Gå til innhold

Billige kalendergaver


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er alt noen tråder her om kalendergaver, men jeg synes så mange av forslagene der er ganske dyre. Så her ønsker jeg å lage en tråd for billige eller gratis kalendergaver. Så billige som mulig, men kanskje en makspris på 30 kroner kan være noe å rette seg etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alt noen tråder her om kalendergaver, men jeg synes så mange av forslagene der er ganske dyre. Så her ønsker jeg å lage en tråd for billige eller gratis kalendergaver. Så billige som mulig, men kanskje en makspris på 30 kroner kan være noe å rette seg etter?

Makspris per dag eller??

Dette er min plan, som skal koste 200 eller mindre.. Dette er bare førstutkast, så, det blir sikkert aderledes tilslutt, men et utgangspunkt:

1 Hjertesjokolade (kjøpte et nett med mange i til kanskje ti kroner)

2 Leppomade (ikke så sikker på den da :tunge1:)

3 Hjertesjokolade

4 Krus med navn eller noe skrift på, fem kroner på IKEA

5 Love harts

6 Julenissesjokolade

7 Flaxlodd (tror de billigste er 10 kroner)

8 M-julemagasin

9 Hjertesjokolade

10 Hjertesjokolade

11 Julepynt

12 Flaxlodd

13 Løsvektgodis (hjerter og sånt)

14 Masasje-gavekort

15 Hjertesjokolade

16 Julemarsipan

17 Julepynt

18 Julepynt

19 Julenissesjokolade

20 Hjertesjokolade

21 Julebrus

22 Gavekort på kyss

23 Flaxlodd

24 JULEGAVE (ingen kalendergave på julaften :tunge1:)

Nå var dette til kjæresten min da.. Ganske "klissete" kalender, men det driter jeg i. Hvem skal du gi til?? Kanskje lettere å gi tips når man vet alder og kjønn og selvfølgelig om det er barn eller kjæreste eller hva nå enn..

Endret av jente89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gi til kjæresten min og klissete gaver er helt ok!

Maksprisen var tenkt per dag, ja. Men som sagt så billig som mulig, kanskje et par litt dyrere ting som dusjsåpe og slikt (fremdeles under 30 kroner) som vi jo ellers også kjøper. Problemet mitt er at han ikke spiser noe særlig søtsaker, jeg kan bruke hjertesjokolade eller tyggig en gang eller to, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Pakke® med bondegårdsdyr/afrikadyr/sjødyr/etc og del dem opp i mange pakker.

Duploklosser og de dem opp.

Poser med godteri; del opp og ha til lørdagen (sparer du lørdagsgodteriet...)

Opplevelser/aktiviteter/lese en bok for dem/la dem se en juledvd du har/juleversted etc

Klistremerkeark, glansbilder, smånips barna liker.

Kinderegg, kjærlighet på pinne, annet godteri dersom du ikke er av den oppfatning at sukker er kun forbeholdt lørdag og helligdagene/selskapene...

Tegnesaker/blokk/aktivitetsleke (til julaften som er en lang dag...)

Små lekebiler, slips etc til gutter

Hårstrikk, klemmer, hårbånd etc til jenter

Alt kommer ann på alder og kjønn på mottager. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke® med bondegårdsdyr/afrikadyr/sjødyr/etc og del dem opp i mange pakker.

Duploklosser og de dem opp.

Poser med godteri; del opp og ha til lørdagen (sparer du lørdagsgodteriet...)

Opplevelser/aktiviteter/lese en bok for dem/la dem se en juledvd du har/juleversted etc

Klistremerkeark, glansbilder, smånips barna liker.

Kinderegg, kjærlighet på pinne, annet godteri dersom du ikke er av den oppfatning at sukker er kun forbeholdt lørdag og helligdagene/selskapene...

Tegnesaker/blokk/aktivitetsleke (til julaften som er en lang dag...)

Små lekebiler, slips etc til gutter

Hårstrikk, klemmer, hårbånd etc til jenter

Alt kommer ann på alder og kjønn på mottager. :jepp:

Tenkte jeg bare skulle komentere at det var til kjæresten og ikke barna denne kalenderen skulle til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
Det er alt noen tråder her om kalendergaver, men jeg synes så mange av forslagene der er ganske dyre. Så her ønsker jeg å lage en tråd for billige eller gratis kalendergaver. Så billige som mulig, men kanskje en makspris på 30 kroner kan være noe å rette seg etter?

Tenkte jeg bare skulle komentere at det var til kjæresten og ikke barna denne kalenderen skulle til ;)

Kan ikke se at det blir spurt om, men da er det bare å overse innlegget mitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også gi til kjæresten min og klissete gaver er helt ok!

Maksprisen var tenkt per dag, ja. Men som sagt så billig som mulig, kanskje et par litt dyrere ting som dusjsåpe og slikt (fremdeles under 30 kroner) som vi jo ellers også kjøper. Problemet mitt er at han ikke spiser noe særlig søtsaker, jeg kan bruke hjertesjokolade eller tyggig en gang eller to, men ikke mer.

Tada!! Her er det :fnise:;) Men uansett, gode ideer om man har barn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada; det er problemet med gjester; en vet aldri hvem som er hvem. :fnise:

Tada; enig med Maya, jeg skjønte heller ikke at det var samme gjest her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Mange helsekost/parfymerier selger små flasker med diverse oljer. En ide kan være massasjeolje en dag, og gavekort på massasje den neste. Eller å gi et lys, som etterfølges av en romantisk hjemmemiddag på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...