Gå til innhold

I hvilken kirke skal dere gifte dere i?


Elma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk tuppelure. Har bodd på Nordstrand før, men forloveden bor der fortsatt og Nordstrand kirke har alltid vært kirken hans. Vi skal også ha festen i menighetslokalet, rett og slett fordi det er praktisk.

Til lillesmurfen: sogner du til St. Olav kirke? Selv hører jeg til St. Hallvard, i hvert fall foreløpig, skal jo etter hvert bli en katolsk kirke i Oslo syd. St. Olav kirke synes jeg er en staselig kirke, har vært der mye i forbindelse med St. Sunniva skole. Synes derimot at St. Hallvard er noe dyster og mørk.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ringblomst!!!

Nei jeg sogner ikke til St Olav, men min fremtidige mann gjør det, han er også døpt der:)

Er forsåvidt enig med deg at St Olav er en nydelig kirke, jeg syns også at St Hallvard kan være litt mørk og dyster.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

St. Olav er kjempeflott -men jeg er blitt vant med den lyse kirken St. Svithun i Stavanger og synes den er så flott. De kunne ha fjernet taket over Alteret for det får et lite preg av kinamat da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringblomst: Jeg er enig med deg at St Olav kirke er staselig! Ser du nevner St Sunniva skole, har du vært elev der ?? Det har jeg, så jeg har også vært mye i St Olav kirke i den forbindelse...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten blitt katolsk forum nå, hihi.

Tyren: jeg var elev der i ni år, er ikke så lenge siden jeg sluttet, var vel i '96. Hvis vi katolikker(?) vil snakke videre kan vi jo gå over til "Er det flere katolikker eller som skal giftes katolsk"?

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi gifter oss 27. juli i Bragernes kirke i Drammen.Har lett etter bilde på nettet, men finner ingen....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi gifter oss i Borgund kirke i Ålesund(31 august)Den ligger i et middelalder museum,og er så vakker.Leter etter bilde,men finner det ikk.

Elisabetha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...