Anea Skrevet 7. november 2007 #21 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer med bryllup og dagbok. Vi har samme datoen jo! Så gøy! Blir morro å følge deg! Du har jo mye på plass allerede - mye mer enn meg! Utrolig fin kjole! Sukk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 7. november 2007 #22 Del Skrevet 7. november 2007 hit til KG, håper (og tror) at du vil trives her blant oss Og gratulerer med bryllupsdagbok! Ikke så lenge til mai, ser ut som du har FULL kontroll med masse som er i orden :-D Skal bli koslig å følge deg mot 24 mai og til du er fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #23 Del Skrevet 8. november 2007 oi, så fin kjole! skikkelig nydelig og gratulerer ja! Takk for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #24 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med bryllup og dagbok. Vi har samme datoen jo! Så gøy! Blir morro å følge deg! Du har jo mye på plass allerede - mye mer enn meg! Utrolig fin kjole! Sukk! :rødme: Takk for det!! Ja så at vi hadde det..hihi er Også på bursdagen til mamma.. Nja.. er mye som ikke er avklart å sånn enda, men har vært så heldig å finne ett lokale der de stilte med kokker og servitører og dekka bord.. Blir morro å følge deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #25 Del Skrevet 8. november 2007 hit til KG, håper (og tror) at du vil trives her blant oss Og gratulerer med bryllupsdagbok! Ikke så lenge til mai, ser ut som du har FULL kontroll med masse som er i orden :-D Skal bli koslig å følge deg mot 24 mai og til du er fru Hei, Takk for det Trives allerede jeg.. Nei er ikke lenge igjen, fikk faktisk litt sjokk når jeg la til den signatur saken og så hvor kort tid det var igjen.. Jeg snoker og følger med på dagbøkene til alle de som er inne legger en hilsen på min.. er gøy å treffe folk som er like interesert som meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #26 Del Skrevet 8. november 2007 Jah... da var invitasjonene på god vei inn i trykkemaskinen.. Vi har kun trykt skrift på våre invitasjoner, til og med utenpå konvolutten.. Gleder med så sinnsykt mye!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. november 2007 #27 Del Skrevet 8. november 2007 Velkommen Fin kjole du har valgt Misunner deg litt som har så kort tid igjen... leeenge til jeg skal gifte meg ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #28 Del Skrevet 8. november 2007 Velkommen Fin kjole du har valgt Misunner deg litt som har så kort tid igjen... leeenge til jeg skal gifte meg ennå Takk for det!! Ja jeg er glad bryllupet ble fremskyndet 1 år.. :rødme: Hadde ikke klart å vente så lenge tror jeg... Men men.. tiden går faktisk fortere enn man skal tro..Bare vent å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 8. november 2007 #29 Del Skrevet 8. november 2007 Hei Gratulerer med med forestående bryllup og dagbok. Du har jo masse på plass allerede og kjolen er nydelig :-D Blir spennende å følge deg frem mot bryllupet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #30 Del Skrevet 8. november 2007 Hei Gratulerer med med forestående bryllup og dagbok. Du har jo masse på plass allerede og kjolen er nydelig :-D Blir spennende å følge deg frem mot bryllupet... Hei! Takk for det ! Tror jeg skal ha ett øye med deg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 8. november 2007 #31 Del Skrevet 8. november 2007 Bare send mailadressen til på pm du, så kan jeg sende link til kjolen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 9. november 2007 #32 Del Skrevet 9. november 2007 Jah... da var invitasjonene på god vei inn i trykkemaskinen.. Vi har kun trykt skrift på våre invitasjoner, til og med utenpå konvolutten.. Gleder med så sinnsykt mye!! :rødme: Har du ordnet invitasjonene allerede? Så flink! Nå ble jeg litt stressa her. Kjære skal lage våre, men jo mer jeg maser jo mindre velvillig blir han. Pussig . Han har fått frist til jul da , og satser på å sende ut i januar. *Anea løper bort til sofaen for å mase litt til nå når han fremdeles har litt dårlig samvittighet for at jeg fiksa så og si hele navnefesten til Lillegull* Vi har også valgt en løsning der vi kan komme til dekket bord. Blir litt dyrere, men jeg synes det er verd det mht alt arbeidet vi sparer oss for. Synes særlig det er utrolig deilig å slippe ryddinga. Valgte denne løsningen til navnefesten forrige helg, og synes det var SÅ verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 11. november 2007 #33 Del Skrevet 11. november 2007 Ja vi er litt tidlig ute med innbydelsene, men vi har satt svarfrist til 15 desember, så slipper jeg å tenke på det hele jula, også må jeg inn å med hovmesteren i januar om hvor mange som kommer og hva som skal serveres, hvem som skal benytte rabatten på hotellene via lokalet osv.., derfor synes jeg det er greit å ha ting klart... Er svigermor som har ordna med invitasjoner og sånn.. er vel det eneste jeg ikke har ordna helt på egenhånd til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 13. november 2007 #34 Del Skrevet 13. november 2007 Og der var bryllupsreisen bestilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 13. november 2007 #35 Del Skrevet 13. november 2007 hipp hurra for bryllupsreise hvor går ferden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 13. november 2007 #36 Del Skrevet 13. november 2007 :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: FOR AT BRYLLUPSREISEN ER BESTILT!!! ...er også veldig spent på hvor den går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 13. november 2007 #37 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Blir så utrolig glad av alle de rare "happy" figurene..hehe Hvor turen går ja.... Den går hit!! 2 uker.. gleder meg maaaaasse!! hehe Endret 13. november 2007 av smotti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 13. november 2007 #38 Del Skrevet 13. november 2007 Ah! Så kjempedeilig ut! Jeg også vil danse for bryllupsreisen din! :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 13. november 2007 #39 Del Skrevet 13. november 2007 Åh, det så skikkelig fint ut!!! Tenker dere to skal kooooose dere masse der nede som mann og kone :rødme: Drar dere rett etter bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 13. november 2007 #40 Del Skrevet 13. november 2007 Takker!! Gleeder meg så sinnsykt.. gjort masse undersøkelser også..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå