Gå til innhold

Skal du finne ut kjønnet på barnet?


Gjest LilleLala

Anbefalte innlegg

Gjest LilleLala

Vi satt og diskuterte nå om når tiden kommer om vi skal finne ut kjønnet eller ikke... Til nå har det ikke egentlig vært et tema, og vi har tatt akkurat det lit som det kommer... Men gjett om jeg kommer til å bli nysjerrig da! Kommer til å bli vanskelig å få med han på det gitt :fnise: Hva kommer dere til å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen vil beholde spenningen, og ikke vite kjønnet. Han mener halve moroa er å ikke vite det når jeg ligger på føden...

Jeg derimot er overnysgjerrig, og greier aldri i verden å vente ni måneder med å finne det ut! :fnise:

Mannen tror ikke på at jeg greier å holde det for meg selv om jeg vet det, og ikke han. Så derfor så blir det nok til at vi finner ut kjønnet, ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket så vidt om det. På en måte kunne jeg tenkt meg å beholde spenningen, men samtidig er det jo morsomt å vite.

Mannen ville gjerne vite. Så hvis nurket er snilt på UL så vil vi får greie på det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skal vite det hvis jeg kan. Mannen er helt enig. Og forhåpentligvis blir 18 ukers-UL rett før jul! Det blir stas!

Tror både mannen og jeg kommer til å bli knyttet til barnet på en annen måte når vi kan bestemme navn og sånn på forhånd. Men det er jo individuelt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg vil vite det, og mannen min vil vite det hvis jeg vet det, så da blir det vel til det.

UL blir antagelig i begynnelsen av januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sambo vet at jeg er for nysgjerrig til å måtte vente helt til mai for å vite kjønn.. Så hvis lillesprell vil "vise" seg på UL, så vil vi vite det... :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi visste det ikke med vår første, men denne gang vil vi vite det.

Vi skal bare ha to barn, og det føles mest praktisk å vite det denne gang.

Da kan jeg gi bort alle typiske gutteklær om vi skal få jente f.eks. Liker å få sånne ting gjort før fødselen.

Storebroren på snart fem har veldig lyst å vite det, og synes han skal bli med i diskusjonen han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...