Gå til innhold

'De syv dødssyndene' med Kristoffer Schau

Gjest barelillemeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket:

Hehe, det var da veldig så fascinert jeg ble av dette da. Jeg så ikke programmet, men var han stiv når han tok avstøpningen..? :fnise:

Han måtte det. Gjorde litt nummer utav det og --- som føyde seg rett inn i kategorien 'underholdende'!!! Stakk et svett hode ut fra baderommet og gav tilkjenne at han slet litt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han måtte det. Gjorde litt nummer utav det og --- som føyde seg rett inn i kategorien 'underholdende'!!! Stakk et svett hode ut fra baderommet og gav tilkjenne at han slet litt... :fnise:

:ler:

Og nå sitter jeg og misunner damer som har hatt sex med en person som spiser egne kjønnshår. Skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tittelen sier - hva synes dere om første episode?

Jeg må inrømme at jeg syntes det var ganske underholdende! Samboeren satt også og humret og lo, så her i huset blir nok dette et fast torsdagsinnslag de neste ukene!

Jeg fikk ikke sett det, men har veldig lyst. Jeg går jo på kristen skole, og i morgenbønnen idag(høytaler) så ble vi fortalt at vi måtte være imot dette programmet siden det skal "drepe" kristendommen osv.. men er det seriøst så gale?

Jeg mener hvis han virkelig klarer å få noen som er kristne til å ikke være kristne lenger pga et tv-program så er de seriøst ikke kristne opprinnelig..(jeg er ikke kristen..resten av klassen min nekter å set dette prog.)

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var....STOR!

Nå vet jeg hvorfor så mange (inkl. meg) synes den mannen er sexy..

Innebygd radar! :-D

Min har nok engang bevist sin nøyaktighet.. :ler:

Jeg fikk en tlf, så jeg fikk ikke sett så mye av det, men jeg elsker sånn tv, så jeg håper det går i reprise, og jeg skal garantert benke meg på torsdagskveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Og nå sitter jeg og misunner damer som har hatt sex med en person som spiser egne kjønnshår. Skummelt

Sikkert mange som godt kunne tenkt seg å hjelpe han med å få den stiv ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett det, men har veldig lyst. Jeg går jo på kristen skole, og i morgenbønnen idag(høytaler) så ble vi fortalt at vi måtte være imot dette programmet siden det skal "drepe" kristendommen osv.. men er det seriøst så gale?

Jeg mener hvis han virkelig klarer å få noen som er kristne til å ikke være kristne lenger pga et tv-program så er de seriøst ikke kristne opprinnelig..(jeg er ikke kristen..resten av klassen min nekter å set dette prog.)

??

Oj.. da tror jeg jeg hadde sett det på pur, uansett om jeg likte det eller ikke. Er det ikke litt vilt at skolen din skal fortelle deg hva du skal se på?

Er helt enig med deg, og man ikke tåler slik underoldning uten å bikke under, så er man nok ikke så veldig sterk i troen i utgangspungtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. da tror jeg jeg hadde sett det på pur, uansett om jeg likte det eller ikke. Er det ikke litt vilt at skolen din skal fortelle deg hva du skal se på?

Er helt enig med deg, og man ikke tåler slik underoldning uten å bikke under, så er man nok ikke så veldig sterk i troen i utgangspungtet.

De forteller oss masse ting, men kun det som er akseptert innenfor den kristne troen..Så siden jeg ikke er kristen prøver de å omvende meg, men det funker ikke så kjempelett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruleg bra program! Spesielt artig var det når kjempen Kristoffer skulle gå ut av hotellrommet og hatten datt av fordi den sneia taket! Den kjempedama! :ler:

Vant han ikkje ein eller anna konkurranse i eitt eller anna program for å ha størst batong? At han hadde kjempestake kom ikkje akkurat som ei bomba :ler:

Syns av og til litt synd i kroppen hans som må gjennomgå så utruleg masse sjukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hele karen er vanvittig ekkel, og vil ikke se mer av han enn jeg må..

Det gjorde ikke jeg heller..men nå er jeg ikke så sikker lenger altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var....STOR!

Hehe, det var da veldig så fascinert jeg ble av dette da. Jeg så ikke programmet, men var han stiv når han tok avstøpningen..? :fnise:

Jenter, ta det nå ikke for gitt at avstøpningen var av hans egen. Vi kan ha blitt lurt trill rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, ta det nå ikke for gitt at avstøpningen var av hans egen. Vi kan ha blitt lurt trill rundt!

No way. Det hadde brutt med programkonseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...