Gå til innhold

'De syv dødssyndene' med Kristoffer Schau


Gjest barelillemeg

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky
Jenter, ta det nå ikke for gitt at avstøpningen var av hans egen. Vi kan ha blitt lurt trill rundt!

Han har vist den frem før, han, og den er STOR!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vist den frem før, han, og den er STOR!! :Nikke:

Ja, slikt kommer ikke i nærheten av min vagina. :fy_fy:

Ja takk til gjennomsnittspeniser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett tissen hans! Det er en shværing, men det sier seg jo selv når mannen nesten er 2 meter høy :P (høye menn har ofte lengre tissetass enn lave menn. Gidder ikke diskutere det noe dypere så om du er uenig så kan du ta det opp i en aan tråd)

Jeg hører ofte at jeg ligne på han (uten at det har noe sammenheng med det over her), å jeg veit ikke om jeg syns det er så veldig kult. Syns ikke at han er så veldig pen, å jeg ville heller ligna på en som faktisk er ganske digg! Feks. Jessica Biel.

Fikk ikke sett programmet på torsdag, å det er litt trist... Skal nok greie å overleve da!

Hva var det som var greia, egentlig? Skal dem sjekke alle dødssyndene, for å finne ut om det er no hold i dem? Det kommer dem vel ikke til å få svar på før de er dævva uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky
Jeg har sett tissen hans! Det er en shværing, men det sier seg jo selv når mannen nesten er 2 meter høy :P (høye menn har ofte lengre tissetass enn lave menn. Gidder ikke diskutere det noe dypere så om du er uenig så kan du ta det opp i en aan tråd)

Jeg hører ofte at jeg ligne på han (uten at det har noe sammenheng med det over her), å jeg veit ikke om jeg syns det er så veldig kult. Syns ikke at han er så veldig pen, å jeg ville heller ligna på en som faktisk er ganske digg! Feks. Jessica Biel.

Fikk ikke sett programmet på torsdag, å det er litt trist... Skal nok greie å overleve da!

Hva var det som var greia, egentlig? Skal dem sjekke alle dødssyndene, for å finne ut om det er no hold i dem? Det kommer dem vel ikke til å få svar på før de er dævva uansett :P

Hvor høy er du, da Yme? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som (etter å ha hengt på kg en god stund) hadde begynt å tro på løgnen om at jenter ikke synes det var bra med store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig jeg er helt på jorde her, men siste jeg sjekka var jente/damer en art som består av forskjellige individer. Det betyr ofte at smak og preferangser kan variere en god del, sån at noen fortrekker enorme peniser, mens andre ikke er så glad i det... Men som sagt, det er godt mulig det var en helt fjern tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig jeg er helt på jorde her, men siste jeg sjekka var jente/damer en art som består av forskjellige individer. Det betyr ofte at smak og preferangser kan variere en god del, sån at noen fortrekker enorme peniser, mens andre ikke er så glad i det... Men som sagt, det er godt mulig det var en helt fjern tanke.

Det, pluss at jeg tipper det er litt som med menn og pupper. Store pupper er fint og deilig, men hvis du har en kjæreste som ikke har spesielt store pupper så spiller det liksom ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og omvendt da. Jeg foretrekker egentlog små pupper, men shæshten min har så store pupper at jeg egentlig ikke veit hvordan resten av hu ser ut... Uansett liker jeg de, for det er puppene til shæshten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og omvendt da. Jeg foretrekker egentlog små pupper, men shæshten min har så store pupper at jeg egentlig ikke veit hvordan resten av hu ser ut... Uansett liker jeg de, for det er puppene til shæshten min.

Har du fått deg kjærste?Er det Pax her fra KG? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal annonsører trekke seg fordi de ikke støtter innholdet i programmet... Herreg** må jeg bare si da!! Skal vi få et samfunn der konservative kristne 'bestemmer' hva som skal bli vist på norsk TV?? Nå tror jeg ikke dette programmet kommer til å bli tatt av luften av den grunn, men for fremtiden kan det jo blir en slik sensur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:filer: kunne ikke brydd meg mindre. Ble tvingt av samboeren til å se på, jeg snudde meg både 2 og 3 ganger, til slutt orket jeg ikke lenger, å gikk ned i 1. egt, da sluttet det rett etterpå heldighvis. :kaffe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett endel av klippene på youtube, og synes det var morsomt. Dessuten setter han faktisk fokus på noen av de materialistiske og overflatiske sidene ved samfunnet vårt, riktignok i nokså overdrevet form. Jeg har respekt for at han bruker seg selv så til de grader for å få fram poengene. Ekkelt, ja, men også stort sett intelligent. Baby-episoden har jeg ikke sett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...