MarianneE Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #13141 Skrevet 13. mai 2011 Håper du har våknet nå. Ha en fin fredag Marianne. Åjada, her er man oppe, våken og gråter heller ikke! Hjelper liksom at klokka bikker 7, TM vil ikke kle på seg, niste skal smøres, jeg skal levere i barnehagen så på jobb... Joda, da blir man våken! Å den matfestivalen hørtes helt fantastisk ut. Så mye god og eksotisk mat. Spinningtimer er veldig slitsomme til å begynne med, men man merker fort bedring. Min første spinningtime var litt som din, men etter to måneder gikk det veldig bra, og jeg vurderte å begynne på timen som var 45 min. Mitt treningsenter har også ofte en styrketime rett etter spinningtimen. Det er en veldig god kombo som jeg kan anbefale Var nedom det markedet idag og. Til kveldsmat idag blir det paella på hu mor når TM er i seng! To mnd til bedring? Hmm... Det var lenge, men pytt, jeg har det ikke travelt. ....og der kom Andrè og TM inn døra gitt og hjemmelaget pizza skal ut av ovnen. Deilig med helg!
juliane Skrevet 13. mai 2011 #13142 Skrevet 13. mai 2011 Å, hjemmelaga pizza hørtes veldig godt ut! ... Ikke det at jeg skal klage, som skal ut og spise på grillrestaurant med jobben.
Kara W Skrevet 13. mai 2011 #13143 Skrevet 13. mai 2011 To mnd til bedring? Hmm... Det var lenge, men pytt, jeg har det ikke travelt. Ikke to måneder til bedre, men to måneder til "dette var jo ikke egentlig særlig anstrengende" (og da er det vel egentlig på tide å skru opp styrken litt...). Bedring merker du nok allerede neste uke.
MarianneE Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #13144 Skrevet 14. mai 2011 Ikke to måneder til bedre, men to måneder til "dette var jo ikke egentlig særlig anstrengende" (og da er det vel egentlig på tide å skru opp styrken litt...). Bedring merker du nok allerede neste uke. A-ha... Da skjønner jeg hva du mener! Neste uke ser jeg for meg at det blir rockybox&styrke på mandag. Svømming etter jobb på onsdag, spinning på torsdag før jobb. Det er ihvertfall planen. Hva rockybox er for noe er jeg litt usikker på, jeg tror jeg har vært på det tidligere da det var satt inn en annen time istedet for zumba pga sykdom. Om det jeg var på da er rockybox... Gud hjelpe meg! **** Idag skal TM og jeg i bursdag. Tredje lørdagen på rad med bursdag, gitt, og 5. bursdagen på to uker. Godt TM har begynt og elske og bruke kjoler... Ellers ønsker jeg meg et barn som ikke våkner kl 3.30 av at hun ligger på tvers halvveis ut av senga, kommer seg opp i senga igjen med hjelp av meg, og så våkner igjen kl 6. Hva med og sove til kl 8? Jaja... det er nå sånn det er med de små. Prøver og finne på middag for helga. Det er vanskelig det...
Gjest Catwoman Skrevet 14. mai 2011 #13145 Skrevet 14. mai 2011 Matmarked i Skien? Hva jeg ikke får med meg... Hvor lenge varer det? ut uka?
MarianneE Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #13146 Skrevet 14. mai 2011 Matmarked i Skien? Hva jeg ikke får med meg... Hvor lenge varer det? ut uka? Men nå har du fått sms so now you know!
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2011 #13147 Skrevet 14. mai 2011 Kos dere i bursdag. Og middag til helga...tja...lasagne, hjemmelagede burgere, gryterett, laksewok, tapas???
Nótt Skrevet 14. mai 2011 #13152 Skrevet 14. mai 2011 Her skal vi ha hjemmelaget pizza med hjemmelaget kjøttboller.
MarianneE Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #13153 Skrevet 14. mai 2011 her blir det comfort-food no.1 her i huset; Spaghetti med stekt bacon, smør, cherrytomater og revet ost. Kjenner jeg tærer på de siste kreftene i kveld så det passer fint at Andrè er på jobb og TM snart i seng. Da blir det sofakroken med pastabollen i kveld. Love it!
MarianneE Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #13154 Skrevet 15. mai 2011 Bilder fra matmarkedet jeg var på... http://charls-detbestejegvet.blogspot.com/2011/05/kontinental-matglede-i-skien.html
mia83 Skrevet 15. mai 2011 #13155 Skrevet 15. mai 2011 Oi! Det markedet ser jo nesten litt eksotisk ut.
MarianneE Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #13157 Skrevet 15. mai 2011 mat og film "Stepbrothers" med kjærsten min!
loffen Skrevet 15. mai 2011 #13158 Skrevet 15. mai 2011 Det markedet var her i byen i desember! Kjente igjen folk og produkter. Jeg kjøpte chutney fra engelskmannen!
MarianneE Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #13159 Skrevet 17. mai 2011 Rakk aldri innom her igår. Var på trening fra 9.30-10.30 (støl i skuldre og litt i nakken etter en del vektløfting) Så traff jeg søsterG og venninnneSA for kaffe, så tok vi en tur på kjøpesenteret alle tre. SA gikk amok på Kremmerhuset, jeg handla litt til TM med b.la en tilgodelapp på H/M; En bukse, 6 pr sokker, pysjamas, kjole og en t.skjorte. Måtte legge til litt på den tilgodelappen men det regnet jeg med. Henta TM i barnehagen og var hjemme kl 16, 15 minutter etterpå satt vi alle tre i bilen for og handle. Etter handleturen reiste Andrè og TM til svogerS og svigerinneK. De flytter snart og måtte kvitte seg med en del ved som vi har fått. Mens de var borte bakte jeg sukkerbrød, laget vegetarmoussaka og plantet ute. Spiste kl 20.30, kl 22 var Andrè og jeg i seng Maratondag til tusen!! Idag skal vi ta det mer med ro. Trekke i finstasen og se på barnetoget i byen. TM skal ha på bunad og igår fikk jeg kjøpt 17.mai bånd til og ha i håret hennes. Jeg skal ha på kjole som jeg kjøpte til bryllupet til S&K. Den er sølvfarget i bunnen, men med lilla og grå sjatteringer jo lengere ned på skjørtet du kommer. Skjørtet på den er ikke rett, men... det ser ut som den er klippet veldig grovt sikk-sakk mønster om du skjønner. Kjolen er veldig fin, og jeg falt for den med en gang jeg så den. Andrè blir stilig i dress som vanlig. Det blir grilling hos svigers sammen med oss, svigers, S&K + barna og K sin mor. Det blir nok koselig! ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT 17. MAI!!
Fremhevede innlegg