Amalie_85 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #201 Del Skrevet 6. desember 2007 Kaster opp enda jeg. Det er når jeg våkener tidlig, så lurer på om det virkelig har noe med at kroppen ikke har nok søvn eller noe! Eller at jeg begynner å gjøre mye med en gang når jeg står opp, har jeg fri kan jeg jo finne på å sette meg i sofaen og slappe litt av før jeg spiser frokost! Men ellers har formen vært fin, men litt kvalm tidligere på dagen før jeg ble ferdig med middagen. Og nå er det enda en dag nærmere til 12 uker Så nå kjenner jeg at jeg at alt som er litt vondt så blir jeg nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 7. desember 2007 #202 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har hørt at det hjelper å ha litt kjeks stående ved senga, som du kan spise litt med en gang du står opp. Melk om morgen skal nok også hjelpe. Jeg har ikke vært plaget av kvalme så jeg vet ikke. Men jeg tror at du må prøve å ta det litt mer med ro når du står opp. Prøv, og se om det hjelper. Det er uansett kjipt å være kvalm. Håper det går snart over for deg. Ha en fin og ikke kvalm helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #203 Del Skrevet 7. desember 2007 Hehe, i helga skal jeg heldigvis ikke jobbe så da kan jeg ta det helt med ro og det blir sikkert rolige morgener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. desember 2007 #204 Del Skrevet 7. desember 2007 Ha ei fin frihelg Jeg skal jobbe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 8. desember 2007 #205 Del Skrevet 8. desember 2007 Titter innom her for å takke for hilsen i dagboka mi. Gratulerer så masse med i magen. Alltid like koselig med sånne historier. Håper formen snart blir bedre, og at du har en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #206 Del Skrevet 9. desember 2007 Var på julebord i går jeg. Og fy det var kjedelig, jeg var den eneste som ikke drakk, var greit helt til maten var over. Det ble bare bråkete syns jeg, og noen var jo så fulle at de allerede kl 9 måtte bli hentet av taxi. Men jeg holdt ut til i 1-tiden, men da kjørte jeg hjem, men jeg var blitt så kald så jeg klarte ikke sove så jeg måtte ta meg ett bad, så var jeg sulten så jeg tok med noe å spise så jeg var vel ikke i seng før kl 3 i natt. Så det var ikke så lett å stå opp for å gå på tur i dag da. Men det hjalp heldigvis på etterhvert. Ikke har jeg kasta opp noe de siste dagene heller, det hender at jeg blir litt små uggen til tider, men da setter jeg meg bare rolig ned og slapper litt av så blir det bra! Så nå er jeg skikkelig sliten etter helga så nå er det nesten deilig at uka begynner igjen. Skal lese til eksamen, men kan sove litt ekstra i morgen like vel Og det er nå da bare i morgen, så skal jeg til jordmor på tirsdag, så på onsdag er det 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. desember 2007 #207 Del Skrevet 10. desember 2007 Lykke til på eksamen. Når har du eksamen? Det er bare noen dager til du er 12 uker. Så herlig. Og så bra at kvalmen din gir seg. Ikke noe som er bedre enn det. Jeg merket også at fester og julebord blir utrolig kjedelige og litt barnslige når man drikker ikke. Da får en tenke seg hvordan i all verden vi oppfører oss når vi drikker. Det er nok ikke så pent som vi selv tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 10. desember 2007 Eksamen er på torsdag. Og i morgen skal jeg til jordmor Gud tiden går fort. Jeg gledgruer meg jeg Akkurat nå er jeg veldig veldig veldig trøtt og vil egentlig bare gå å legge meg igjen, men jeg får vel prøve å våkne litt så skal jeg spise frokost og begynne å lese. Og lese, lese, lese, lese og lese litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. desember 2007 #209 Del Skrevet 10. desember 2007 Lykke til på eksamen på torsdag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #210 Del Skrevet 10. desember 2007 Moro med jordmor i morra da, og 12 uker på onsdag allerede Gleder meg til referat fra jordmor og lykke til med eksamen torsdag. Kjenner igjen det med at julebord og fester ikke alltid er like moro nå nei... Ble lei på fredag jeg også, og greit å kunne dra hjem... Greit når en kan prate normalt, men når det blir veldig mye rør da blir jeg klar for å reise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 10. desember 2007 #211 Del Skrevet 10. desember 2007 Lykke til med eksamen på torsdag! Har eksamen på torsdag jeg også, så blir masse masse lesing på meg i dagene fremover også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 10. desember 2007 #212 Del Skrevet 10. desember 2007 Lykke til med eksamen og jordmortime. Må komme med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #213 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå ringte de fra helsestasjonen og jormor er syk, men jeg kunne få en time hos en annen jordmor på torsdag Men da kan jo ikke jeg. Så det vil si at jeg da ikke får vært hos jormor før på nyåret. Jeg ble skikkelig lei meg jeg :gråte: Jeg kunne gå til min fastlege, men der får jeg jo aldri vite noe som helst så det ser jeg ikke helt vitsen med! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. desember 2007 #214 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hvorfor kan du ikke benytte den andre jordmoren du har fått tilbud om? Er det pga eksamen? Endret 10. desember 2007 av May Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #215 Del Skrevet 10. desember 2007 Fordi jeg har eksamen på torsdag, og er bare torsdag hun tok over for de passientene som ikke får time i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #216 Del Skrevet 10. desember 2007 Så kjedelig da! Men nå er det ikke lenge til de magiske 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #217 Del Skrevet 10. desember 2007 Sant nok, men nå gleder jeg meg ikke så mye til det jeg lengre, nå får jo ikke jeg vite noe før langt ut på nyåret, jeg tror jo alt er bra, men jeg skulle jo ønske jeg bare kunne få en bekreftelse fra noen at noe lever inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #218 Del Skrevet 10. desember 2007 Så kjedelig da... Det er ingen andre steder i byen dere har jordmor da? Her har vi både kommunal og privat. Kanskje de har mulighet til å snike deg inn før jul. Skjønner godt du føler for en bekreftelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. desember 2007 #219 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg syns at du bør finne en annen alternativ enn jordmor. Det er litt greit å fylle ut svangerskapskortet og søke om fødeplass i god tid. Samt at det vil hjelpe deg mentalt at noen profesjonelle bekrefter at du er gravid og at alt er i orden. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt time hos fastlegen, selv om du ikke liker han/henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #220 Del Skrevet 10. desember 2007 Joda, vi har flere jordmødre, 4 stik jeg kan gå til, men bare en som hadde tid før jul,(og som passa med min tidsramme) som nå da er syk. Vi har også Volvat, men det har jeg ikke råd til. Vet ikke helt hvordan mye tid de har heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå