Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Når man etter TV-aksjonen regner ut hvor mye hver enkelt i gjennomsnitt har gitt, synes jeg det blir fryktelig knuslete beløp. Selvfølgelig skyldes det at det er endel som ikke gir.

Hvor mye man gir er jo i og for seg uinteressant - man får gi etter evne. Men gir du?

(Ja, jeg gir!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg synes tv-aksjonen er et flott tiltak!

Skrevet

Ja-men jeg har akkuratt gitt 400 kr til misjonsaksjonen gjennom skolen(pengene går til en skole som heter Tabor i Etiopia, som vi, altså skolen gir penger til..jeg gikk og med bøsse, noen ga 1,50! Haha! Det kom jeg langt med.. :ler: ).

Så får se hvor mye, men jeg gir alltid en del..

Selv hvor lite penger jeg har, så har jeg ikke råd til å ikke gi :jepp:

Skrevet

Jeg gir, og går med bøsse!

Skrevet

Jeg gir.

Skrevet
Jeg gir.

Jeg også.

Skrevet

Jeg gir også, har ikke bestemt meg for hvor mye.

Skrevet

kommer til å være på reise, men jeg satser på at jeg gir. Kanskje jeg må gå meg en tur og lete etter bøssebærere etter at jeg kommer hjem på Søndag.

Skrevet

Jeg gir. Har ikke råd til å gi så mye, og gir dessuten titt og ofte til div nødhjelpsorganisasjoner som hjelper barn.

Skrevet

Vi gir. Ringer givertelefonen dersom det ikke kommer noen på døren, eller dersom vi ikke er hjemme. Det blir jo ikke så mye pr. person da - hvis vi deler 200 på oss tre i familien (er det ikke rundt 200 giverbeløpet er pr. telefon?). Ja, vet vi kan ringe flere ganger...

Skrevet

Kommer det noen innom så gir jeg ja, i fjor var det ingen her,

*må huske å ta ut penger*

Skrevet

Ja, vi gir 200 til tv-aksjonen til den som kommer med bøsse på døren. Er vi i tillegg på steder hvor det står folk med bøsse, blir det 100 i de bøssene. Er vi ikke hjemme, så ringer vi givertelefonen.

Kommer det noen innom så gir jeg ja, i fjor var det ingen her,

*må huske å ta ut penger*

Du kan ringe givertelefon hvis det ikke kommer noen.

Gjest StockDama
Skrevet

Nei, jeg er abreidsledig, så har ikke noe å gi etter faste regninger og mat, men jeg har akkurat råd til noe til røde kors hver måned, så det får holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...