Gå til innhold

Mafdets


Mafdet

Anbefalte innlegg

Søvn, vitamin C, omega 3, og ikke for mye stress. Ellers påstås det at et kosttilskudd som heter Avantgarden skal styrke immunforsvaret, men lommeboka mi fikk så vondt, så jeg stoppet etter en måned.

For meg som ivrig te-drikker gjorde det underverker å kutte ut søtstoff i teen - så slipper blodsukkeret mitt å vingle opp og ned hele tida.

*noterer*

Søvn er kanskje det største problemet, jeg eier jo ikke døgnrytme. Sukk.

Jaja.

Fy søren, jeg er virkelig überstøl i dag! Lårene og rumpa har det veldig, veldig, veldig vondt. Jeg ser ut som en høygravid gås når jeg går. Sattan. Men det var skikkelig deilig med første ordentlige treningsøkt på over 5 uker i går. Og han jeg trente med kjører meg knallhardt, og det er så gøy! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SMS-dialog mellom meg og min mor i kveld:

Mamma: hvordan går det med deg?

Mafdet: det går til helvete, jeg er sjuk IGJEN!

Mamma: sikker på at det ikke er han fyren du treffer du er allergisk mot, du har vært sjuk siden du traff ham! Muhahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun er kul, også har hun absolutt 0 tro på meg i kjærlighetslivet. "Jaja, det har jo ikke akkurat vart før, så jeg tror det ikke før jeg ser det". Takk skal du faen meg ha, mamma. :ler:

Nå sitter jeg og siser popcorn og synes synd på meg selv fordi jeg er syk. Men mer enn det tenker jeg på at jeg er veldig heldig som har truffet K. Vi snakket på telefon i kveld (han pendler, så er mye borte), og han er heldigvis veldig god på å snakke om fremtid og sånt. Jeg tør jo ikke nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete. Jeg håper ikke det er J eller noen andre jeg kjenner som er drept - eller skadd - i Afghanistan. Ja, det er selvfølgelig like ille for dem det gjelder uansett hvem av soldatene det er. Men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...