Gå til innhold

Mennesker som er "for" pene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er akseptert at:

- Østkanten kritiserer vestkanten

- Tykke kritiserer tynne

- Stygge kritiserer pene

- Fattige kritiserer rike

- De uten utdanning kritiserer de med

Når det motsatte skjer, blir ikke det tolerert i like stor grad. Da sparker man "nedover".

De blir derfor de pene, tynne og rike som må godta all skittkasting, mens de fattige, tykke og stygge kan tillate seg å kritisere så mye de vil fordi de står svakest stilt.

Gratulerer, din evne til å oppfatte hva tråden handler om er ikke-eksisterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er da vel for faen ikke hennes feil at hun er pen eller?

Tja. De pene kan jo legge på seg, spise usunn mat og få kviser, gå i hullete joggebukser og ha fettete, uvasket hår og gå uten sminke. Det er da det minste man kan forlange, når folk er så frekke at de er pene. :P

Skrevet

Gratulerer, din evne til å oppfatte hva tråden handler om er ikke-eksisterende.

Dette er jo et relevant moment å bringe inn i en tråd som helt klart er et spark til de pene og vakre. Jeg må si jeg ikke har helt sansen for denne firkantede og fordummende rammen som enkelt mener en tråd skal ha.

Skrevet
Dette er jo et relevant moment å bringe inn i en tråd som helt klart er et spark til de pene og vakre. Jeg må si jeg ikke har helt sansen for denne firkantede og fordummende rammen som enkelt mener en tråd skal ha.

Nei, tråden handlet om et bestemt fenomen, nemlig de ekstremt pene. Ikke for å være frekk, men jeg tviler på om noen som leser denne tråden bør føle seg truffet.

Hvis noen vil diskutere om stygge kan kritisere pene men ikke omvendt må de gjerne gjøre det, men da kan de starte en ny tråd. Det er nemlig en helt annen diskusjon.

Skrevet
Nei, tråden handlet om et bestemt fenomen, nemlig de ekstremt pene.

Det er likevel gyldig, da tråden i høyeste grad er et spark til dem. Det er nok heller du som bringer uvesentligheter inn i tråden, da dette bare er semantisk flisespikkeri.

Skrevet
Det er likevel gyldig, da tråden i høyeste grad er et spark til dem. Det er nok heller du som bringer uvesentligheter inn i tråden, da dette bare er semantisk flisespikkeri.

Hvis du tror at tråden er et spark til de pene, så har du også så absolutt misforstått.

Det er snakk om et uvanlig fenomen, ikke de vakre menneskene vi alle møter fra tid til annen, som så absolutt er noe særskilt, men ikke i den grad som trådstarter vil fram til her.

Skrevet

Nei, da har du ikke skjønt poenget.

Skrevet
Det er akseptert at:

- Østkanten kritiserer vestkanten

- Tykke kritiserer tynne

- Stygge kritiserer pene

- Fattige kritiserer rike

- De uten utdanning kritiserer de med

Når det motsatte skjer, blir ikke det tolerert i like stor grad. Da sparker man "nedover".

De blir derfor de pene, tynne og rike som må godta all skittkasting, mens de fattige, tykke og stygge kan tillate seg å kritisere så mye de vil fordi de står svakest stilt.

Redningen er nær- jeg tilbyr meg herved å starte støtteforening for de stakkars pene, rike og tynne menneskene fra vestkanten!

*serviceminded*

Men nå må jeg si at jeg ikke oppfatter "vanlig" skjønnhet som hovedtema for denne tråden. Etter hva jeg leser, så sier trådstarter at det finnes noen ekstremt få ekstremt pene mennesker, som er i besittelse av et så komplett utseende at de nesten er skumle. Disse finnes knappest på hvert gatehjørne.

Jeg kan skjønne tanken, og har vel sett noe sånt en eneste gang. En ung, sveitsisk sanger som nesten så overjordisk ut. Dessverre kunne han ikke synge renere enn en gjennomsnittlig kaffekjele, så det ble aldri noe stort av ham. Eller kanskje han skremte bort fansen. Ikke vet jeg.

Skrevet

Jeg vet hva du mener:dette er noe jeg har tenkt mye på ang.mitt eget utseende.

Har ofte hørt at jeg er pen(er egentlig ikke norsk) og "perfekt",men det er ekkelt ,jeg var veldig forelsket i en mann ,som slett ikke var perfekt,men for meg spilte det ingen rolle.Vet ikke hva han mente om meg,tror han var redd med, fikk senere høre fra endre ting som: at jeg var for pen,for søt,for perfekt,det var liksom for mye av det gode ,osv.

Virket for meg at han foretrakk de halv feite,halv stygge kvinner.

Har prøvd etterpå å kle meg mindre pent,sminke meg mindre,gjemme meg i stygge klær for at folk skal slutte å glo på meg.Det er ekkelt å oppfattes som "for pen",så i all verden ,behandle oss som alle andre,vi har samme behov,vi også,er ikke overjordiske ,nei:)))

Skrevet

Jeg tror nok en deel av de registrerte brukerne her på KG nettopp er blant de overjordisk pene!

Mange tør ikke åbevege seg ute, de er redd for hva fansen kan finne på!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg vet hva du mener:dette er noe jeg har tenkt mye på ang.mitt eget utseende.

Har ofte hørt at jeg er pen(er egentlig ikke norsk) og "perfekt",men det er ekkelt ,jeg var veldig forelsket i en mann ,som slett ikke var perfekt,men for meg spilte det ingen rolle.Vet ikke hva han mente om meg,tror han var redd med, fikk senere høre fra endre ting som: at jeg var for pen,for søt,for perfekt,det var liksom for mye av det gode ,osv.

Virket for meg at han foretrakk de halv feite,halv stygge kvinner.

Har prøvd etterpå å kle meg mindre pent,sminke meg mindre,gjemme meg i stygge klær for at folk skal slutte å glo på meg.Det er ekkelt å oppfattes som "for pen",så i all verden ,behandle oss som alle andre,vi har samme behov,vi også,er ikke overjordiske ,nei:)))

Jeg skjønner ikke hvorfor folk hele tiden skal ha det til at å være stygg er synonymt ved å være feit?

Hørt om å være både feit , men sexy og vakker uansett?

Kanskje han foretrekker feite og fine damer fremfor tynne og stygge i hans øyne?

Vi er alle forskjellige vet du..

Skrevet
Styggpene kaller jeg dem.. mennesker som er så pene at de blir stygge.

Jeg har ikke sett mange av dem, men jeg har sett noen, og ja, de er uhyggelige og skumle!

Tror aldri jeg har sett noen som er så vakre at de nesten blir overjordiske...

Kanskje de er aliens? ;)

Jan Thomas er vakker :)

Skrevet

Er han vakker?????? jmf fyren over- finnes ikke i det hele tatt :filer:

Skrevet
Tror aldri jeg har sett noen som er så vakre at de nesten blir overjordiske...

Kanskje de er aliens? ;)

Jan Thomas er vakker :)

Han ser veldig operert ut.

Kyla Cole er derimot veldig vakker.

:)

Skrevet
Han ser veldig operert ut.

Kyla Cole er derimot veldig vakker.

:)

du kødder?

Skrevet
du kødder?

What?

Selfølgelig kødder jeg ikke!

Du kødder går jeg ut i fra..?

Skrevet (endret)

sånn? :fnise:

Endret av Nigo-san
Skrevet (endret)

eller sånn :sukk: Klikk på bilde

Bilder er fjernet pga kopiretts-regler. Legg gjerne inn som link!

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...