Gjest LilleLala Skrevet 27. oktober 2007 #1 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vi satt og diskuterte nå om når tiden kommer om vi skal finne ut kjønnet eller ikke... Til nå har det ikke egentlig vært et tema, og vi har tatt akkurat det lit som det kommer... Men gjett om jeg kommer til å bli nysjerrig da! Kommer til å bli vanskelig å få med han på det gitt Hva kommer dere til å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. oktober 2007 #2 Del Skrevet 27. oktober 2007 Mannen vil beholde spenningen, og ikke vite kjønnet. Han mener halve moroa er å ikke vite det når jeg ligger på føden... Jeg derimot er overnysgjerrig, og greier aldri i verden å vente ni måneder med å finne det ut! Mannen tror ikke på at jeg greier å holde det for meg selv om jeg vet det, og ikke han. Så derfor så blir det nok til at vi finner ut kjønnet, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. oktober 2007 #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vi vil vite det. Er for nysgjerrig til at jeg klarer og la det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaifa Skrevet 29. oktober 2007 #4 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vi er også alt for nygjerrige til å klare å holde ut til fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror nok vi skal vite det og! Vi har så vidt snakka om det. Så vi får se når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. oktober 2007 #6 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi snakket så vidt om det. På en måte kunne jeg tenkt meg å beholde spenningen, men samtidig er det jo morsomt å vite. Mannen ville gjerne vite. Så hvis nurket er snilt på UL så vil vi får greie på det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 5. november 2007 #7 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg skal vite det hvis jeg kan. Mannen er helt enig. Og forhåpentligvis blir 18 ukers-UL rett før jul! Det blir stas! Tror både mannen og jeg kommer til å bli knyttet til barnet på en annen måte når vi kan bestemme navn og sånn på forhånd. Men det er jo individuelt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amyrlin Skrevet 7. november 2007 #8 Del Skrevet 7. november 2007 Jepp. Jeg vil vite det, og mannen min vil vite det hvis jeg vet det, så da blir det vel til det. UL blir antagelig i begynnelsen av januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. november 2007 #9 Del Skrevet 21. november 2007 Her vil vi begge vite kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akila Skrevet 26. november 2007 #10 Del Skrevet 26. november 2007 sambo vet at jeg er for nysgjerrig til å måtte vente helt til mai for å vite kjønn.. Så hvis lillesprell vil "vise" seg på UL, så vil vi vite det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theeseee Skrevet 29. november 2007 #11 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg vil vite, men samboeren min vil ikke. Så da får vi bare leve i uvissthet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 15. desember 2007 #12 Del Skrevet 15. desember 2007 Vi visste det ikke med vår første, men denne gang vil vi vite det. Vi skal bare ha to barn, og det føles mest praktisk å vite det denne gang. Da kan jeg gi bort alle typiske gutteklær om vi skal få jente f.eks. Liker å få sånne ting gjort før fødselen. Storebroren på snart fem har veldig lyst å vite det, og synes han skal bli med i diskusjonen han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå