Gjest Lykkeliky Skrevet 2. november 2007 #101 Skrevet 2. november 2007 Ikke noe frukt på meg i dag, eller noen andre dager fo den saks skyld. Er nemmelig allergisk mot all frukt untatt druer. Tåler heller ikke råe grønnsaker......merkelig, siden det skal være så sundt og godt for kroppen!
Rainbow Brite Skrevet 2. november 2007 #102 Skrevet 2. november 2007 Frokost: Banan + ferskpresset appelsinjuice Mellom: Manajuice + kiwi Lunsj: Avocado + tomat Mellom: Usukret tropisk juice Mellom 2: - " - Middag: Spinat, hvitløk
Latee Skrevet 2. november 2007 #103 Skrevet 2. november 2007 1 banan, en halv avocado, en halv brokkoli, 1 mango, et glass mandarinjuice.
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. november 2007 #104 Skrevet 2. november 2007 Har spist et eple, en paprika, en pakke sukkererter og en halv kilo druer som mellommåltid. Til middag ble det for en gangs skyld kokte poteter og gulrøtter (var på besøk - dette er faktisk noe jeg aldri spiser - slike ting i kokt form, altså).
Rainbow Brite Skrevet 4. november 2007 #105 Skrevet 4. november 2007 I går: Manajuice Frokost: Banan + ferskpresset appelsinjuice Lunsj: Banan + manajuice + avocado + tomat Mellom: Kiwi Middag: Avocado + hjertesalat + ingefær Mellom: Kiwi Kvelds: Agurk + pasjonsfrukt + manajuice
Rainbow Brite Skrevet 4. november 2007 #106 Skrevet 4. november 2007 I dag: Frokost: Pasjonsfrukt Lunsj: Avocado, tomat + acaijuice Mellom: Agurk + appelsinjuice Middag: Potet, kålrot, gulrøtter, fennikel, søtpotet, pepperrot, løk, hvitløk + resten av det jeg ikke husker Kvelds: Kiwi + kanskje noe mer om jeg blir sulten igjen
ashera Skrevet 5. november 2007 #107 Skrevet 5. november 2007 1 glass Tropicana ruby, 3 plommer. Hittil. Det ligger to syrlige grønne epler og venter på meg, og det blir broccoli til midag.
Gjest Catwoman Skrevet 8. november 2007 #108 Skrevet 8. november 2007 Foreløpig noen skiver squash på frokostbrødskiva. Igår spiste jeg et epler, noen skiver ananas - ca. en kvart tenker jeg. Litt druer og appelsin. Og en og en halv tomat ca. og masse squash-skiver.
Rainbow Brite Skrevet 8. november 2007 #109 Skrevet 8. november 2007 I går: Frokost: Manajuice + kiwi/pasjonsfrukt (husker ikke hvilken lenger) Tidlig lunsj: kidneybønner, hjertesalat, agurk, granateple + kiwi Mellom: tomat Middag: salat, agurk, mais, tomat
Rainbow Brite Skrevet 8. november 2007 #110 Skrevet 8. november 2007 Frokost: ferskpresset appelsinjuice, manajuice Mellommåltid: kidneybønner, hjertesalat, granatepler, agurk + pasjonsfrukt Lunsj: avocado, tomat + mandarin Mellommåltid: salat, agurk, mais, rødløk + appelsin, ananas & mango smoothie Sen middag: Ingefær Blir sikkert noe mer juice eller en mandarin el
Ambivalent Skrevet 9. november 2007 #112 Skrevet 9. november 2007 Diverse grønnsaker til middag. Potet? Og en kiwi akkurat nå.
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. november 2007 #113 Skrevet 9. november 2007 Som snacks/mellommåltid: fem epler, en gulrot og en paprika. Til middag: En løk, to tomater, en gul paprika.
Rainbow Brite Skrevet 9. november 2007 #114 Skrevet 9. november 2007 Frokost: ferskpresset appelsinjuice + manajuice Lunsj: Kidneybønner, hjertesalat, agurk, granateple + mandarin Mellom: Stort glass ferskpresset appelsinjuice Middag: Spinat, fennikel, løk, grønn chili, hvitløk, vårløk Kvelds: Vet ikke enda, blir nok i hvertfall en pasjonsfrukt/kiwi/mandarin, og muligens noe avocado + tomatstyr
Gjest Tang Lung Skrevet 10. november 2007 #115 Skrevet 10. november 2007 3 kiwier (hater når de ikke er modne) & 1 banan (boikott Bend It !)
Rainbow Brite Skrevet 10. november 2007 #117 Skrevet 10. november 2007 Frokost: Banan + ferskpresset appelsinjuice Mellom: Manajuice Lunsj: Mais, erter, purre, gulrot Mellom: Ferskpresset appelsinjuice Middag: Aubergin, løk, oliven Kvelds: Mandarin foreløpig, blir muligens noe mer etterhvert
Lalique Skrevet 11. november 2007 #118 Skrevet 11. november 2007 Skal vi se..: Det er mye frukt og grønnsaker i smågodt, er det ikke? :rødme: SkumSOPP BRINGEBÆRtopper BJØRNEBÆR BANANsjokolade Ja og så geleFISK
Lund Skrevet 11. november 2007 #119 Skrevet 11. november 2007 Skal vi se..: Det er mye frukt og grønnsaker i smågodt, er det ikke? :rødme: SkumSOPP BRINGEBÆRtopper BJØRNEBÆR BANANsjokolade Ja og så geleFISK :smile: :rosasmil: :-D
Rainbow Brite Skrevet 12. november 2007 #120 Skrevet 12. november 2007 I går: Frokost: Ferskpresset appelsinjuice, avocado + tomat Lunsj: Acai-acerola-cupuacu smoothie Mellom: Mandarin Middag: Frisk salat Kvelds: Mandarin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå