Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Aurelia; Takk for så fine ord. Føler meg vel ikke alltid like tøff, men tror det begynner å bli noen hardbarka krigere av de forskjellige cellene jeg har i kroppen :)

Luktesansen min blir utrolig rar av cellegiften, den blir veldig ekstremt god... noe som ikke alltid er like gøy når ting lukter vondt. Men er en bivirkning det og som så mye annet. Men er bedre at det er luktesansen enn smakssansen som er sånn akkurat nå. Metallsmaken kommer ettehvert den og og da blir det noe helt annet. :sukk:

Miam; Så kjempefint at du kan gi plasma og at du gjør det. Syns det er en helt fantasktisk flott ting å gjøre. Og veldig fint at jeg har fått vervet blodgivere her inne :)

K har noe smerter, men hun får medisiner som hjelper mye mot det. Hun vil ikke ta for mye, siden hun er redd for å ikke få med seg tiden hun har igjen. Hun er tøff og er ikke redd for å dø, har forsonet seg med hva som skal skje. Men som hun sier så er hun redd for å forlate samboeren og familien, og for hvordan det blir for folkene hun reiser fra. K er et av de modigste menneskene jeg vet om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en snikleser står frem. Jeg har fulgt deg lenge nå og håpet av hele mitt hjerte at du var frisk nå, jeg ble utrolig lei meg på dine vegner da jeg så tickeren din.

Jeg beundrer styrken din B.A og ønsker deg alt godt og håper du blir bra igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusilus, takk for klem og gode ønsker. Sniklesere er alltid velkommne til å stå frem :)

Usj, litt klein nå kjenner jeg. Litt kvalm og vondt i kroppen. Håper jeg ikke får cellegift-feber nå, passer litt dårlig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til deg! :klem:

Og en stor klem til tapre K! :klem:

Av og til føler jeg at en ordentlig klem er det som gir uttrykk for akkurat det jeg ønsker å si. Ord blir tross alt av og til ganske fattige.

Tenker masse på deg! Du som er så sterk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: tilbake til deg Teriyaki. :) Er alltid godt med en klem.

Sitter i sofaen under pleddet, med skautet på og føler meg ganske syk egentlig. Ser på "Goodfellas" som jeg faktisk ikke har sett før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig sterkt å lese det du skriver! Du er kjempe modig! Sender deg en varm klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til deg Poppsilopp.og takk for fine ord.

Føler meg ikke bra nå, har fått litt feber og er redd for infeksjon. Forhåpentligvis er det bare en bivirkning av cellegiften, er ganske vanlig å få feber av den selv om da skal feberen egentlig vise seg innen noen dager etter kur. Krysse fingrene å håpe på det beste.

Noen dager er jeg redd... sånn kjempe redd at jeg ikke kan slappe av i det hele tatt. Da tenker jeg mye på åssen det er å dø, hva som skjer med meg, hva hvis jeg blir verre i form. Får vondt i hele kroppen og klarer mest ikke å puste engang når det er sånn. Utrolig ekkelt når det skjer.

Andre dager er jeg trist og deprimert og syns ganske så synd på meg selv. De dagene er ikke så ofte heldigvis,for jeg syns de er de verste.

De felste dagene derimot er berg-og-dal-bane-dager, der humøret mitt svinger hele dagen fra time til time. Da er jeg slitsom for alle andre, for det er ikke alltid så lett å vite å jeg tåler.

Det skal ikke være lett iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sterkt å lese dette. Du er så utrolig flink til å sette ord på tankene og følelsene dine.

Har opplevd kreft i nær familie, og du får meg til å klare å kjenne enda sterkere på de vonde følelsene inne i meg...(og for meg blir det en positiv bearbeidelse, om jeg klarer å forklare meg riktig.....)

Sender masse varme tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg B.A: :klemmer:

Håper dagen din har vært brukande, har du fått nytt solen noe?

Når denne dagen er over, er et et skritt nærmere cellegiftslutt! Yeah! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg som blodgiver :)

Oppfordrer alle til å ta en liten titt innom denne siden: Gi Blod

Håper du har det bra og at ting går litt bedre med deg! Tenker på deg titt og ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jævlig dårlig i form nå. Har fått cellegift nr 3 idag og er i helvete.

har feber, spyr noe sinnsykt masse, hodepine, muskelkramper, smerter, nummne føtter, diare++

HAr ikke lyst på mer cellegift nå :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jævlig dårlig i form nå. Har fått cellegift nr 3 idag og er i helvete.

har feber, spyr noe sinnsykt masse, hodepine, muskelkramper, smerter, nummne føtter, diare++

HAr ikke lyst på mer cellegift nå :grine::grine::grine:

Åååånei! Nummer 3?! SÅ grusomt :sukk: Sender deg alle gode tanker i verden akkurat nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K. kommer snart til å dø. Jeg pratet med henne i kveld og hun sier hun føler det nærmer seg. Vi sa farvel i tilfelle det skjer før vi prates igjen, og hun sier hun skal holde av en plass for meg. Jeg kommer til å savne henne grusomt mye. Vi har et brutalt vennskap, men det er det som er så flott med det. Jeg kan fortelle K. alt, hun vet ting ingen andre noengang får vite. Faen! Syns ikke K. skal trenge å dø nå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff. Jeg har mange ganger lurt på hvordan det er å vente på døden. Håper K har styrken til å få en fin bortgang, hvis det er noe som er menneskelig mulig.

God bedring! Det høres forjævlig ut med bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...Det er utrolig trist å lese om K! Husker da jeg fulgte bloggen til Regine Stokke som jeg fulgte i over et år. Da hun skrev sitt siste innlegg om at det var et mirakel at hun enda levde, og at hun kjente det var like før..Det var utrolig sterk lesning! Og det er dette også!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...