Gå til innhold

din aller smareste gave noen gang


treningsjenta

Anbefalte innlegg

har du noen gang sittet der og virkelig lurt på hva du skal kjøpe til den som har alt? hva fant du på?? eller generelt sett: hva er din smareste gave noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Designer Gerog Jensen Isskraper til bilruta kr 220!

Mansjettknapper med initialene gravert på

Innlegget er endret-Reglene

Titti73- mod

Endret av Titti73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

gavekort på husvask, innrammede bilder, fotobok/kalender, gavekort på massasje eller hudpleie etc. en god kokkekniv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morfar fikk i bursdagspresang en flaske vin og assortert utvalg av kjeks og ost. Så kunne han og min mormor kose seg sammen en kveld de hadde lyst.

Skal man gi dette i julepresang, forutsetter jo seff det at man har anledning til å pakke den inn kort tid før den kommer under juletreet.

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Til min mormor som har alt og er nesten 90 år:

2 små kasseroller da hun som regel lager mat til kun seg selv og de hun har er store og eldre utgaver.

Gavekort på fotpleier som kom hjem til henne (ringte hjemmehjelpskontoret og fikk nummeret til hun som pleide å kjøre hjem til de eldre i kommunen)

Album med bilder fra vår familie, da hun har så masse bilder i ramme - overalt.

Kallender med personlige bilder (sammen fra alle oldebarna som min søster og jeg har)

Sloggi truser

Ullundertøy

Til min far som ikke ønsker seg noe og er 57 år:

Kartong med vin

Skjærefjøl med spekemat

Kartong med syltetøy og saft fra Hervik (bestilte på nettet)

Tursekk og termos (han er glad i gå tur)

Fotobok med bilder av Bergen før og nå

Forslag til turer i Hordaland

Rolling Stones bok

Fleece genser.

Ullundertøy

Til min mor som har alt:

Nytt kjøkkenservice (hun har hatt i mange år og var lei); Flora serie som er med blomster og bær

Smykke og matchende øredobber i en farge jeg vet hun liker

Strikkejakke

Toalettveske med; shampo, balsam, dusjsåpe, bodylotion, deodorant, dagkrem, nattkrem, sminkefjerner, rensemelk, negleklipper, pinsett, tannkrem, tannkost, hårbørste og gele

Til min søster som vi bare gir en liten oppmerksomhet:

Smykke, eller annet blingbling vi synes er pent, men ikke unner oss selv

Dagkrem og en marsipangris

Svigerforeldre:

Kjenner ikke smaken deres så godt; men ender ofte opp med mat i en eller annen form: spekemat og rødvin, cognac etc

Dewalt verktøy samboer husker faren ikke har

Bilder i album

Ellers er jeg glad i aktive gaver som turutstyr, fiskeutstyr, treningsutstyr, ullundertøy, hansker, fotballutstyr etc alt ettersom hvem mottager er og hvilke interesser vedkommende har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som man absolutt kan klare seg uten men som likevel er morsomt å ha: epleskreller!

Det er en liten "innretning" der man plasserer et eple på noen tagger og så skreller den eplet i spiral for deg når du sveiver på et håndtak (hvis jeg forsto den riktig...). Du skal visst også kunne fortsette å sveive slik at selve eplet blir i spiral. Passer spesielt godt for de som liker seg på kjøkkenet og gjerne lager en eplekake i ny og ne. De selges i diverse kjøkken/jernvarehandlere og jeg betalte mellom 100 og 200 kr for den jeg kjøpte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...