , andre er dummere .

Hvem som er hvem har mange formening om , men at de som definerer seg selv inn i en bestemt gruppe alltid tilhører denne gruppen er vel ikke alltid like sikkert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rumpa mi

Jo du var ganske flink til å lese hva jeg tenker.

Men du glemte at jeg tenker hvor pen jeg er også da, men at jeg desverre lukter litt ille for at jeg ikke har vasket meg nok nedentil. Men det gjør jo ikke noe for den sosiale kompetansen min oovervinner det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo du var ganske flink til å lese hva jeg tenker.

Men du glemte at jeg tenker hvor pen jeg er også da, men at jeg desverre lukter litt ille for at jeg ikke har vasket meg nok nedentil. Men det gjør jo ikke noe for den sosiale kompetansen min oovervinner det problemet.

:hoho::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullfrid

Av en eller annen grunn er det noe med "sosial intelligens" og alt det andre du skriver som .... hva heter det.... kræsjer litt....??! :skratte:

Men, fint for deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Kjærlighet volder meg ingen kvaler

- jeg digger meg selv og har ingen rivaler.

... kom jeg til å tenke på lissom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...