Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det finnes egne prøverom-lys og egne prøverom-speil som kun er designet for å få en til å føle seg som drit. Merkelig, en skulle jo tro at de helst ville gjort det motsatt...

Ja, det har jeg lurt på også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg som meg selv igjen.

Deilig!!

:)

Skrevet

Velkommen tilbake! :fnise:

Skrevet

Alt bra!

Jobbet, vært på Tullis med venninneA og skal straks ut og bære ved. (hurra....)

Kommer sterkere tilbake i kveld.

Skrevet

Å hjelp!

Jeg vet ikke hvor mange vedkubber jeg har hivd på trillebåra, trillet rundt halve huset og hivd inn kjellervinduet til Andrè som stod i kjelleren og stabla dem.

Men det var mange!

Skrevet

Flinkingen :trene:

I know!

Og slikt er jo bare så kjedelig!

Fikk god hjelp av TM som la to-tre vedkubber på trillebåra si og trilla hun og.

Så happy over og få hjelpe til!

:nigo:

Det er superbra trim! :jepp:

:jepp:

Det kjente jeg, både i armene av og løfte og kaste veden men og i rumpa da jeg trillet trillebåra rundt huset og for på sida vi har inngangen til huset er det en slakk bakke.

Nok om det...

Vi har sett fram til søndag: Fotballkamp og TM som skulle sove hos svigers!

Så ser jeg da at kampen ODD-RBK går på mandag istedet!

VenninneA sa seg kjapt villig til og være barnevakt, så måtte jeg avklare med svigermor; Skal TM sove hos dere allikevel?

Det kunne hun ikke, for siden svogerS flytter til Stavanger på lørdag skal svigerinneK og datteren, nieseH bo hos svigers i to uker.

Så da kunne ikke TM være der allikevel, men svigermor ville GJERNE at TM skulle komme og overnatte etter ferien. Da er det august. :roll:

Svigers skal nemlig på turnstevne (ja, de driver og turner) i Østeriket og blir der i hele juli.

Jeg har ingen grunn til det, men... :kjefte:

Ellers har jeg en migrenesyk mann idag og TM kom nå ut og sa at hun hadde tissa i senga si.

Jippi...

Spinning før jobb idag om jeg kommer meg ut av huset i tide.

Skrevet

Flinkingen :trene:

I know!

Og slikt er jo bare så kjedelig!

Fikk god hjelp av TM som la to-tre vedkubber på trillebåra si og trilla hun og.

Så happy over og få hjelpe til!

:nigo:

Det er superbra trim! :jepp:

:jepp:

Det kjente jeg, både i armene av og løfte og kaste veden men og i rumpa da jeg trillet trillebåra rundt huset og for på sida vi har inngangen til huset er det en slakk bakke.

Nok om det...

Vi har sett fram til søndag: Fotballkamp og TM som skulle sove hos svigers!

Så ser jeg da at kampen ODD-RBK går på mandag istedet!

VenninneA sa seg kjapt villig til og være barnevakt, så måtte jeg avklare med svigermor; Skal TM sove hos dere allikevel?

Det kunne hun ikke, for siden svogerS flytter til Stavanger på lørdag skal svigerinneK og datteren, nieseH bo hos svigers i to uker.

Så da kunne ikke TM være der allikevel, men svigermor ville GJERNE at TM skulle komme og overnatte etter ferien. Da er det august. :roll:

Svigers skal nemlig på turnstevne (ja, de driver og turner) i Østeriket og blir der i hele juli.

Jeg har ingen grunn til det, men... :kjefte:

Ellers har jeg en migrenesyk mann idag og TM kom nå ut og sa at hun hadde tissa i senga si.

Jippi...

Spinning før jobb idag om jeg kommer meg ut av huset i tide.

Skrevet

Straks på sykehuset for og besøke venninneI sammen med søsterG.

VenninneI har en sykdom som gjør at hun må innom sykehuset et par ganger i året og få påfyll av røde blodlegemeer.

Skrevet

Kunne ikke TM få sovet hos svigers selv om Svigerinne og datter skal være der også? Så teit! :kose:

Skrevet

Kunne ikke TM få sovet hos svigers selv om Svigerinne og datter skal være der også? Så teit! :kose:

ja, det var teit.

Men, jeg har ordnet med barnevakt på søndagskveld så vi kommer oss ihvertfall ut på en kaffe. :)

Egentlig har jeg ikke noe pg skrive om.

Ikke i form idag, kjenner meg rett og slett syk.

Tung i hodet, varm... herregud jeg koker nesten, tørst og slapp.

Sukk...

Skrevet

:popcorn:

Jeg :hjerte: Will&Grace!!!

Takk gud for at TVNorge har begynt og sende det igjen!

Skrevet

Ja, det er morsomt! :ler:

God helg!

Skrevet

Å... jeg får noia av TM og ritualene hennes noen ganger!

Idag sovnet hun på sofaen i 5-tida (sittende..) så vi lot henne sove litt, og dermed ble hun oppe litt lengere før hun kom seg i seng.

Men, før hun skal legge seg må jo et par av kveldens utvalgte bamser legges i dukkevogna hennes.

Og det må foregå på en bestemt måte, teppe må henges forran åpningen på vogna, vogna må trilles litt fram og tilbake og så stilles der hun finner det for godt, og da må den ikke røres for da må hun trille den fram og tilbake og settes et sted igjen og igjen.

Og i mellomtiden står jeg og hyperventilerer av rastløshet over og få henne i seng.

:kjefte:

Å...

Det var godt og få det ut!!!

Skrevet

Greit å ha dagboka å rase fra seg i. God natt og god helg Marianne. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...