Gå til innhold

Mafdets


Mafdet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I det siste har det skjedd ganske mye. Jeg har gått fra å være en forvirret, smålei, evig singel-kandidat til å ha begynt i ny jobb som jeg stortrives i og til å ha møtt en mann som faktisk er lovende. Så lovende at jeg må ta meg selv i å tenke på ham støtt og stadig og virkelig glede meg til å se ham igjen. Den er ny. Veldig ny. Jeg er jo Drånningen av Likegyldighet (ja, jeg vet at dronning ikke skrives med å, for eventuelle med-språknazier).

Det kjipe er at jeg aldri sover, for det får jeg ikke til. På torsdag skal jeg til legen å grine meg til noe innsovingsdop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å reise igjen. Siste helgetur utenlands var i juni, og forrige "skikkelige" tur var i desember i fjor. Jeg savner å slenge på meg ryggsekken, ta frem kartet og bare velge en retning litt på måfå.

Jeg har startet en tråd i reiselivsforumet om den transsibirske jernbane, og selv om enkelte synes jeg er jævlig dårlig på å Gugle, håper jeg å få noen tips der. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg vil legge det opp enda, og de nettsidene jeg har funnet har det stått mest overfladisk. Jeg vil høre hvilke valg andre har tatt, hva de var fornøyde med og hvilke valg de ville tatt annerledes, så kan jeg kanskje dra nytte av de erfaringene.

Jeg ble også snytt for to Afrika-turer i fjor, en til Kenya og en til Rwanda. I Kenya skulle vi bo hos faren til en bekjent, og dermed få heldagsguide - det hadde vært helt utrolig bra. I Rwanda var det bryllup, men jeg fikk ikke fikset fri fra jobben. Synd. Håper å kunne ta opp planene senere.

Siden det tar litt tid med planlegging og oppsparing til slike turer, kunne jeg også tenke meg å ta en langhelg i en europeisk by - kanskje Praha? Jeg har vært der, men det er noen år siden. I sommer var jeg i Riga. Noen som vil anbefale noe annet?

*rastløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Da hilser jeg pent, og antar at du ikke er en av de jeg vanligvis kommuniserer med som plutselig har gjenomgått et hamskifte.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hilser jeg pent, og antar at du ikke er en av de jeg vanligvis kommuniserer med som plutselig har gjenomgått et hamskifte.

Jeg hilser mer eller mindre pent tilbake!

Jeg har ikke vært her på lenge, så det kan godt være at vi ikke "kjenner" hverandre.

...

Jeg har klart å rote bort koderen til nettbanken min. Igjen. Er det noe som skulle hatt alarm, så er det den.

I kveld skal jeg - hvis jeg finner den igjen :s - drikke en god del vin sammen med S og A, siden jeg har fri imorgen. K kommer også imorgen, så det blir en fin dag (forhåpentligvis, hilsen min negative indre stemme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin og venninne. Beregnet tid å bruke: cirka 1 - 2 timer.

Endte opp med altfor mye rødvin, 6 timers engasjert prat og sjanglende hjem for litt siden.

Gud, så godt å ha fri i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg å forsove meg til en legetime klokka 12. :briller:

Heldigvis bruker jeg Byporten Legesenter - hør det alle sammen, BYPORTEN LEGESENTER *reklamerer - og alt gikk greit, jeg fikk ny time og var til en kjempemorsom og flink og flott lege, en slik som var så hyggelig at jeg egentlig ikke hadde lyst til å gå (okei, jeg er litt rar).

Jeg fikk innsovingstabletter, så nå får jeg forhåpentligvis mer søvn enn 2 timer i løpet av en natt. De siste 4-5 ukene har jeg sovet i snitt kanskje 4 timer hver natt, og forrige natt sov jeg i 15 minutter. :grine: Ikke rart jeg blir litt snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så spennende for deg! Kjenner meg så igjen i den kriblinga i magen... Har det stadig, jeg, selv om jeg har holdt på i snart 11 uker med denne fyren... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Morgan le Fay

Søvn, vitamin C, omega 3, og ikke for mye stress. Ellers påstås det at et kosttilskudd som heter Avantgarden skal styrke immunforsvaret, men lommeboka mi fikk så vondt, så jeg stoppet etter en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som ivrig te-drikker gjorde det underverker å kutte ut søtstoff i teen - så slipper blodsukkeret mitt å vingle opp og ned hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...