Gå til innhold

Myagi blir kvinne.

myagi

Anbefalte innlegg

I dag er det fredag...

..og jeg skal ut! 100 år siden sist virker det som! :roll:

Skal først på ost og kjeks hos min nye sjef og bli kjent med resten av kollegaene mine. :D Det er jo ikke lenge til vi åpner nå!

Veldig spent på hvordan de andre jentene er.

Hva jeg synes om de og hva de synes om meg. Jeg skal jo være sjefen deres jeg også.

Tenker på hva jeg skal ha på meg,(typisk jente jada),men nå er det jo litt spesielt.

De andre har jo kanskje fått jobben fordi de er flinke med klær eller noe.

Det er jo ikke jeg. Føler jeg. :-?

Tenke,tenke. :roll:

Lager cd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

:Sliiiten:

Jeg har begynt i nye jobben min! Det tar helt av!

Denne uken har jeg jobbet...skalvise... 66 timer bare!

På nye fliser! Har byttet sko 2 til 3 ganger daglig! Enda så er det i morgen igjen!

Det er moro da. Kjempegøy er det faktisk!

Vi har så mye kule klær!

Trendy klær og klassiske klær og sommerklær og billige klær og bare dødsbra klær!

Jeg er så fornøyd!

Vi slo budsjettet i går med 50000 og lå foreløpig 25000 over da jeg gikk klokken fem.

Det er kult!

I dag skal jeg se på mitt første Idol program,jeg har ikke hatt fri en eneste fredagskveld så jeg har fått sett det,men i dag blir det rødvin i glasset og alene-kveld siden samboer er i Roma.

Håper jeg rekker og titte innom her før jeg sovner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke den før nå jeg!

Ha en fin kveld du også! Det får bli denne kvelden det da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei!

Ja det er kjempegøy!

Jeg er positivt overrasket faktisk!

Jeg har hatt lyst til å jobbe med klær lenge,men jeg har egentlig aldri vært særlig opptatt av mote. Faktisk vært veldig anti-fashion og nektet å tråkke rundt i samme klærne som alle andre bruker. I tillegg så har jeg hørt mye om at det er kjedelig i stille perioder osv.

Det viser seg at kjedelig er det ihvertfall ikke! Vi har alltid masse å gjøre og er det ikke kunder så er det nok å finne på! Den uttalselsen må ha kommet fra noen som har problemer med å aktivisere seg selv har jeg funnet ut. :wink:

I tillegg så trenger man ikke se ut som alle andre selv om man går kledd i siste skrik,det gjelder bare å få sin personlige vri på ting har jeg funnet ut. Vi har jo så mye basic klær også så jeg er storfornøyd!

Jeg har vært veldig heldig for jeg har fått jobb som ass.butikksjef med èn gang og det gir meg jo mer ansvar og oppgaver.

Jeg har bl.a. fått ansvar for dukkene og har allerede vært stedfortreder for butikksjefen i 4 dager. (har jobbet i 3,5 uker.)

Noen av grunnene til at jeg synes det er gøy er at jeg får utfordret kreativiteten min hver dag og jeg blir kjempestolt hver gang jeg virkelig kan hjelpe noen. Når man ser at kunden er kjempefornøyd og glad.

Det varmer.

Jeg vurderer å ta noe utdannelse etterhvert og kanskej med tiden bli stylist eller noe. Dette ligger langt frem i tid da.

Nå har jeg det kjempebra akkurat her hvor jeg er. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut:)

Før hadde jeg liksom lyst til å jobbe i klesbutikk, men så ombestemte jeg meg. Det var kanskje mest da jeg var 16-17 og tenkte på om man fikk gratis klær der og greier og greier.. Men så siden virket det så uuuutrolig kjedelig, men det spørs jo sikkert hvilken butikk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok veldig an på butikken ja. I dag var daglig leder for Bestseller Norge innom og sa at vi har Norges fineste Vero Moda butikk!

:stolt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Hei myagi! :D

Lurer litt på jeg, hvordan fikser du/dere det med barnepass når du jobber senvakt på butikken?

Er det mannen din som er hjemme med Sarah da?

Jeg har lyst til å bytte jobb, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det med pass av knøtten min. Han er 11 mnd når jeg skal begynne å jobbe igjen.

Kjæresten min jobber sent en dag i uka, ellers til 17... Det kan bli litt krøll med barnehage og dagmamma osv ser jeg for meg. Vil ikke bli i kjedelig jobb heller...

Nok om DET. :ler:

Hvordan løser dere dette?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gubben jobber til 15.00 så han henter Sarah hver dag. Jeg leverer hver dag. Han har henne når jeg jobber sent og han har henne på lørdager.

Jeg jobber jo som bartender i tillegg så jeg har en utrolig snill mann som er hjemme mye.

Hvis dere begge jobber til 17.00 så får dere fort ikke hentet barnet før nærmere 18.00 og det er nok litt sent...

Men det kommer jo an på dine vakter. De fleste dagmammaer/barnehager burde ha forståelse for at man jobber til ihvertfall 16.00!

Hvis du får deg en ålreit sjef så kanskje du kan løse det slik at du får jobbe tidlig den dagen mannen din jobber sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Denne dagboken blir ikke så flittig brukt gitt...

Jeg jobber fortsatt mye,men det er i ferd med å roe seg litt og det er deilig. Da har jeg litt mer fritid og er litt mer våken.

Det har vært en utrolig spennende måned med masse action.

Toppen av kremen for oss var selvsagt da direktøren for Bestseller Norge kom og fortalte oss at vi har Norges fineste Vero Moda butikk!

Da var det verdt alt strevet... :D

Jeg trives fortsatt kjempegodt.

Styrer med å kle på dukkene mine 1-2 ganger i uken,er med på å bestemme hva som skal hvor i butikken og igjen så er det jo bare så gøy med alle kundene!

Virkelig finne ett flott antrekk til noen som blir kjempetakknemlige er bare så artig!

Sarah vokser og blir stor og lærer nye ting hele tiden. Snakker og danser og synger og vasker og kaster søppel også faktisk!

Tida flyr.... :o

I dag har vi vært i Gøteborg.

Mr.Myagi stilte jo ut bilen forrige helg og kom hjem med pokal og greier så da måtte vi til Gøteborg og fikse litt på doningen.

Det var helt ok.

Jeg fikk nye sko. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

:oops:

Jeg tenkte på det i går faktisk at det er på tide å få fortgang i sakene....

Takk for spark i rumpa CeNedra! :D

I dag har jeg hatt første dag på jobb etter en kort ferie!

Jeg og Sarah har vært en tur hos min mor noen dager og slappet av.

Det var deilig.

Å komme tilbake på jobb var helt ok,jeg har ikke vært borte så lenge at jeg har rukket å savne det noe særlig.

Men jeg er jo en liten workaholic så helt lett har det ikke vært å ikke ha noe å henge fingrene i.

Nå hører jeg min kjære kommer hjem etter sykkelturen sin,så jeg skal gå å si hei.

Også skal jeg legge meg........... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...