Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det går an å gi penger via telefon regninga hvis en ikke er hjemme akkurat den dagen , har iallefall gjort det før .

Vi gir også .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir.

Det er litt forskjellig hva vi gir, men vi gir alt vi har i lommeboka denne dagen. I dag ligger det litt over 200 kroner der, så det blir bra :)

Jeg vil tro de aller fleste i Norge har råd til å gi litt til slike formål. Samtidig er det mange formål, så man m å nesten velge ut litt hva man vil støtte, så jeg forstår dem som ikke gir akkurat på tv-aksjonen, men som følger sin organisasjon.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg skal vurdere å gi noen kroner hvis de kommer på døra. Desverre tror jeg ikke jeg har så mye kontanter, synes nesten de burde ha med seg kortautomat :hoho:

Men i fullt alvor, årets tv-aksjon går vel til barn som enten har hiv eller er berørt av hiv på annen måte, og jeg kan vel ikke tenke meg så veldig mange andre bedre formål å gi støtte til.

Skrevet

Sitter klar med pengene,ja.

Skrevet

Det ringte nettopp på døra. Jeg åpnet, ba damen vente litt, løp til tredje etasje hvor lommeboka mi ligger. Der lå det tre kroner og 2 euro. Det ville vært litt pinlig å gi... :sjenert:

Sambo sa heldigvis jeg kunne ta en femtilapp fra hans lommebok.

Skrevet

Det har ikke vært noen her ennå, såvidt jeg har fått med meg (har ikke ringeklokke).

Skrevet

Ja, jeg gir.

Det har ikke vært noen her enda, og vi bor i boligfelt, det er litt merkelig. Men jeg ringer givertlf hvis det ikke kommer noen.

Skrevet

Pengene ligger klare, så jeg håper det kommer en bøssebærer snart.

Skrevet

Har ikke vært noen her enda heller. Bor også i felt, men de holder vel på hele dagen og ettermiddagen, så jeg tror det vil komme noen ja.

Pengene ligger klare i gangen.

Skrevet

Jepp, de var her nettop. Jeg ga selvfølgelig.

Skrevet

Ja, vi pleier å gi til alle som kommer på døren.

Gjest su querida
Skrevet

Jeg gir hvis det kommer noen på døra.

Gjest su querida
Skrevet
Jeg gir hvis det kommer noen på døra.

Kom ingen her, så jeg ringte inn isteden.

Skrevet (endret)

Jeg hadde bare 42 kroner liggende så jeg puttet dette i bøssa, men jeg spurte damen om å få en sånn lapp med nummeret til givertelefonen. Der kan man nemlig gi 175 kroner :)

Nummeret er forøvrig 820 44 110

Endret av Meaty
Skrevet

Skulle gjerna ha gitt litt, men var ikke hjemme! Men det kom ei dame inn på jobben og da ble jeg egentlig irritert :kjefte:

vifta med den børsa og skulle ha meg til å gi penger. Akkurat som jeg ikke hadde nok å gjøre akkurat da! Og spurte og de som var inne i butikken noen så litt brydd ut. Så det syns jeg var skikkelig unødvendig. Så jeg sa bare nei akkurat da! Er ikke det jeg har tid til da!

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg gir ikke. Jeg gir hvis det er for noe her i landet. Alt er ikke perfekt her heller, og noen ganger skulle jeg ønske at vi kunne fokusert mer på det.

Skrevet

Jeg har både gitt og gått med bøsse i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...