Gå til innhold

Gavetips til Venninner fra 18 - 20 år


Gjest Gjest_Ingunn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ingunn_*

Lurer så fælt på hva jeg skal gi til venninnene mine, har 8 venninnegaver jeg skal kjøpe. Er så lett å kjøpe "noe dritt" vil gi en ordentlig gave de setter pris på, hva ville dere likt å få av en venninne til rundt 100, 150 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting som er nyttig den dagen de flytter for seg selv!

Lysestaker

En liten kjele

Konfektskål

Fine glass (følges opp til bursdager og jul fremover)

Håndklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt å få noe som jeg kan pleie kropp og hud med. Det blir det aldri nok av. Eks på pakker til 100-150,-: Negllakk og neglefil, lip gloss og et smykke fra Glitter, badekuler og svamp eller skrubb til hun som har badekar, ansiktsmaske (en god som funker), skrubbekrem, hårbørste og hårskum.

Kanskje er set noen av venninnene dine som har en hobby? Scrapbookingvenninna blir sikkert glad for utstyr til dette; hun som lager smykker blir sikkert glad for perler etc. Har du en venninne som er glad i te? Du kan kjøpe henne noen lekre tekopper og en artig tesil, eller god te og en tekanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt veldig glad for noe jeg kan kose meg med. En bra bok, en dvd, ansiktsmasker og kremer, tegneserier jeg liker, matkurv++ Masse fint en kan gi til en grei pris, og masse som er på tilbud rundt forbi, må bare følge litt me på diverse butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg vilt uenig med Kamela; sånne ting setter jeg ikke pris på å få. Nei, sånne ting er det stort sett best å kjøpe selv, synes jeg. Det verste jeg vet (eller... Det var en overdrivelse, gaver er jo aldri det verste som finnes!) er å få noe jeg ikke liker, en stygg pynteting eller noe som rett og slett ikke passer inn hos meg, fordi en føler at det stå fremme likevel. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Jeg er derimot voldsomt enig med B.A.! Alle de tingene der hadde jeg blitt glad for. Gjerne en CD jeg har lyst på også, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Noe fra Body Shop

- Lipgloss/leppebalsam - Agatha Ruiz de la Prada er morsom og rimelig

- Gavekort på kinobillett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg vilt uenig med Kamela; sånne ting setter jeg ikke pris på å få. Nei, sånne ting er det stort sett best å kjøpe selv, synes jeg. Det verste jeg vet (eller... Det var en overdrivelse, gaver er jo aldri det verste som finnes!) er å få noe jeg ikke liker, en stygg pynteting eller noe som rett og slett ikke passer inn hos meg, fordi en føler at det stå fremme likevel. Æsj.

Jeg er så enig, så enigmed Chans. Det eneste unntaket er håndkler, men disse bør helst være i god kvalitet, og da blir det fort syrt igjen.

- Noe fra Body Shop

- Lipgloss/leppebalsam - Agatha Ruiz de la Prada er morsom og rimelig

- Gavekort på kinobillett

Dette er ting jeg hadde blitt glad for, ting som kan "brukes opp". Velværeprodukter og finere sjokolade er noe som jeg ville satt stor pris på. Det samme gjelder god te (som B.A. foreslo) (men ikke kopper/krus) og kanskje en god bok (finnes masse bra i pocket) Kanskje du finner noen fine billige gavepakker på strawberrynet.com?

Hvis det er noe du vet at de ønsker seg, så kan du selvfølgelig kjøpe det, eller gå sammen med en venninne eller to for kjøpe noe litt dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

- Mascara (Lancome, Chanel etc), hvis de bruker det.

- Te eller kaffe med noe godt til.

- Forbruksting: dusjsåpe, deo, sjampo (kanskje fra frisør?) etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...