Gå til innhold

Myagi blir kvinne.

myagi

Anbefalte innlegg

kan sparke mer jeg.

liker å sparke faktisk.

*sparke litt tilfeldig i luften for å vise hvor flink jeg er til å sparke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, fantastisk!

endelig funnet noen som lar meg sparke dem litt.

du skjønner sambogutt liker ikke helt denne sparkinga. han blir faktisk alltid irritert om jeg vil sparke han.

hvordan står det ellers til da, myagi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rister på hodet over CeNedrasambo: :blunke:

Ellers går det veldig bra du!

Sola skinner,alle er blide og fornøyde og jeg skal se baby i dag!

Har en venninne som fikk en kjempe av en gutt på onsdag!

4720 gr og 55 cm! Ingen liten tass. :D

Jeg gleder meg til neste helg for da skal vi jentene fra jobben ut på byen en tur.

Vi skal spise,feste og så har vi leid rom på ett pensjonat i Hegdehaugsveien.

Jeg har en kunde som jobber på Blue Moon i Oslo og hun skal reservere bord til oss der,og det er hyggelig for køen har alltid gjort at jeg gidder ikke å gå dit. :roll:

Også har jeg fått flattjern (strekketang kaller noen det) og det er jeg glad for for da kan jeg være fin på håret når jeg vil! :D

Har hår av type halvkrøllete og uregjerlig. :x

Nå skal det bli godt med litt frokost kjenner jeg.

Du da CeNedra? Noe spennende som skjer? Har du hatt ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ferie for studenter....må jo jobbe alt jeg kan nå i sommerferien... har bare vært en tur hjem til familie. ellers jobber jeg hver dag nå.

er forresten forelska eller noe igjen. i gammel kompis.bra han ikke bor her. fordi jeg er jo kjempeglad i sambogutten.... så har ikke helt bestemt meg om det er bra eller dårlig å ha kribling i magen over en annen en den jeg bor med. skreiv en lang tråd om det på samliv-plassen om du vil lese mer om mine kvaler... :)

ha en flott søndagsfrokost da! her er vi blakke (pluss glemt å kjøpe brød)og spiser kun en banan til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den bananen smakte da! :blunke:

Jeg har ikke fått lest historien din enda,men følelser for andre enn den du er sammen med er kjipe greier. :-?

Føler med deg! Man blir så innmari i tvil og har dårlig samvittighet på alle kanter samtidig som det kribler i magen!!

Uff!!!

Glad jeg slipper det,men jeg har vært der! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg sånn til mandag..... :(

Jeg skal til legen og ta ut spiralen min,også sette inn hormonspiral. :o

Jeg liker ikke leger.

De er ett skummelt folkeferd. :x

Jeg liker ihvertfall ikke den grusomme stolen,ubehagelig som få,og i tillegg sitte der og sprike midt i ansiktet på ett fremmed menneske. :cry:

:grøss:

Bare å sette inn spiralen satte meg helt ut og jeg hadde vondt i magen i dagesvis etterpå,nå skal det altså ut med den og inn med en ny.

:sukk:

Forhåpentligvis så bedrer situasjonen seg for meg etter dette.

Jeg har jo mensen ca annenhver uke og de fleste kan sikkert forestille seg at det ikke er noen dans på roser. :roll:

Jeg gruer meg litt mindre nå.

Pittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi.oi oi. stakkars deg. jeg liker heller ikke doktorer. men det går sikkert bra altså. krysser fingrene for smertefri mandag for deg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Dyrt er det og vondt gjør det!

Jaja,jeg tar en dag av gangen i morgen skal jeg ut med jentene på jobben!

Det blir nok gøy!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så ille faktisk! :D

Litt ubehagelig var det jo,men jeg fortalte legen at jeg gruet meg veldig og at jeg hadde vurdert å trekke meg. :(

Hun var veldig flink!

I går tok jeg en avgjørelse jeg føler meg veldig vel med og det er at nå skal jeg slanke meg!

Ikke noe brus eller godteri på denne jenta!

Begynne og trene igjen skal jeg også!

Jeg har ikke så veldig mye tid til sånt egentlig,men det får jeg bare finne!!

Besluttsom nå!

Jeg er veldig fornøyd og lever godt med bare å drikke vann.

Tenker over hva jeg putter i meg og passer på å spise en del grønnsaker.

Ett godt tips jeg har hørt er:

"Spis frokost som en konge,lunsj som en prins og kvelds som en fattigmann."

Det sies ingenting om middag,noen som bekymrer meg litt,men jeg går ut ifra at følger skalaen og ikke er helt borte. :o

Tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sitatet er vel egentlig som følger:

Spis frokost som en konge, lunsj som en prins og middag som en fattigmann. Kvelds er vel opprinnelig ikke nevnt i denne 'regla'. Middagen i dette tilfellet inntas vel etter 18 på kvelden. Dette er en 'ideell' måte å spise på fordi man trenger mer energi på morgen/formiddag/dag enn man trenger på kvelden, og at man da ikke ligger og ikke får forbrent de tunge middagskaloriene på natta. Men dette visste du antagelig, bare jeg som skal 'brife' :P

Koselig dagbok forresten :D Jeg elsker å snoke, og du skriver altfor sjelden - så heng i, jente! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Takk Jolie!

Visste ikke at jeg hadde en "snoker."

:smigret:

I dag har jeg hatt en lang og slitsomt,men morsom dag på jobben. :D

Vi startet salget vårt i dag og det er alltid gøy for alle liker å handle klær til en billig penge,og jeg trenger å rydde lageret mitt. :blunke:

I dag har ett fått ett dilemma for jeg har blitt oppfordret til å søke en høyere stilling,men det er på ett annet senter (jeg trives veldig godt her jeg er)og jeg vet ikke om jeg er klar for en så stor utfordring. :-?

Men jeg er jo veldig smigret og tar det som et kjempekompliment!

Veldig,veldig hyggelig synes jeg det var. :D

Så nå knaker det i tenkeboksen kan man si.

Den nye jobben ville isåfall ligge i gangavstand hjemmefra,men det vil bli mye roligere der enn det jeg er vant til nå og ikk eminst hva jeg er vant til fra min tid som bartender.

:veier for og imot:

Noen som har noen råd?

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS, jeg synes du skal ta sjansen og bli sjef i høyere stilling!!! man må jo bevege seg oppover om man har sjansen.. tenk tilslutt får du egen butikk:)

god helg til deg, og superbra at det gikk bra på mandagsavtalen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har ligget våken mesteparten av natten og har bestemt meg for å søke!

Personen som oppmuntret meg til å sende søknad ga meg veldig selvtillit og sa hun var der for å backe meg opp. (Hun kommer fortsatt til å være min sjef)

Uansett så blir jeg ikke skuffet om jeg ikke får den (jo litt :blunke: );men jeg har det veldig bra der jeg er nå.

God helg til deg også CeNedra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av motgang blir man sterkere sies det.

Er det sant?

Håper det.

Har møtt en del motgang,men jeg vet ikke om jeg føler meg noe særlig sterkere. Tvert imot.

Føler vel heller at hver gang jeg får noe imot meg så er grensen for at jeg ikke orker mer kommet litt nærmere.

Det eneste må vel være at jeg har lært mer å kjenne igjen tegnene.

Jeg vet det før det skjer liksom.

Nå kommer det til å skje noe som kommer til å bringe meg ut av balanse en stund.

Sukk.

Jeg har vondt inni meg.

Jeg hater å angre på ting for det er så lite nyttig.

Må prøve å gjøre det beste ut av ting. Jeg må stå for mine valg.

Men det er så slitsomt noen ganger.

Lei meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, leit å høre! Virker som om du ikke vil si så mye konkret om hva som plager deg, så da er det ikke så lett å gi noen råd. Men vil gi deg en lang varm *klemmmm*. Ønsker det beste for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg skrive søknad til det som forhåpentligvis blir Min Nye Jobb :D

Føles litt absurd siden jeg akkurat har fått ny jobb som jeg er kjempeglad i,men samtidig veldig spennende.

Fortsatt så er det helt greit om jeg ikke får den for jeg har det så bra her jeg er,men litt nederlag blir det jo hvis jeg ikke er bra nok.

Var på fest i går så formen er litt laber i dag,men alt er bra og humøret er på topp.

Hadde en liten downer her i går,men jeg er ikke anonym på nett så jeg vil helst ikke snakke om det.

Og som sagt så er det over for nå.

Myagi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...