Amanlis Skrevet 21. oktober 2007 #41 Skrevet 21. oktober 2007 Det kom ingen hit, men jeg har satt inn penger på giverkontonr 207.
Fakse Skrevet 21. oktober 2007 #42 Skrevet 21. oktober 2007 I år gav vi penger, samt at jeg gikk med bøsse sammen med lillesøster og niesa. Nesten alle de vi ringte på hos gav penger, men det var mange som ikke var hjemme da, så jeg vet jo ikke om de gir. Beløpet varierte, fra noen få kroner til 5-600. Flott at folk gir, for et mer verdig formål en dette kan jeg knappt tenke meg!
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2007 #43 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg gir ikke. Jeg gir hvis det er for noe her i landet. Alt er ikke perfekt her heller, og noen ganger skulle jeg ønske at vi kunne fokusert mer på det. Det er da fokus på "her i landet", som du så pent kaller det, også, men det ene utelukker ikke det andre. Her kan du lese litt om hva det er samlet inn til i løpet av årene.
Gjest puselabb Skrevet 21. oktober 2007 #44 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Det er da fokus på "her i landet", som du så pent kaller det, også, men det ene utelukker ikke det andre. Her kan du lese litt om hva det er samlet inn til i løpet av årene. Folk må få velge selv hva de vil gi til. Det er på langt nær så mye fokus på ting her i landet som jeg skulle ønske. Jeg mener ikke bare når det gjelder TV-aksjonen, det gjelder på alle områder der det er snakk om problemer og hjelp. Endret 21. oktober 2007 av puselabb
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2007 #45 Skrevet 21. oktober 2007 Folk må få velge selv hva de vil gi til. Jeg har da ikke sagt noe annet. Jeg sier bare at det ene ikke utelukker det andre.
Meadow Skrevet 21. oktober 2007 #46 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg gir mer når det er noe jeg brenner for, sånn er det vel med alle. Hvis det stemmer at Blåkors får tv-aksjonen neste år, skal jeg jammen ut og gå med bøsse også.
Brunhilde Skrevet 22. oktober 2007 #47 Skrevet 22. oktober 2007 Det stemmer at Blåkors får den neste år, det er allerede bestemt.
mamut75 Skrevet 22. oktober 2007 #48 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal vurdere å gi noen kroner hvis de kommer på døra. Desverre tror jeg ikke jeg har så mye kontanter, synes nesten de burde ha med seg kortautomat Hehe , dette har jeg tenkt selv ,men betalingsterminalene er ganske kostbare saker , så det hadde vel blitt å bruke pengene feil .
mamut75 Skrevet 22. oktober 2007 #49 Skrevet 22. oktober 2007 Folk må få velge selv hva de vil gi til. Det er på langt nær så mye fokus på ting her i landet som jeg skulle ønske. Jeg mener ikke bare når det gjelder TV-aksjonen, det gjelder på alle områder der det er snakk om problemer og hjelp. Det går an å gi penger til Frelsesarmeen hele året rundt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå