Felicity Skrevet 1. mai 2010 #661 Del Skrevet 1. mai 2010 Du er ei god jente B.A Er så glad på dine vegne at du er frisk. Håper du kommer deg snart. Den cellegiften tok lang tid å komme ut... Er så glad du ikke trenger det mere.... God helg, Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. mai 2010 #662 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hei B.A.! Hvordan går det i dag? Det er så koselig å lese om hvordan ting har vært med deg og gutten! Tenk så sterkt og flott forhold dere kommer til å få! Tenk når du er så frisk og fin at dere kan reise bort på ferie til et annet land sammen! Tenk når dere kan ta en fjelltur, osv. osv. Dere har så mange flotte opplevelser i vente, og dere har allerede vært gjennom det tyngste dere sansynligvis vil oppleve, så nå går det bare en vei. Endret 1. mai 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 1. mai 2010 Håper du har en kjempefin helg Vidvandre, er så kosli at du er innom å klemmer på. F; Ja den cellegiften har tatt sin tid med å komme seg ut av kroppen min, men så lenge den faktisk forsvinner så skal jeg ikke klage så altfor mye. Er rart å tenke på at jeg ikke skal trenger mer cellegift. At nå er jeg liksom ferdig og kreften er borte... ...tar tid før det synker helt inn. Å blir jo helt følsom og rørt og stolt og mange mange andre ting når jeg tenker for mye på det. Håper helga di er kjempebra F! Teriyaki;nå blir jeg jo litt flau da, når du sier sånt om meg og gutten Er kjempefint å høre men er så uvant at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Du er jo sød som sier sånn likevel da Vi har jo fått prøvd oss, meg og gutten; med at jeg har vært syk hele tiden vi har kjent hverandre og at han nå er i en annen (og dum og teit) by. Bare sånn at dere vet det så syns jeg avstandsforhold er dust Formen min idag er ikke så god, er ekstremt trøtt og klarer ikke å bli helt våken igjen selv om jeg har sovet mesteparten av dagen. Selv om det er lørdag og jeg ikke har gjort noen ting idag annet enn å ligge i senga og slappe av og noen småting så har jeg egentlig hatt det fint. Eller jeg hadde det fint til jeg pratet med noen som mente at det ikke var mulig at jeg hadde det greit når jeg ikke kan gjøre noe og at de ble trist av å tenke på meg. Da ble jeg litt sånn . Vet det ikke er viktig hva andre tenker om meg og er ikke derfor jeg ble trist, men jeg jobber hardt for å ikke bli gal i hodet av å være syk og når noen kommer og ødelegger min lille boble så klarer jeg ikke holde meg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 #664 Del Skrevet 1. mai 2010 Heia! Ser nesten ut som om det er bare meg og deg som er våken nå Det er nok bare bra at du jobber med deg selv, det m å vi jo alle gjøre til en viss grad selvfølgelig. Det er så tullete av meg å sitte her å si at det kommer til å bli bedre, for det gjør jo det, men det er kanskje ikke det beste å høre når man ikke klarer å se det helt selv? Har og bare slappet av i sofaen i dag, sovet masse og det er deilig for det om det er lørdag og man "burde" ha gjort noe. Ikke noe gøy å finne på noe uansett i denne russeinfiserte perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #665 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei natterangler! Har skjønt at du er litt plaget av russen for tiden. Er ikke så ille med russ her jeg bor, men har naboer som fester med folk som liker å løpe i gatene å hyle så vet hvordan det er. Plager meg ikke så himla mye da jeg er våken likevel. Jeg tror ting ordner seg til slutt og gleder meg til den perioden kommer. Har litt vanskelig med å tro det blir i nærmeste fremtid, men håper det ikke er så ille lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 2. mai 2010 DUMME DUMME DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mai 2010 #667 Del Skrevet 2. mai 2010 Synes så synd på deg. Her skal liksom du være frisk, men så er det alt annet som skjer.. Vil bare gi deg en gooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. mai 2010 #668 Del Skrevet 2. mai 2010 til deg. Virker som du har tøffe dager, men håper formen stiger til du får besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #669 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for klemm og støtte dere to. Går bedre med meg idag. Virusinfeksjonen jeg hadde er borte og jeg slipper medisiner denne uka Å så er det 2 dager til gutten kommer Å så er jeg ferdig med mitt evige ryddeprosjekt og det har faktisk hjulpet Å så sov jeg faktisk mer enn 3 timer sammenhengende inatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. mai 2010 #670 Del Skrevet 4. mai 2010 Så herlig at det går bedre da! Og så skal det vel bli så deilig å se gutten igjen? OG det er faktisk ganske så befriende å ha storopprydding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #671 Del Skrevet 5. mai 2010 Idag har jeg vært i shit-humør siden jeg våknet uten grunn. Aner ikke hvorfor jeg ikke kan ha mer enn en god dag på rad, eller jeg kan jo det men virker virkelig ikke sånn for tiden. Er så lei av humøret mitt, er jo som et pms-monster hele tia. Hater at jeg ikke bare kan være gla og fornøyd og syns at livet er bra. Faen heller altså!! Nå er jeg så forjævli lei av å kaste opp hver dag at jeg snart slutter å spise eller gjør noe slemt mot magen min! Guriland da, skulle jo tro at nå som jeg ikke er på cellegift mer så kunne jeg i det minste slippe å være kvalm alltid heile tia!!! Å så blir jeg så inni helvetes provosert av folk som har kastet opp 1 gang på 5 år og ikke kan glemme hvor grusomt ille det var, eller hadde et par dager med spysyka eller var kvalm etter fylla og hadde det forferdelig.... ååååhhhh!!!! Faen så fæl og egoistisk og slem jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 5. mai 2010 #672 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er du ikke, men jeg vet hvordan det er å spy hver dag i mange mange måneder.... Da jeg var gravid sist spøy jeg i ni måneder og forstår deg virkelig godt at du er dritt lei.... Jeg håper du kommer deg snart at du snart kan nyte resten av våren og sommeren å se på denne skiten over skuldra og se fremover... Ikke lett så lenge man fortsatt kaster opp og er syk.... God bedring kjære B.A :dagens-rose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #673 Del Skrevet 5. mai 2010 til deg F. Jeg er litt bedre i form nå og endel roligere. I forhold til humøret mitt tidligere idag er det som å ha tatt valium. Er en bivirkning av cellegiften, at humøret ikke er stabilt og at en blir mye mer følsom enn en noen gang har vært, men det betyr ikke at jeg liker det. Er inni min egen lille boble akkurat nå og det er ganske godt. Fint og stille her. Gutten kommer endelig imorra, og ja *appifany*, det blir deilig å treffe han igjen Har faktisk planer om sko-shopping imorra, og det er på tide for jeg husker ikke sist jeg fikk meg nye sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. mai 2010 #674 Del Skrevet 6. mai 2010 til deg F. Jeg er litt bedre i form nå og endel roligere. I forhold til humøret mitt tidligere idag er det som å ha tatt valium. Er en bivirkning av cellegiften, at humøret ikke er stabilt og at en blir mye mer følsom enn en noen gang har vært, men det betyr ikke at jeg liker det. Er inni min egen lille boble akkurat nå og det er ganske godt. Fint og stille her. Gutten kommer endelig imorra, og ja *appifany*, det blir deilig å treffe han igjen Har faktisk planer om sko-shopping imorra, og det er på tide for jeg husker ikke sist jeg fikk meg nye sko. Å så deilig at han endelig kommer hjem en tur! Blir nok helt fantastisk å se han igjen! Har dere møttes etter at du fikk vite at du var i remisjon? Jeg synes du er flink til å fokusere på de positive tingene i livet ditt! Det har vært en svakhet hos meg pga. diverse ting, men jeg blir bare bedre og bedre på det punktet, og du er jo en flott inspirasjon! Jeg skal kjøpe en bok som heter "tenk deg glad". Har du lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. mai 2010 #675 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei-hopp, håper det var en knall skoshopping og at du får en finfin helg sammen med typen God fredda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. mai 2010 #676 Del Skrevet 7. mai 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 7. mai 2010 #677 Del Skrevet 7. mai 2010 God helg, håper den blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #678 Del Skrevet 7. mai 2010 dagen idag har vært sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mai 2010 #679 Del Skrevet 8. mai 2010 Litt variert mao? Går alt bra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 10. mai 2010 Har vært fint å ha gutten her i noen dager, selv om formen min har vært litt dårlig innimellom. Lørdagen var vi ute i mange timer på dagen og hadde det kjempefint helt til vi skulle hjem, da ble jeg sinnsykt dårlig og brukte resten av kvelden til å spy.... Så jodda, er noen sånne dager enda. Men idag har jeg klart å spise igjen (hadde en toast til middag ) så da er jeg på vei til å bli bedre. Teriyaki ; jeg var på besøk hos han den uken jeg fikk vite at jeg var i remisjon. Reiste til han dagen etter jeg fikk beskjed så da hadde vi en veldig bra helg. Var veldig gøy å overraske han med gode nyheter for en gangs skyld. Jeg har ikke lest den boken du nevner nei, men jeg har de siste ukene gått på et kurs hos kreftforeningen som heter "Livslyst-når det røyner på" og der har jeg lært masse om hvordan en endrer måten en tenker på. Det baseres på kognitive metoder og har vært et kjempebra kurs. Tusen takk for så fine ord, men føler meg ikke alltid så veldig flink til å se det positive. Hjelper meg masse at jeg har denne dagboken hvor jeg kan få ut de dumme tankene uten å såre noen. Jeg syns det er kjempe vanskelig når en har det tungt å skulle se noe som helst positivt. På kurset er det mer fokus på å endre tolkningen av situasjoner og ikke la mitt første inntrykk av en situasjon være det jeg sitter igjen med. Fikk forresten handlet meg kjempe fine sko så jeg var superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå