linky Skrevet 2. februar 2008 #61 Del Skrevet 2. februar 2008 Off, så grusomt da. Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er blitt et ismonster!!! Har så vanvittig lyst på is.....alltid! Har akkurat tømt nok en isboks. Begynner å bli litt flaut at jeg alltid spiser opp isen vår, så det er nesten så jeg vurderer å ha noen bøtter i "back-up" så når mannen har lyst på is, kan jeg komme med en full bøtte og late som ingen ting. Hmm - jeg må helt klart legge en snedig is-strategi......... Har vært noe rare, skumle dager i det siste. Forsatt veldig redd for pappan min, men det ser litt bedre ut nå. Hjertet hans stoppet 3 ganger på vei til sykehuset, og jeg trodde virkelig vi kom til å miste han. Han er bare i 50-årene så det er bare altfor altfor tidlig. Men men - jeg krysser fingrene, prøver å være positiv.....og spiser is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. februar 2008 #63 Del Skrevet 4. februar 2008 Huff, så ekkelt med faren din, håper virkelig det går bra med han Is ja... mmm, spist litt for mye av det de siste dagene jeg også Høres bra ut med en isplan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. februar 2008 #64 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! Nå har jeg lest gjennom dagboka di, som heldigvis er litt kortere enn min Så synd at faren din har hatt hjerteinfarkt. Heldigvis har de kommet langt, og har bra behandlingsmetoder, så hvis han har det greit nå, kommer han nok seg. Men sånne ting blir jo ekstra triste når man er gravid, og hormonene herjer... Uansett er det veldig skummelt når noen som står deg nær blir alvorlig syk... Håper alt står bare bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 6. februar 2008 Off, så grusomt da. Håper det går bra Takk Linky - det ser ut som det hele kommer til å ende godt. Han ligger fortstatt på overvåkning, men skal få en liten hjertestarter operert inn i hjertet slik at det starter av seg selv hvis han får problemer igjen Huff, så ekkelt med faren din, håper virkelig det går bra med han Is ja... mmm, spist litt for mye av det de siste dagene jeg også Høres bra ut med en isplan Velkommen til dagboken min Knøttet Godt å høre at det er andre også som går på en liten is-smell Jeg måtte ta litt tak i meg selv til slutt, så de siste dagene har det blitt mye trening og lite is....pleier å vare et par dager så er jeg tilbake på iskjøret ...Et hardt liv altså Hei! Nå har jeg lest gjennom dagboka di, som heldigvis er litt kortere enn min Så synd at faren din har hatt hjerteinfarkt. Heldigvis har de kommet langt, og har bra behandlingsmetoder, så hvis han har det greit nå, kommer han nok seg. Men sånne ting blir jo ekstra triste når man er gravid, og hormonene herjer... Uansett er det veldig skummelt når noen som står deg nær blir alvorlig syk... Håper alt står bare bra til Velkommen til boken min Ella Skjønner altså ikke hvordan vi kunne starte med dagbok ca samtidig når jeg bare har kommet til side 5 mens du har rundet 50 Alt går fint nå, men jeg vil altså ikke anbefale kombo: Gravid og nesten miste faren sin til noen......man blir litt frynsete i kantene kan man si... Men alt går så mye bedre nå Det positive med slike opplevelser er at man husker på hvor glade man er i hverandre i familien, og er flinke til å vise det til hverandre. Synes det er en super gjeng kjenner jeg I morgen tidlig er det tid for den store ultralydundersøkelsen på Ullevåll. Både mannen og jeg er veldig spente på om vi får vite kjønnet eller ikke!! Gleder meg uansett til å se smurf igjen - begynner jo å bli en stund siden sist:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 6. februar 2008 #66 Del Skrevet 6. februar 2008 Lykke til på UL i morgen, må komme med oppdatering da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #67 Del Skrevet 6. februar 2008 Lykke til på UL i morgen, må komme med oppdatering da Tusen takk Linky Oppdatering skal bli Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. februar 2008 #68 Del Skrevet 6. februar 2008 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #69 Del Skrevet 7. februar 2008 UL i dag? Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 7. februar 2008 Tusen takk for lykkeønskninger Limli og Ella Jaja, som man ser på tickeren min har vi vært på den offisielle ultralydundersøkelsen og fått bekreftet at det er en liten gutt vi venter. Kjente jeg falt litt sammen med en gang for jeg har nok ganske ubevisst tenkt på små kjoler og hestehaler når jeg har sett for meg en liten baby......men det går jo selvfølgelig ikke an å tenke slik:) Ga meg selv en liten stund på å være skuffet over at det ikke blir noen Linnea Marie i denne omgang, men nå gleder vi oss bare til at det kommer en liten gutt til oss i juli. Terminen ble heldigvis forskjøvet frem noen dager så jeg er plutselig over 18 uker på vei og har nå termin 9. juli. Snart halveis Ellers ligger morkaken utenfor barnet på en måte så jeg kommer nok ikke til å kjenne noen bevegelser på en 3-4 uker enda. Forelpig ligger smurfen og sparker i sin egen morkake istedenfor mot min mage. Så i det minste at han sparket og rørte mye på seg i dag så da klarer jeg vel å vente en måned til før jeg kjenner liv (rart å skrive han - blir liksom så virkelig ) Fikk forresten bare med ett bilde - han flyttet på seg midt under undersøkelsen og la seg i en litt håpløs vinkel, men et bilde fikk vi da av en liten tass som holder to armer med små hender og fingre opp foran ansiktet. Ser :rødme: riktig søt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 7. februar 2008 #71 Del Skrevet 7. februar 2008 Aaaaaa - alltid like koselig a lese om UL :rødme: .. Gleder meg!!!!!!!!! Gratulere med gutt! for a vare arlig kjenner jeg ogsa at jeg har lyst pa jente...En liten emma med lyse kroller og trill runde bla oyne.. Men etter ei venninna mista sin fordi det var sykt, og dette i uke 17, sa satt det ting litt i perspektiv for meg.. Haper bare pa en frisk liten sak jeg na Ul om 11 dager for meg, og forsatt for tidlig til a se noe som helst tenker jeg, da i uke 13.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. februar 2008 #72 Del Skrevet 7. februar 2008 Så fint at alt sto bra til Og mye bedre å bli flyttet fram enn bakover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #73 Del Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer med vel overstått UL Er vel vanlig at damer ønsker seg en datter, akkurat som det er vanlig at menn ønsker seg en sønn... Men som du selv sier så er vel det viktigste at ungen er frisk? Når babyen blir født, blir man nok like glad uansett kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. februar 2008 #74 Del Skrevet 7. februar 2008 Så koselig med gutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 13. februar 2008 Dumme bekken. Jeg er vant til å trene 4-5 ganger i uken og å ha ganske god kontroll over egen kropp, og jeg har liksom tenkt at jeg sikkert ikke er blant de som får bekkenløsning.......Snakk om å være naiv!! AUU!! (utrykkes med et hyyl). Jeg klarer fortsatt å trene 3 ganger i uken (ihvertfall til nå)....men jeg klarer ikke å gå turer lenger. En ting er at jeg fikk vondt i bekkenet etter en 3 timer lang søndagstur - den kan jeg ta. Men på lørdag kom smertene tilbake etter bare en liten gåtur rundt på Grünerløkka og de siste dagene har bekkenet verket mens jeg har sittet på jobb, ligget på sofaen osv. I natt fant jeg liksom ingen god stilling og lå masse våken. Grr.......Jaja - har legetime på mandag og håper å få en rask kiropraktortime etter det slik at jeg får gamle Gakk tilbake. Ellers begynner jeg å få en skikkelig fin liten rund mage nå. Har bare følt meg tjubby frem til nå, men nå begynner jeg å se gravid ut - begynner endelig å føle meg litt sånn gravid-fin Har kjøpt 2 nye mammabukser på Zara - de er superfine og jeg kan virkelig anbefale alle Oslo-mammaer å ta en tur dit. Har også kjøpt masse nye topper som fremhever magen. Disse er kjøpt i "vanlige" butikker, men vi er jo superheldige siden moten som er nå passer perfekt til gravide kropper Oi - må forresten hoppe litt for 19 uker Masse å gjøre på jobben for tiden. Er i gang med å lage en ny stor reklamekampanje og det er kjempemorsomt arbeide, men litt mye nå kjenner jeg - men tiden går jo fort da og jeg gleder meg jo til å gå på jobb hver dag så jeg skal ikke klage. Pappa ligger fortsatt på sykehus og jammen er ikke mamma lagt inn også med flere rare infeksjoner osv. Ingen av de har noensinne vært ordentlig syke før og nå har jeg altså begge foreldrene mine liggende i samme etasje på samme sykehus men på hver sin avdeling. Ganske stusselig! Pappa skal operere inn en liten hjertestarter inn i hjertet sitt i dag slik at det vil starte av seg selv ved evetuelle fremtidige hjertestans. Synes det er litt betryggende jeg, men gleder meg til alle disse operasjonene er ferdig. Begynner forresten å bli gammel. Fyller 30 om en måned. Må virkelig huske på å nyte min siste måned som "20 something" :dåne: Jaja. Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 13. februar 2008 Gratulere med gutt! for a vare arlig kjenner jeg ogsa at jeg har lyst pa jente...En liten emma med lyse kroller og trill runde bla oyne.. Men etter ei venninna mista sin fordi det var sykt, og dette i uke 17, sa satt det ting litt i perspektiv for meg.. Haper bare pa en frisk liten sak jeg na Ul om 11 dager for meg, og forsatt for tidlig til a se noe som helst tenker jeg, da i uke 13.. Tusen takk KathMor Håper du få en liten Emma jeg også, men det er klart at det viktigste er at barnet er friskt. Du får nok ikke se kjønnet på neste ultralyd, men da vi var på ultralyd i uke 12 fikk sjekket legen at ryggmargen hadde lukket seg og at neseben etc var som det skulle. Veldig betryggende å få vite, og man får så fint bilde av bebis i den perioden. Bildet vi har fra denne ultralyden er faktisk bedre enn det vi fikk i uke 18 (for da har bebis blitt så stor at det er vanseklig å få et godt oversiktsbilde). Uansett masse lykke til fremover! Så fint at alt sto bra til Og mye bedre å bli flyttet fram enn bakover I know Ella Gikk fornøyd hjem og endret på signaturen min:) Er litt bekymret for kombinasjonen varme/høygravid så jo tidligere på sommeren smurf kommer jo bedre:) Gratulerer med vel overstått UL Er vel vanlig at damer ønsker seg en datter, akkurat som det er vanlig at menn ønsker seg en sønn... Men som du selv sier så er vel det viktigste at ungen er frisk? Når babyen blir født, blir man nok like glad uansett kjønn Takk limli Ja, det er vel det:) Begynner uansett til å venne meg til å at familien vår blir Gakk og gutta fremover. Nå har vi for alvor begynt å diskutere guttenavn - vi hadde jo jentenavn klart (Linnea Marie), men guttenavn synes jeg er vanskeligere. Denne uken leder William og Sebastian (og kanskje Noah). Veldig fine navn synes jeg, men vi kaller han nok bare Smurf fremover likevel:) Så koselig med gutt da Takk Linky Har begynt å finne litt små søte blå klær og da gleder jeg meg veldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. februar 2008 #77 Del Skrevet 13. februar 2008 Gratulerer med en liten gutt! :-D Synes det er mange som venter gutt for tida. Fine guttenavn dere har funnet! Jeg synes jentenavn er mye enklere enn guttenavn, av en eller annen grunn. Heldigvis har vi iallfall ett guttenavn som vi liker kjempegodt, men tenker å finne to alternativer til, i tilfelle han ikke passer til navnet når han blir født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. februar 2008 #78 Del Skrevet 13. februar 2008 19 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 19. februar 2008 #79 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei igjen Gakken Nei, gikk ikke det, sa nok ikke noe kjonn pa UL i gar :gjeiper: .. er 13+0 i dag da, sa er jo tidlig.. Men er ogsa sann nar jeg kommer inn pa UL sa glemmer jeg a sporre om det jeg ville, glemmer alt jeg. Bare sa utrolig fasinert av det som skjer pa skjermen Godt jeg har med meg min kjare som husker og sporr og graver om det meste! Men stas altsa, for en opplevelse, se den lille herje rundt der, leke med fottene sine og greier :rødme: .. Synd det er 9 uker til neste UL, ikke for i uke 22!! Bare a smore seg med talmodighet.. Men man far jo livstegn og sant snart, og det hjelper jo godt pa Sa er du heldig som har fatt mage!! Er det noe jeg gleder meg til sa er det akkurat det! Nar kjente du liv for forste gang? Ellers, formen og alt bra? Falt a lese om din far, haper alt ordner seg! Forferdelig ting.... fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trultemor Skrevet 23. februar 2008 #80 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei! Hvordan går det med magen? Og magerusket? Og bekkenet? Og med den vordende mor? Og den vordende far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå