Gå til innhold

falskt juletre


naley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett svart juletre på Mique (det var kult) og vanlig-falske på Planstasjen. Men har ikke sett noe i år enda.

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt på Dags Marked. Var ikke mange kronene jeg betalte for det. Er vel ikke akkurat vakkert, men frem til jeg skal feire jul her hjemme, så duger det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantasjen sine er de fine?

Trenger ett for stemningensskyld før jul (feirer jul og romjul hos mamma og svigers) Men blir ikke helt i julestemning uten tre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De selger på så og si alle hagesentre tror jeg. Man kan finne ganske mange fine "fake" trær nå, men hvis man skal ha et som ser veldig ekte ut må man nok opp i over 1000 kr. Men mener å ha sett plastikktrær på kanskje 150 cm til 298 på plantasjen eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Anita_*

Jeg er også på utkikk etter et kunstig Juletre som ser EKTE ut.

Er villig til å betale noen tusen for det. Plantasjen sine trær ser helt jævlige ut. Har funnet 2 butikker som skal selge fine kunstige trær, og det er Løiten lys og plante expo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett lite fra PlanteExpo som du må kikke virkelig nøye på for å se at ikke er ekte.

Plantasjen har også fått inn, bl.a. svarte og hvite, men for å være helt ærlig så er de svarte det verste jeg har sett! Det ser jo nedbrent ut og med en svart nisse ved siden av blir det et scenario som nesten gir meg tårer i øynene :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anita_*

Hei Leo

Husker du hvor mye du betalte for det på Plante Expo ?

Jeg skal dit i dag å titte på utvalget de har men jeg må ha ett som er minst 180cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg betalte 700 kroner for ett som er ca. 60 cm. høyt, men det er ca. fire år siden. Den gangen lå prisene på trær av den størrelsen du nevner på ca. 3.000, men det kan godt tenkes at de har blitt billigere siden kunstige juletrær har blitt mer vanlig og utvalget har blitt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Noen som vet hvor dei selger falske juletrær med lys??

Vet det finnes, men aner ikke hvor man får tak i det.

Tenker da i oslo området.. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Jysk har ferdigpyntede plasttrær med lys og kuler på rundt en meter. Ikke akkurat pent pyntet synes jeg, men det kan man jo sikkert fikse selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Vært på Jysk og kikka på det treet de hadde der, men det var så bittelite. :( Og det på Bohus er så forbanna dyrt atte. Er til bestemora til samboern min, og hu ville ikke ha et stort tre, men stort nok til at det kan stå på gulvet, og ikke på bordet. Jaja, jeg får bare leite videre, evt. gi opp... ;-)

De har visstnok et på Jernia, men det har jeg ikke fått sett på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Julejenta_*
Takk for tips! Vært på Jysk og kikka på det treet de hadde der, men det var så bittelite. :( Og det på Bohus er så forbanna dyrt atte. Er til bestemora til samboern min, og hu ville ikke ha et stort tre, men stort nok til at det kan stå på gulvet, og ikke på bordet. Jaja, jeg får bare leite videre, evt. gi opp... ;-)

De har visstnok et på Jernia, men det har jeg ikke fått sett på enda.

På Skeidar har de juletre med lys, men mulig det blir for stort. Mener det er rundt 2meter. Koster 1899kr. Veldig fint, ser litt amerikansk ut, med alle de små lysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...