Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

:klemmer: God påske til deg og Piffy, håper du får det kjempebra.

Lover at jeg skal slappe av og prøve å sove litt i påsken. Reiser uansett vekk snart og det blir godt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var påsken over for denne gang og jeg er fantastisk sliten igjen. Helt forferdelig at jeg ikke skulle få blitt uthvilt i løpet av påskedagene.

Alle drømmene jeg har for tiden kan kun tolkes mot at jeg er sliten, trenger å hvile og må slappe mer av. :tristbla:

Vil så gjerne være i form igjen, orke alt og hjelpe til. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei B.A.!

Der var du jo. :) Jeg vet ikke hvorfor, men jeg mistet denne ut av "mine innlegg", og plutselig kom jeg til å tenke på det og lurte på hvordan det gikk. Det er så fint å se at du er kreftfri og at moren din er på bedringens vei! :)

Men skjønner også at du sliter litt for tiden. Du har vært gjennom ganske mye, og det er helt naturlig at du får psykiske ettervirkninger når ting begynner å roe seg. Når man står midt oppi det så er man i modus for kamp og prøver å være sterk, men når ting endelig roer seg, så blir man plustelig helt utmattet, både psykisk og fysisk. Og det er ikke noe du bør være lei deg for. Bare lytt til kroppen din du. Selv om du er kreftfri, så jobber kroppen din fortsatt hardt med å komme seg skikkelig på beina igjen etter alt du har vært gjennom.

:klemmer:

Nå går vi forresten mot en sommer som "ekspertene" sier vil bli en fantastisk sommer! Så da får du sikkert slappet masse av i den varme solen og nytt sommeren til det fulle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen deilige dager i det siste, fått slappet av og kommet meg litt igjen. Er ufattelig sliten idag igjen, men det er vel sånn det kommer til å være en stund fremover.

Teriyaki; tror du har helt rett i det du sier om at jeg har vært i kampmodus så lenge at jeg ikke har merket hvor ille sliten jeg egentlig var før alt roer seg ned og jeg har tid til å lytte til kroppen min igjen.

Jeg lover å lytte bedre fremover :)

Er snart sommer nå jo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har fått slappet av :nigo: Det tar nok litt tid før du er på plass igjen, frem til da må du bare ta det rolig og ta tiden til hjelp(som mamma ville ha sagt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det skjer masse nå om dagen. Har nytt familiemedlem på sykehuset, en onkel som er alvorlig syk og mest sannsynlig ikke klarer seg så lenge, tilbake på jobb og opptil flere familieforøkninger som skjer i høst.... Jepp ting skjer her. :sukk:

Men har det jo egentlig ganske bra om dagen sånn bortsett fra når det er sykdom og stress med familien min. Føler meg bra i form og har faktisk litt overskudd for tiden :) Tror og håper at jeg er inne i en god periode nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:fnise: Blitt edru eller?

Jeg er nå bare innom for å sjekke litt :lol: Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis edru igjen nå ja :) Var en artig kveld det :gjeiper:

Dagene har roet seg betraktelig ned når det kommer til drama og familieting heldigvis. Jeg er litt tilbake i hverdagen igjen og merker at det tar tid å bli vant til det igjen, men koser meg mens det står på likevel :)

Nyter vel ikke akkurat været og sommeren helt enda, men venter stadig på sol og varme sånn at en kan ha lange kvelder på terassen med noe kaldt i glasset.

Helgen blir fullt opp med å ut en tur en kveld og store prosjekter i huset, og jeg gleder meg masse til begge deler:)

Oi dette ble jo en skikkelig gladmelding på tross av regn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommervær!! Grillings og masse øl idag...kjenner nå at kansjke det var litt for masse avb de ølene. :)

HAr det så fint om dagen. liker livet :) og sola

og ølene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommervær!! Grillings og masse øl idag...kjenner nå at kansjke det var litt for masse avb de ølene. :)

HAr det så fint om dagen. liker livet :) og sola

og ølene :)

:fnise: Høres ut som om du koser deg hvertfall! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så utrolig trøtt om dagen, begynner å lure på om jeg har slitt meg litt ut i det siste. Kanskje jeg har gjort for masse og må begynne å passe meg litt. Er jo litt redd for å få fatigue i ettertid her.

Akkurat nå er jeg jo trøtt men det er jo bare fordi det er så tidlig enda:)

Helgen som kommer hadde jeg egentlig planer om å bare slappe av og få sovet masse, men virker ikke helt som om det skjer likevel. Er så typisk! Får jo se hvor sliten er er på fredagen om jeg rett og slett må kaste inn håndkle for helgen :)

Skulle ønske det var litt lettere å la være å gjøre noe... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg loffen.

Har lest endel om fatigue og vet mange som sliter med det og ser jo at jeg ikke er kommet helt dit enda. Men er redd for at jeg fortsetter i samme tempo som nå så kommer jeg til å havne der jeg og.

Vil virkelig ikke bli utmattet! Er en mer og mer reell frykt nå, for jeg kjenner kroppen min og vet hva som ikke er normalt her.

:sur::frustrert: jeg vil ikke ha mer nå!! :grine::grine:

Er en sånn dum dag dette!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles fantastisk sliten. Har mest lyst til å reise pokker så langt bort og bare komme meg litt igjen.

Er så dumt for jeg føler at dette at jeg er så sliten går ut over alt, hele dagen min blir påvirket av det.

Har funnet ut at jeg ikke orker noe planer i helgen likevel. Klarer det bare ikke, ikke å ha planer, men har en lyst til å finne på noe så kan en jo alltids det.

Håper dere alle har en fin fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...