iss Skrevet 21. mars 2011 #1321 Del Skrevet 21. mars 2011 Så deilig å lese at operasjonen har gått bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 21. mars 2011 #1322 Del Skrevet 21. mars 2011 Glad og høre at det har gått bra Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1323 Del Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk dere nydelige kg`ere! sitter på hotell i oslo nå med kald øl og slapper av for første gang på noen uker. Helt merkelig at det er over nå. Eller, er ikke helt avslappa siden en vet at det første døgnet etter en sånn stor operasjon er veldig "touch and go". Men jo, jeg er fornyd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. mars 2011 #1324 Del Skrevet 25. mars 2011 Så herlig å lese den siste posten din da! Jeg har vært i regnbyen, så har ikke vært helt oppdatert på KG news i det siste Håper du koser deg og at du har en herlig helg! Masse og til deg og mammaen din!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mars 2011 #1325 Del Skrevet 25. mars 2011 God helg B.A. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1326 Del Skrevet 26. mars 2011 God helg til dere! Nå har jeg nettopp vært hos mamma som ligger på isolat. JOdda, skal jo alltid gå litt opp og ned, men går fremover og det er positivt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1327 Del Skrevet 29. mars 2011 Modern Family Ellers har det vært en fin dag, mamma er endelig ute av sykehuset og det er kjempedeili Vært ganske sliten de siste dagene så fikk slappet litt av tidligere idag heldigvis. For så blir det masse å gjøre etterhvert som alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olma Skrevet 30. mars 2011 #1328 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) ... Endret 21. mai 2011 av olma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. mars 2011 #1329 Del Skrevet 30. mars 2011 Har ikke vært innom her på en stund - men, er du virkelig FRISK, B.A.??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 31. mars 2011 #1330 Del Skrevet 31. mars 2011 FREMDELES KREFTFRI!!!!!! Så utrolig flott! Kjempeglad på din vegne! Og så bra at det har gått fint med moren din! Nå blir det vår og livet skal nytes ordentlig utover! Jeg mistet forresten nettopp en barndomsvenninne til kreften, så jeg har hatt det nært på den siste tiden jeg også. Er som sagt utrolig glad for å lese at ting går bra med deg nå. Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1331 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) redigert Endret 7. april 2011 av B.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1332 Del Skrevet 8. april 2011 Dagene går så opp og ned at noen ganger føles det som en sitter fast på berg og dalbanen fra helvete. Er vanskelig å ikke bli litt redd innimellom. Noen dager er rett og slett grusomme, det er de lange dagene som det virker som at aldri vil gå over. Andre dager er kjempebra, så bra at jeg ikke vil at de skal ta slutt. Da er det fremskritt og jeg føler meg inspirert. Såhemmm.... jodda... alt er bra med meg. Og det går fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. april 2011 #1333 Del Skrevet 15. april 2011 Hei BA! Så godt å høre at det gikk bra med moren din sin operasjon! Hvordan går det med henne nå? Og hvordan går det med DEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1334 Del Skrevet 15. april 2011 Merker hvor lite skriving det blir her inne for tiden. er rart etter en periode hvor jeg skrev masse, både for å lufte tanker og lette meg for ting. HAr nesten blitt sånn at jeg ikke orker alltid. Orker bare ikke inn her for å skrive ned alt mulig som jeg ikke har lyst til å huske fremover... :gjeiper: Mamma har det fint, hun kommer seg kjempebra nå etter operasjonen, og er i bedre form enn jeg trodde på så kort tid. Så jeg er veldig veldig glad for det. Jeg er i bra form, holder meg frisk og det går fint med meg. Men jeg er av og til litt redd for at jeg har brent meg litt ut med å kanskje gjøre litt for mye. Er skummelt, for jeg vil fremdeles gjøre ting for andre, men kjenner at jeg ikke orker alt. Kan være situasjoner der jeg kommer inn i et rom hvor det er skittent og jeg må gå ut for å ikke begynne å grine. Bare fordi det da føles tungt å se hvordan det ser ut og jeg tenker at jeg ikke orker å gjøre rent hos andre enn meg selv akkurat nå. Er mye bare meg som ikke helt klarer å la ting ligge heller. VET at det ikke er min jobb å gjøre rent for andre mennesker enn meg selv. Har også vært et par kvelder der jeg sovner på senga med klærne på, fordi jeg bare har blitt for sliten den dagen. Gutten har vært og er inni en ekstrem periode med skole og jobb så har virkelig prøvd å stille opp for han også. Overraske med små gaver, rydding/vasking når han er på skolen 3 døgn i strekk, middager eller en tur på byen for å slappe av. Forskjellige ting som jeg vet han setter pris på. Er uansett godt at det er påske snart for da drar vi endelig på hytta igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. april 2011 #1335 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg kjenner til det med å ikke hatt tid/lyst til å skrive her inne heldigvis er ikke KG en eksamen som må være inne til en viss tidsfrist. Håper du forstår at du ikke må ta deg helt ut, og ikke minst at de rundt deg forstår det. Kroppen kommer til å bruke tid til å være der den en gang var. Og det er det lov å fortelle folk! Nemlig ! *strenge-piffy* Nå skal jeg straks ut døra, ha en herlig helg og SLAPP AV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1336 Del Skrevet 16. april 2011 Har vel kanskje bare ikke ork til å fortelle folk at jeg ikke orker å hjelpe. Og får så dårlig samvittighet når jeg sier nei. Ikke noe greit det der. Ellers nyter jeg fint vær i helgen, får vaska og rydda som alltid er likegøy. Godt å få det gjort før en skal vekk i påska. Ser så frem til å reise vekk nå. Får nesten helt vondt når jeg tenker på hvor godt det blir å komme seg bort igjen. I mange mange dager jo !!! Takk for strenge ord Piffy, trenger det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2011 #1337 Del Skrevet 16. april 2011 God Påske B.A.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1338 Del Skrevet 16. april 2011 Takk for det loffen, håper du også får en kjempe bra påske Har renset tastaturet på dataen idag, veeeeldig på tide å få gjort merker jeg, men nå er noen av tastene skikkelig løse for jeg får ikke festet de helt som de var.... Har forresten vondt i magen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1339 Del Skrevet 18. april 2011 Er så trøtt for tiden, sånn skikkelig trøtt at jeg må sove i løpet av dagen. Har jeg ikke vært på veldig lenge og håper det bare er en liten fase jeg må gjennom fordi at våren er på vei eller noe. Hater å sove på dagen/tidligkvelden, syns det er kjedelig siden det ødelegger litt for nattesøvnen. Gjør ikke det så ille nå fordi jeg sover hele natten gjennom også, itillegg til at jeg er så trøtt at jeg sover en time eller 2 på dagen. Hadde det ikke vært for at jeg er regelmessig så hadde jeg trodd det var bebis på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. april 2011 #1340 Del Skrevet 18. april 2011 var ikke meningen å være så streng Håpe du bruker påsken fornuftig Sove masse God Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå