Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

er så sint på meg selv for at jeg lar folk få meg så langt ned igjen. :cry3::cry3:

Prøver virkelig å ikke la det gå så inn på meg, men er helt umulig. Har det ikke godt i det hele tatt akkurat nå.

Husk, det er ingen som ønsker deg annet enn alt godt. Men personer kan være ubetenksomme

i mange situasjoner. Men egentlig tror jeg de bare ønsker det godt, men er noe uvitende.

Har du ikke En person du kan lufte dette for, som kan ta seg av saken og lette deg? Men husk, du skal i alle fall ikke bekymre deg. OG INGEN VIL ANKLAGE DEG FOR NOE. (he he en fordel med å være syk)

Natta til deg. Håper du får sove. Jeg vil tenke på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har personer jeg har prater med og det hjelper masse, blir bare noen ganger litt mye i hodet mitt og da er det fort gjort å klage litt her :sjenert:

Sliiiiten idag. Sånn sliten at det aller beste hadde vært hvis det snødde og var kaldt ute sånn at jeg kunne ha vafler, kakao og se film mens jeg satt under dyna :)

Gleder meg til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Sliiiiten idag. Sånn sliten at det aller beste hadde vært hvis det snødde og var kaldt ute sånn at jeg kunne ha vafler, kakao og se film mens jeg satt under dyna :)

Gleder meg til jul!

Det er lov å ha både vafler og kakao og se fil under dynen selv om det ikke er snø. :kokk::kaffekopp:

:opplyser: Blondie65 har talt, ugh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier meg enig med deg Blondie65, men er litegrann koseligere å se film og ha vafler når det er snø. Da har vi iallefall noe å se frem til mot vinteren :)

Dårlig form og dårlige dager. Folk er dumme og jeg vil dra langt langt bort så jeg slipper å ha noe med disse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marla Singer

Er på gjenvisitt!

Jeg har bare lest de siste sidene her (skal lese mer senere), og håper jeg får lov til å gi deg en liten internettklem i mangel på noe bedre. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tenke på julegaver er du ikke alene om B.A! Hhihi :)

Ser det er syv dager igjen av cellegiften din nå. En uke! Gleder meg på dine vegner til denne perioden er over, og håper du fort blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger alle deres bønner og håp og alt som finnes nå. Mamma opereres i dette øyeblikk på rikshospitalet for noe veldig alvorlig og jeg er så redd for at dette kanskje ikke går bra.

Reiser til Oslo om en times tid og kan ikke love noe om når jeg er her igjen.

Håper dere alle vil be til hvem enn dere tror på og legge inn litt ekstra håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger alle deres bønner og håp og alt som finnes nå. Mamma opereres i dette øyeblikk på rikshospitalet for noe veldig alvorlig og jeg er så redd for at dette kanskje ikke går bra.

Reiser til Oslo om en times tid og kan ikke love noe om når jeg er her igjen.

Håper dere alle vil be til hvem enn dere tror på og legge inn litt ekstra håp.

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lest dagboken din før, men nå så jeg den på hovedsiden.

har heller ikke fått lest alle innleggene - men forstår utfra det jeg har lest at i ditt liv har det vært en enorm omveltning......

er ingen tvil om at du har bygd opp en helt utrolig evne til å håndtere kriser - noe jeg tror du får hjelp av nå i øyeblikket.

krysser fem tusen fingre for din mor..........

og jeg håper virkelig at du, når du blir frisk(for det må vi tro på!) - at du klarer å ta vare på deg selv like godt som jeg tror du gjør nå.

det er som du sier - det er i de største krisene man ser hvem som virkelig er de gode og trygge vennene. de forstår ikke nødvendigvis alt, men de er der fordiom, selv om det kan være ubehagelig for dem også.

de er gull verdt, og en dag kommer de til å trenge din støtte også i en vanskelig situasjon.

kjipe mennesker finnes overalt, og det kommer frem når de blir usikre og ting begynner å bli ubehagelig.

jeg kan forstå det, men det gjør jo at de går glipp av å oppleve hva livet faktisk har å by på.

jeg har jo absolutt ingen innsikt eller erfaring med dette - og jeg tror ikke på setningen "alt skjer av en grunn" - men jeg tror at man etter en stund og mye bearbeidelse kan bruke vonde og tunge opplevelser til å se verden med nye øyne.

Finne ut hva det er som betyr mest for akkurat deg, og bruke energien på det.

Sender deg en hel masse tanker - og oppfordring om å TA VARE PÅ DEG SELV oppi alt dette.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver sjeldent her inne - ord blir så fattige, men jeg følger med, heier på deg og at du skal bli frisk!

I dag heier jeg på moren din også, og krysser alle kroppsdeler og ber til alle mulige høye makter om at det skal gå bra - for dere begge :)

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver også litt for sjeldent til deg, men du skal vite at jeg ofte tenker på deg og leser nesten daglig her inne og følger med. Jeg sliter en del selv og føler at jeg for øyeblikket ikke er en så sterk ressurs for andre.

Uansett så håper jeg alt går bra med din mor og lover å sende mange varme tanker til dere begge.

:klemmer: fra Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle bønner og alt håp dere sender min og mammas vei nå, håper dere fortsetter med det.

Vi vet fremdeles ingenting om hvordan det skal gå med henne. Så er lange dager på riksen nå.

Er så redd og trist og har det vel helt for jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...