Gå til innhold

I Tåkeheimen


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

På tide å starte en egen tråd for vår kjære venn Tåka :)

Og hva er vel bedre enn å overraske henne med en egen tråd, mens hun selv er bortreist en tid :)

Håper du blir glad for det, Tåka og at du skjønner at vi savner deg, og gleder oss til du er tilbake hos oss med alle dine sprell og kommentarer :jepp:

:velkommen: til din egen tråd

:klemmer::klemmer: i massevis fra nettvennene dine :)

P.S: Du får lage en link når du kommer hjem, slik at den synes i dine innlegg og ikke i mine :jepp:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hufse-tufsa

:5: godt jobba, ulva! heia tåketråden. håper mange er innom her nå, så vi holder tråden varm til sjefståka sjølv kan overta regien.

:juhu: :juhu: :juhu: :skaal::skaal::skaal::duskedame::duskedame::duskedame:

gratulerer med ny tråd, tåka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hufsa :klemmer: Fint du likte den. Håper Tåka også gjør det :jepp:

Har reklamert til de som pleier å besøke trådene våres iallefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa

det var jo tåka som laget bursdagsbloggen til meg, så jeg er helt sikker på at dette faller i smak.

nå må folk bare strømme på og skrive noen linjer, så det er mange linjer til frøkna kommer innom.

tenker hun blir :hjerter_rundt::overrasket::smilbla::sminkedokke::tommelsmil:;) da altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en svenskevits:

I går ble jeg voldtatt av en svenske, sier Lise

Hvordan vet du at han var svensk, svarer Ida

Fordi jeg måtte hjelpe han vel, kommer det fra Lise :ler:

Og så skal jeg prøve å finne et fint bilde til Tåka, fra mitt eget album :)

Fant et. Dette tok jeg i hagen i sommer. Lå på gresset en vakker solskinnsdag, og tittet opp. Bilde av dette treet ble altså tatt liggende på bakken. Synes det ble litt fint jeg :jepp:

post-11787-1193154729_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Tåka

Måtte innom og kikke på din nye tråd, selv om du ikke har sett den selv enda.

Håper du stikker innom oss snart

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glow, jente79 og Morgensol: Takk for at dere hjelper oss å holde tråden til Tåka levende til hun kommer hjem :klemmer:

Gleder meg til hun er på pass igjen. :jepp:

Savner Tåka jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tåka og godmorgen til deg der du er :)

Fikk en smsvits på mobilen i går kveld. Den er lang, men:

En gammel dame kom slepende med to svarte søppelsekker. Det var et lite hull i en av sekkene og en hundrelapp datt ut.

En politimann så dette og spurte damen hva som stod på.-Takk snille konstabel, sa damen- hele sekken er full av hundrelapper!!

Men tro ikke at jeg har stjålet dem!!

Jeg bor like ved fotballbanen og mennene pleier å pisse i hagen min, når det er kamp.

Og da står jeg på lur med hekksaksen min og sier: Hundre kroner- ellers klipper jeg den av!!

Det var ingen dum ide, skrattet politimannen. Er det hundrelapper i den andre sekken også?

Nei!! Det er jo ikke alle som betaler :fnise:

:goodbye: Tåka. Gleder meg til du kommer tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder må du også ha i tråden din Tåka. :jepp:

Her kommer et som er tatt for noen år siden. Plassen heter Helleren og det er ganske skummelt å gå opp der, for ikke å snakke om inn.

Nå er det museum, men i mange år bodde det folk her, og naturlig nok var det en plass som skjermet godt for været. :)

De har også funnet rester av boplasser fra vikingtiden i omårdet der.

post-11787-1193319697_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa

hei tåka. har du kommet til byen der jeg bor i dag tro? her er tåke og surt, men du er jo ikke sur ----- så, nei....... *rister på hodet i stille undring*

du er i alle fall savnet her, som du kanskje ser i helgen. nåde deg om du ikke blir glad for denne tråden :fnise:

jeg har ingen bilder å legge inn, har verken mobilkamera eller digitalt kamera. føler meg håpløst på avveie i samfunnet :lete: tror jeg må vurdere å kjøpe et kamera. i dag hentet jeg bilder på gamlemåten og der var så mange fiiiiine bilder jeg godt kunne lagt ut her...

har ingen vitser å komme med heller. men trenger jo ikke det når ulva er så generøs og legger inn en masse morsomme vitser. jeg har kanskje en blondinevits, om ingen tar seg nær av den..? :sjenert:

vet dere hvorfor blondiner ikke kan stå på vannski?

- fordi de legger seg ned så snart de blir våt mellom beina.

åfytterakkernda, denvarikkesnill... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det freddan :jepp: Lurer på om du kommer hjem på perm jeg Tåka :jepp:

Uansett så må du ha en fin dag, og du skjønner nok at vi tenker på deg og savner deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder må du også ha i tråden din Tåka. :jepp:

Her kommer et som er tatt for noen år siden. Plassen heter Helleren og det er ganske skummelt å gå opp der, for ikke å snakke om inn.

Nå er det museum, men i mange år bodde det folk her, og naturlig nok var det en plass som skjermet godt for været. :)

Utrolig hva slags steder folk har funnet på å bygge hus.

Fredag :juhu: Håper du kommer innom i helga, Tåka :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hufse-tufsa

ja, tåka. nå må du snart innfinne deg i tråden din. du må komme og tåkelegge litt ekstra for oss, vet du :fnise:

jeg har ingen vitser på lager som er spesielt morsomme. kan kanskje dra en blondinevits til da ulva :jepp: :

den ene blondinen til den andre:

hva ligger lengst borte, månen eller bergen??

den andre blondinen sukker oppgitt:

hva spør du om det etter? jeg mener -hallo! , kan du se bergen herfra??

:ler: *venterpåensinnaulva*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Hvor er Tåka? :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete: :lete:

Ser bare den ute jeg... :sjenert: Eller egentlig ser jeg den ikke lenger, er blitt mørkt... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting får ulva :kjefte: i dag vett du Hufsa. Var ikke så sint sist heller da.

Bare gøy med vitser, enten de er blonde eller ikke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa
:fnise: bra det ulva. godt vi kan le litt, om det av blonde menn/kvinner eller mørkhårete. vi dummer oss vel ut rett som det er uavhengig av hårfarge eller hår i det hele tatt :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...