Gjest s.n Skrevet 2. november 2007 #1 Del Skrevet 2. november 2007 Som tittelen sier - hva synes dere om første episode? Jeg må inrømme at jeg syntes det var ganske underholdende! Samboeren satt også og humret og lo, så her i huset blir nok dette et fast torsdagsinnslag de neste ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 2. november 2007 #2 Del Skrevet 2. november 2007 Bra underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 2. november 2007 #3 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg var litt skeptisk, synes Schau har en tendens til å bikke over fra morsom til ekkel, men igår koste vi oss begge to. Morsomt og underholdende. Kommer nok til å se de neste episodene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 Må innrømme at jeg var litt skeptisk, synes han kan bli litt i overkant ofte, men i går var det veldig morsomt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 2. november 2007 #5 Del Skrevet 2. november 2007 Må innrømme at jeg var litt skeptisk, synes han kan bli litt i overkant ofte, men i går var det veldig morsomt:) Det var akkurat slik jeg også tenkte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 2. november 2007 #6 Del Skrevet 2. november 2007 Lo utrolig godt med ham da han selv ikke hadde en eneste rynke da han var bekymret!!ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 2. november 2007 #7 Del Skrevet 2. november 2007 Eller da han trampet rundt i høyhælte sko, i god mannestil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yougogirl Skrevet 2. november 2007 #8 Del Skrevet 2. november 2007 Her i huset lo vi godt ja!!! Dette må vi bare få med oss fortsettelsen på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. november 2007 #9 Del Skrevet 2. november 2007 Noen som vet om det går i reprise? Lyst til å se det, men sovna før det gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fil Skrevet 2. november 2007 #10 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg innrømmer at jeg hadde nok av fordommer til at dette var et lavmål program. Heldigvis var jeg litt for nyskjerrig til at jeg kunne legge meg uten å se hva det var. Jeg lo så tårene trillet. Håper neste episode blir like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 2. november 2007 #11 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg syntes det var veldig bra, jeg! Informativt, til og med, og VELDIG morsomt!! Uansett hvor mye ekkelt han gjør så er han like sexy, merkelig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 2. november 2007 #12 Del Skrevet 2. november 2007 Uansett hvor mye ekkelt han gjør så er han like sexy, merkelig....... Jeg synes også han har noe sexy over seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frøken Fryd* Skrevet 2. november 2007 #13 Del Skrevet 2. november 2007 Har egentlig ikke hatt sansen for Kristoffer Schau, og regnet med det kom til å bli et skikkelig lavmålsprogram.. Men ble positivt overrasket, og synes faktisk det var morsomt! Særlig av Botox-resultatet (såå bekymret, og ikke en eneste rynke!) Skal nok se neste program og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 2. november 2007 #14 Del Skrevet 2. november 2007 Syns programmet var overraskende morsomt. Med mange gullkorn. Lo godt da han hadde sett Christer Basma i søvne og syntes det var skummelt. Og den clone a willy, sena. Jeg har visst sprengt dildobarometret da holdt jeg på å ramle av sofaen. Kommer nok til å følge med serien i ukene fremover. Og helt enig med dere, han har noe utrolig sexy over seg, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 2. november 2007 #15 Del Skrevet 2. november 2007 Syns det var underholdene. Var veldig skeptisk før jeg så det, da jeg mener som en del av dere andre at Kristoffer har en tendens til å vippe litt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fil Skrevet 2. november 2007 #16 Del Skrevet 2. november 2007 Og helt enig med dere, han har noe utrolig sexy over seg, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva... Ja, jeg vil egentlig ikke innrømme det men det synes jeg også. Dette selv om han er av typen mor (+ erfaringer) har sagt jeg skal holdet meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2007 #17 Del Skrevet 2. november 2007 Som typisk er for meg, missa jeg slutten på programmet, da de visstnok skulle avsløre hva som hadde gått 'galt' med hageoperasjonen hans.. Hva var det da? Ellers satt jeg også å humret en del, og det hadde jeg ikke trodd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #18 Del Skrevet 2. november 2007 Og den clone a willy, sena. Jeg har visst sprengt dildobarometret da holdt jeg på å ramle av sofaen. Var den så svær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #19 Del Skrevet 2. november 2007 Var den så svær? Den var diger, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2007 #20 Del Skrevet 2. november 2007 Nesten skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå