Gå til innhold

Nytt jobb som jag inte trivs alls med redan efter två dagar, hur göra?


E.a.d

Anbefalte innlegg

Hejsan!

Har fått ett nytt jobb och har jobbat där i två dagar och jag verkligen absolut trivs inte där. Jag gruvar mig inför måndag då jag ska dit igen, jag har dock skrivit kontrakt, för två månader och uppsägningstiden är en månad. Hur gör man?? Måste jag verkligen jobba där i två månader, jag vantrivs så mycket och mår så dåligt över att veta att jag ska jobba där i två hela månader!

Vad är det som gäller?? Har ni tips??

Tacksam för svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_julie_*

Var i akkuratt samme situasjon selv for et par år siden.

Mitt råd: prat med dem. Forklar situasjonen, og jeg er sikker på at dere kommer til en enighet. Det er liten vits for dem å ha deg der om du mistrives så sterkt. Kanskje du får slutte umiddelbart.

Men, tenk nøye igjennom om du ikke kanskje skal prøve en uke til og se om det går bedre da. Hvis du er bombesikker på at du ikke vil fortsette, derimot; prat med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i akkuratt samme situasjon selv for et par år siden.

Mitt råd: prat med dem. Forklar situasjonen, og jeg er sikker på at dere kommer til en enighet. Det er liten vits for dem å ha deg der om du mistrives så sterkt. Kanskje du får slutte umiddelbart.

Men, tenk nøye igjennom om du ikke kanskje skal prøve en uke til og se om det går bedre da. Hvis du er bombesikker på at du ikke vil fortsette, derimot; prat med dem.

hur kom ni överens? jag vill verkligen inte jobba där!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også at det kommer til å hjelpe og bare være helt ærlig med de. Men hvis de finner noen som kan overta stillingen din fortest mulig, blir det mindre oppsigelsestid for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Med mindre det er grove brudd på arbeidsmiljøloven og/eller du får betalt i knapper og glansbilder istedenfor rede penger kan jeg ikke forstå hvordan du etter 2 dager kan være så misfornøyd med en jobb at du ikke kan holde ut i 2 måneder. Jeg vet ikke hvor gammel du er eller hvor lang jobberfaring du har fra andre steder, men de aller fleste steder trenger litt tid for tilvenning før man normalt sett kan felle en slik dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du bør fi jobben en litt lengre tid før du gir opp. to dager er altfor lite til å bli kjent med jobben og folkene som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jag har stor yrkeserfarenhet och jobbat i många år och har aldrig känt det så här tidigare. jag har för ett par månader sedan varit med om ett missfall, så jag tror att det är där skon klämmer. jag är inte redo att börja jobba än helt enkelt.. det har löst sig nu berättade detta för chefen och hon hade full förståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...