Gå til innhold

I Tåkeheimen

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søte Tåka :klemmer: Her kommer en vits til deg :jepp:

En liten gutt satt og bladde i den gamle familiebibelen. Fascinert snudde han de gulnede sidene i den gamle boken.

Plutselig var det noe som falt ut. Han plukket det opp, og så at det var et tørket løv som hadde vært presset inn mellom sidene.

Mamma, mamma, se hva jeg fant!

Hva er det kjære?

Jeg tror jeg fant Adams undertøy! :fnise:

:vinke: en fin dag Tåka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hufse-tufsa

:ler: den var søren meg ikke dum, ulva. hvor tar du det fra???

og hei på en søndag til tåka-moren, som sikkert snart dukker opp igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og lager liv i tråden din Tåka, og håper du liker det du ser :jepp:

Vet du hva, sa den ene 5-åringen til den andre

Jeg fant en kondom på verandaen, jeg :jepp:

Å jasså, sa den andre.

Men du, hva er en veranda for noe da :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten vits på tirsdags morgenen

Å dra den langt...

To menn sitter på en bar og drikker seg snydens. Plutselig blir den ene dårlig og spyr utover klærne sine.

– Herregud, nå kommer kona til å kvæle meg, jamrer han.

– Slapp av, sier den andre. Bare stikk en tohundreseddel i brystlommen. Når kona spør, sier du at en fyr spydde på deg og stakk to hundre kroner i lomma di, til rensing av klærne.

De fortsetter drikkingen et par timer til, inntil de blir nektet. Så kreker de seg hjem, og den ene får straks en skikkelig overhaling av kona.

– Ditt motbydelige krek, du stinker av sprit og spy og ser helt forjævlig ut, klager hun.

Mannen svarer så langsomt og distinkt han kan..

– Der tar du feil, det er ikke sånn som du tror. Jeg tok nemlig bare en eneste drink, men en annen kar ble dårlig og spydde utover meg. Han hadde fått i seg for mye, eller så tålte han ikke alkohol. Han var fryktelig lei seg og ga meg to hundre kroner til rensing av skjorten. Bare ta en titt i skjortelommen min.

Kona stikker fingrene i skjortelommen hans og drar frem fire hundre kroner.

– Men her er det jo to tohundrelapper, sier hun.

– Veeel, du skjønner... han skeit i buksa mi også....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten vits på torsdags morgenen:

Ekstremt smart datamaskin

En dag hadde Bill så vondt i armen at han sa til kompisen sin, "Jeg har ekstremt vondt i albuen.. Tror du jeg bør besøke en legen?"

"Nei, ikke gå til legen.. Besøk heller den nye datamaskinen på apoteket!! Den kan finne ut hva som er galt med deg mye raskere og billigere enn en lege! Bare gi den en skvett av urinen din og legg ved 50 kroner.", sa kompisen

”Jeg har nå ingenting å tape”, tenkte Bill, så han fylte opp et lite glass med urin og gikk til apoteket. Når han kom frem tømte han urinen oppi beholderen ved siden av datamaskinen og puttet på 50 kroner.

Datamaskinen begynte å lage mange merkelige lyder, og av og til så kom det også noen ekstremt sterke lysglimt.. Etter en liten stund kom det ut en liten notis med følgende tekst:

Du har tennisalbue

Hold armen fuktig i varmt vann

Unngå tunge løft

Du vil være bedre innen 2 uker

Sent samme dag, så satt Bill å tenkte over hvilken fantastisk teknologi denne datamaskinen inneholdt og hvordan den kan forandre verden for alltid.. Han lurte også på om det gikk an å lure denne datamaskinen så for å prøve så fant han et glass og tømte litt vann fra springen oppi sammen med litt avføring fra hunden, urin fra konen og urin fra datteren.. Og som om dette ikke var nok så onanerte han og slapp en liten dæsj sæd i glasset.

Når han var kommet til datamaskinen tømte han innholdet av glasset i beholderen og puttet på 50 kroner.. Etter en liten stund så kom en liten notis med følgende skrift:

Springvannet ditt er forurenset

Begynn å kjøp vann på flaske

Hunden din har ormer

Kjøp vitaminer til den

Datteren din går på kokain

Få henne på avvenning

Konen din er gravid med tvillinger

De er ikke dine

Skaff en advokat

Og hvis du ikke slutter å onanere, så blir tennisalbuen din aldri bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny vits jeg akkurat fikk på mail:

En blondine ringer til kjæresten sin og sier: "Kan du komme over og hjelpe

meg. Jeg har kjøpt et kjempe-puslespill, og jeg finner ikke ut hva jeg skal

gjøre. Kjæresten hennes spør: " Hva skal det bli, når det er ferdig?"

Blondinen sier: "Etter bildet på esken, så skal det bli en hane".

Kjæresten bestemmer seg for å gå over og hjelpe henne. Hun lukker ham inn,

og viser ham alle brikkerne på bordet. Han ser på brikkerne et øyeblikk. Så

ser han på esken. Så sier han: "Det spiller ingen rolle hva vi gjør. Vi

klarer aldri å legge disse brikkene, sånn at de kommer til å ligne på en

hane".

Han tar hånden hennes og sier: "Nå tar vi en kopp kaffe og så......" Han

sukker dypt...... "Så heller vi all Corn Flaksen tilbake i pakken igjen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mine duer! ;) Dette var en stor overraskelse, kjempekoselig at dere har laget en dagbok til meg, mye morsomt å lese her. :skratte: ble litt rørt faktisk, hadde ikke regnet med dette her i det hele tatt. Har vært hjemme på perm hver helg, men har ikke vært noe særlig på pcn når jeg har vært hjemme.

Har det forøvrig fint på Glittreklinikken i Hakadal. Kjent med masse nye mennesker og har trent og trener masse. Godt å bli i bedre form ;)

10000 røde :roser: til dere.

Mange :klemmer: fra Tåka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...