Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Tenkte det var best slette innlegget. Endret 29. oktober 2007 av Moncler
suzie Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 oj sann da Moncler - på tide med litt skjerpings? reduser mobbing og baksnakking, så kanskje det blir lettere å få venner...
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 oj sann da Moncler - på tide med litt skjerpings? reduser mobbing og baksnakking, så kanskje det blir lettere å få venner... Akuratt den kommentaren var ganske spydig og unødvendig. Synes du drar litt raske konklusjoner nå.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Akuratt den kommentaren var ganske spydig og unødvendig. Synes du drar litt raske konklusjoner nå. Ikke så hårsår nå...
suzie Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Akuratt den kommentaren var ganske spydig og unødvendig. Synes du drar litt raske konklusjoner nå. Det var ikke meningen å være spydig - det var bare så innlysende motsetninger. Beklager!
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke så hårsår nå... Jeg er ikke hårsår, men er jo visse temaer man ikke trenger å tulle med. Jeg tuller heller ikke med folk som har blitt voldtatt, mobbet..osv og da synes jeg dette kommer under samme kategorien.
Bjørn-Tore Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er ikke hårsår, men er jo visse temaer man ikke trenger å tulle med. Jeg tuller heller ikke med folk som har blitt voldtatt, mobbet..osv og da synes jeg dette kommer under samme kategorien. Vil vel nødig sette voldtekst og mobbeoffre i samme kategori som dem som ikke har så lett for å få seg venner. Det er desverre slik, at ikke alle er like utadvendte og sosiale av seg, og befinner seg skjeldent i fora der man møter venner. Men hvis man baksnakker/mobber sine venner og potensielle venner(kollega) (ondsinnet baksnakk) så er det vel naturlig nok, vanskeligere å holde på dem. Resten ser jeg på som helt vanlige "feil" som vi alle har, spesielt i studietiden
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Vil vel nødig sette voldtekst og mobbeoffre i samme kategori som dem som ikke har så lett for å få seg venner. Det er desverre slik, at ikke alle er like utadvendte og sosiale av seg, og befinner seg skjeldent i fora der man møter venner. Men hvis man baksnakker/mobber sine venner og potensielle venner(kollega) (ondsinnet baksnakk) så er det vel naturlig nok, vanskeligere å holde på dem. Resten ser jeg på som helt vanlige "feil" som vi alle har, spesielt i studietiden Så du tror ikke det er like ille å være uten venner som det er å bli voldtatt f.eks? Å være ensom kan ødelegge livet langt mer enn det en voldtekt kan.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er ikke hårsår, men er jo visse temaer man ikke trenger å tulle med. Jeg tuller heller ikke med folk som har blitt voldtatt, mobbet..osv og da synes jeg dette kommer under samme kategorien. Unnskyld hvis jeg såret deg. Det var ikke meningen
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Unnskyld hvis jeg såret deg. Det var ikke meningen Jeg mener ikke at det ikke er lov å tulle. Men det er jo forskjell på å tulle med hvor ofte man spiser sjokoladepålegg på brødskiva og litt mer alvorlige ting.
Bjørn-Tore Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Så du tror ikke det er like ille å være uten venner som det er å bli voldtatt f.eks? Å være ensom kan ødelegge livet langt mer enn det en voldtekt kan. Tror ikke det er sammenlignbart. Er man venneløs, så er man til en viss grad skyld i dette selv. Er man voldtatt, er man feil sted til feil tid, og har blitt påført dette av en annen person. Venneløse/ensomme og mobbeoffre henger vel tettere sammen da folk som blir mye mobbet, ofte kan stenge seg litt inne og bli asosiale.
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke det er sammenlignbart. Er man venneløs, så er man til en viss grad skyld i dette selv. Er man voldtatt, er man feil sted til feil tid, og har blitt påført dette av en annen person. Venneløse/ensomme og mobbeoffre henger vel tettere sammen da folk som blir mye mobbet, ofte kan stenge seg litt inne og bli asosiale. Tror ikke du vet så mye om hva du snakker om nei.
mamut75 Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Æsj , nå ble jeg nysgjerrig altså , hva stod det i det opprinnelige innlegget , Moncler .
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Æsj , nå ble jeg nysgjerrig altså , hva stod det i det opprinnelige innlegget , Moncler . Jeg fikk alt for mange sarkastiske meldinger av det som stod der, og ettersom jeg blir sint når jeg får kritikk tenkte jeg det var bedre å slette det.
Bjørn-Tore Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke du vet så mye om hva du snakker om nei. Tror nok jeg vet mer enn du tror. For all del, jeg tror og vet at det er ille å være ensom. veldig ille. Og jeg beklager at du er ensom. Men å beklage seg selv over å være venneløs, å samtidig si at man baksnakker venner... så faller det på sin egen urimelighet. Det er som å beklage at du fikk sparken fra jobben, fordi du spredde feilaktige rykter om sjefen din, og stjal fra kassa forran overvåkingskameraet. Du ber om å få sparken da. Så det jeg sier, er å bli voldtatt er en helt annen kategori, en det å være ensom. Begge tingene er vonde, på hver sin kant.
Bjørn-Tore Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk alt for mange sarkastiske meldinger av det som stod der, og ettersom jeg blir sint når jeg får kritikk tenkte jeg det var bedre å slette det. Forøvrig tror jeg du skal lære deg hva sarkasme er før du griper til våpen. Du kan ikke starte en diskusjon, også ikke takle at folk diskuterer og argumenterer mot deg, og da også akseptere at folk der ute kan ha like erfaringer som deg, men også ulike syn.
jannamor Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk alt for mange sarkastiske meldinger av det som stod der, og ettersom jeg blir sint når jeg får kritikk tenkte jeg det var bedre å slette det. jeg aynes du er kjempetøff som sier slike ting, og er forbløffende ærlig, kanskje mer enn de fleste av oss, men jeg lurer likevel på hva du vil oppnå. sannsynligvis tror jeg å få høre at folk er i samme situasjon? Det er ikke alle som er like tøffe som deg. dessuten er KG kjent for at et slik innlegg vil bli kritisert. Det burde du og vite, og dermed også være til dels forberedt på skjønner at dette ikke er lett for deg, men som totalt utenforstående synes jeg ikke den først kommentaren va<r noe annet enn et råd, et velmenende råd. og det må du vel forvente å få? ellers burde du sagt noe annet i start innlegget ditt. Nå skal jeg og være litt kritisk mot deg. Jeg synes det er veldig!! respektløst av deg og sammenligne en voldtekt med venneløshet. jeg synes heller ikke man skal sammenligne mobbing og vennløshet. med mindre du selv har blitt voldtatt, synes jeg ikke du skal si at dine plager er verre enn noen andres. alle mennesker er forskjellig og vi takler ting forskjllig, for deg er det kanskje verre å ikke ha så mange venner enn om du hadde blitt voldtatt, men for meg får jeg vondt i magen pga de som sliter psykisk, med voldtekt, fordi du graderer ditt eget problem til å bli verre. det har noe med taktfullhet å gjøre sånn slutt på kritikk biten, det er ment som en forståelse av hva du skriver, føl fri til å motsi meg om jeg har forstått deg feil Hvis dette er problemer for deg, dette med venner og mobbing, og du vil ha råd eller støtte på noen måte synes jeg du skal ta opp det. hvis det var ment som en briefing på kg brukeres dårlige egenskaper, beklager jeg forstyrrelsen og skal trekke meg ut. men som du ser har ballen allerede begynt å rulle pga din måte å utrykke deg på, uansett om vi misforstår deg eller ikke. det er i din hånd og snu det lykke til
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Forøvrig tror jeg du skal lære deg hva sarkasme er før du griper til våpen. Du kan ikke starte en diskusjon, også ikke takle at folk diskuterer og argumenterer mot deg, og da også akseptere at folk der ute kan ha like erfaringer som deg, men også ulike syn. Hvorfor kan jeg ikke det? Jeg startet en tråd. Fikk tilbakemeldinger som gjorde meg sint og lei meg. Siden jeg prøver å ta vare på min egen psykiske helse sletter jeg heller innlegget. For meg høres du både kynisk og ondskapsfull ut.
jannamor Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 . For meg høres du både kynisk og ondskapsfull ut. Hvorfor synes du Bjørn-Tore høres kynisk og ondskapsfull ut?
Gjest Moncler Skrevet 29. oktober 2007 #20 Skrevet 29. oktober 2007 jeg aynes du er kjempetøff som sier slike ting, og er forbløffende ærlig, kanskje mer enn de fleste av oss, men jeg lurer likevel på hva du vil oppnå. sannsynligvis tror jeg å få høre at folk er i samme situasjon? Det er ikke alle som er like tøffe som deg. dessuten er KG kjent for at et slik innlegg vil bli kritisert. Det burde du og vite, og dermed også være til dels forberedt på skjønner at dette ikke er lett for deg, men som totalt utenforstående synes jeg ikke den først kommentaren va<r noe annet enn et råd, et velmenende råd. og det må du vel forvente å få? ellers burde du sagt noe annet i start innlegget ditt. Nå skal jeg og være litt kritisk mot deg. Jeg synes det er veldig!! respektløst av deg og sammenligne en voldtekt med venneløshet. jeg synes heller ikke man skal sammenligne mobbing og vennløshet. med mindre du selv har blitt voldtatt, synes jeg ikke du skal si at dine plager er verre enn noen andres. alle mennesker er forskjellig og vi takler ting forskjllig, for deg er det kanskje verre å ikke ha så mange venner enn om du hadde blitt voldtatt, men for meg får jeg vondt i magen pga de som sliter psykisk, med voldtekt, fordi du graderer ditt eget problem til å bli verre. det har noe med taktfullhet å gjøre sånn slutt på kritikk biten, det er ment som en forståelse av hva du skriver, føl fri til å motsi meg om jeg har forstått deg feil Hvis dette er problemer for deg, dette med venner og mobbing, og du vil ha råd eller støtte på noen måte synes jeg du skal ta opp det. hvis det var ment som en briefing på kg brukeres dårlige egenskaper, beklager jeg forstyrrelsen og skal trekke meg ut. men som du ser har ballen allerede begynt å rulle pga din måte å utrykke deg på, uansett om vi misforstår deg eller ikke. det er i din hånd og snu det lykke til Jeg startet ikke tråden for å få medlidenhet eller noe sånt. Var vel mer for å se om flere her var like ille som meg, noe jeg er ganske sikker på ut fra mine erfaringer fra virkeligheten. Det som likevel er tendensen her på KG er at alle svarer på de områdene de er best på, mens man lar være å si ting der man er dårlig. Dermed blir jo som oftest gjennomsnittet på saker og ting i overkant høyt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå